چی گران نشد ؟!
@ommateemam1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبازار افسار گسیخته و رها با قیمت های دلبخواهی رهاورد صهیون داخلی است....
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405همه محصولات پتروشبمی گران شده!خدا ب داد ملت برسدتازه روزای خوشمان است
@user17090999713768217711 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفقط زمستان سال قبل قیمت تایر دو مرتبه گران شد چه خبره
@ROBOMARKET_ir1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا وقتی هنوز گران نشده خبر می زنید.الان دیگه هیچکس لاستیک تو بازار نمیفروشد.تکلیف اونی که یک جفت لاستیک برای مصرف ضروری میخواهید چیست.باید چند هفته صبر کند تا شما پروسه گران سازی و عادی سازی را کامل کنید.امیدوارم سپاه و ارتش فکری هم به حال مقابله با دشمن داخلی کنند.
@user1775123010701 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجنگ بزرگ تر از آمریکا و اسرائیل همین گران کردن همه چیز بر مردم ایران با قانون و امنیت کامل است موشک ها را برای نابودی آمریکا و اسرائیل به هدر ندهید اهداف گرانی ها را هدف بگیرید نابودی از درون خیلی نزدیک است
@user17091003223604590031 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین شرکتهای لاستیک سازی اول اسفند هم ۳۰ درصد گران کردند، اما مسئولین پست و بی شرف حقوق یک حقوق بگیر رو با منت ۲۰ درصد اضافه میکنندتف به شرف نداشتهتون
@Biraaant1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجالبه که هیچکدوم از وزرا حاضر نیستن استعفا بدنحقوق ۵۰۰میلیونی اجازه ی شرمندگی رو بهشون نمیده
@user17091015321187392881 اردیبهشت 1405در پاسخ بهافزایش قیمت لاستیک غیر قانونی هست؟؟؟