چرا سامانه یکپارچه خودرو حذف شد؟!این سامانه بساط دلالی و مهندسی قیمت خودرو را جمع کرده بود.
@Alirezarezaei1216 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا سامانه یکپارچه خودرو حذف شد؟!این سامانه بساط دلالی و مهندسی قیمت خودرو را جمع کرده بود.
@user17686101122916 اردیبهشت 1405ری را قرار بود با قسمت ۵۰۰ تومن عرضه شود 😂😂😂 شد ۳ میلیاردقیمت بازارش ۲ میلیارد و ۸۰۰ تومنه
@Alirezarezaei1216 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا حواله های خودرو در قالبی مانند سامانه یکپارچه خودرو عرضه نمی شود. چه کسی مخالف شفافیت عرضه است؟!جلوی فروش غیرشفاف خودرو، به سازمان ها و شرکت ها را بگیرید.
@Mohamad11016 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبهترین راهکار #تحریم مردمی وعدم خریدمحصولات ایرانخودرو وسایپاتالحظه عذرخواهی رسمی از مردم میباشد.تجربه ثابت کرده،تنها راهی که میشه جلوی این فرزندان ناخلف و نامیمون صنعت ایران را گرفت تحریم مردمی هست.وگرنه نمایندگان و مسئولانی که خود ذینفع این گرانیها هستند، به هیچ عنوان به داد مردم نخواهند رسید.
@user17764075536116 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبهترین راهکار خصوصی کردن و جمع انحصار ایران خودرو و سایپا هست
@Sportsnews16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالفتی کاندیدای رویداد «قهرمان ایران» شد
مهدی الفتی، چهره تاریخساز ژیمناستیک ایران، به عنوان یکی از نامزدهای رویداد ملی «قهرمان ایران»، انتخاب شد.نمایش گزارش
@Alirezarezaei1216 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواگذاری ایران خودرو، به مافیای بازار خودرو، خصوصی سازی نیست.در بازاری که تنها دو تولیدکننده است و وارداتی و نظارتی هم نیست مافیای بازار قیمت سازی می کند.اول قیمت بازار را بالا می برد و بعد قیمت کارخانه را!چرا از تجربه درس نمی گیریم چرا مدیران صمت حافظه ندارند؟چرا میزان تولید و عرضه شفاف نیست؟!!
@Hamle16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمافیای خودرو بقدری قوی هست که حتی رهبر شهید هم صداش درومد ولی باز فکری بحالش نشد وزیر و معاون که هیچ
@HajSeyedAlireza16 اردیبهشت 1405کاش یه موشک میخورد تو ایرانخودرو نصف فساد مملکت حل میشد. نصف نارضایتی های مردم هم حل میشد. نصف احساس منفی مردم نسبت به تولید داخل هم حل میشد. کلا نصف مشکلات مملکت حل می شد.
@user17778449071416 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیک خواهشی ازخودروسازان دارم.ماشینهارا بستگی به قیمت ان همه را پنج میلیاردگران تر اعلام کنید.وحداقل قول بدهیدتا پنج سال هیچ خودرویی گرانترنمی شود.اینقدرروی اعصاب مردم نباشید.نظام خیلی هزینه نارضایتی حمایت از امثال خودروسازان را داده و دارد می دهد.امیدوارم.به روزی نرسیم که پشیمانی سودی نداشته باشد
@vasatbaz16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتا به کی قرار هست مردم گروگان این دو انگل اقتصادی باشند. بس نیست مکیدن خون مردم؟ آقایون شهامت داشته باشید. سیاست مدار بزرگ با تصمیمات بزرگ شناخته میشه. زورتون به این ها نمیرسه واردات رو آزاد کنید. به ولله و این روزهای مقدس قسم، بخش بزرگی از نارضایتی های اقتصادی ناشی از مشکل خودروست.
@Sportsnews16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوزیر ورزش و جوانان: فدراسیون ها موظف هستند به ورزشکاران حقوق بدهند
جلسه سیاستگذاری و برنامهریزی حضور کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی 2026 ناگویا-آیچی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.نمایش گزارش
@bitaarof16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتا وقتی که اختلاف قیمت کارخونه و بازار زیاده خودرو سازها می تازونن 😃 چون همیشه صف خریدار وجود داره که جلو جلو پول میدن واسه این آشغالها . حتا دوستانی که شدیدا معترض هستن و فحش و توهین میکنن خودشونم ثبت نام میکنن حتا خود من 😄 یکبار تحریم کردیم دولت و خودرو سازا به التماس افتادن طوریکه وام ۱۲ ٪ دادن
@al_aghsa16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایران خودرو که میگفت تصمیمی برای افزایش نداره و در این گرانی هیچ کاره است
@Victor_from_God16 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینجا باید تشکر کرد از مسئولین که در این مدت ۵۰ سال نتونستند یا نخواستن این انگل های اقتصادی رو جمع کنند تنها راه تحریم تحریم تحریم
@Montazer3131416 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرخواست پرداخت کمک اجاره ماهانه به مستاجرینمطالبهدرخواست پرداخت کمکهزینه برای مستأجران
با توجه به شرایط تورم و کاهش ارزش پول ملی و دشوار شدن شرایط زندگی برای مستأجران، خواهشمند است به منظور کاهش فشارهای اقتصادی بر این قشر، کمکهزینهای برای پرداخت اجارهبهای ماهانه آنان در نظر گرفته شود.
معاون اجرایی ریس جمهور، مجلس شورای اسلامی، ریس جمهور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه