تایر گران شد؟

در حالی که انجمن تولیدکنندگان از افزایش ۳۰ درصدی قیمت تایر از ابتدای اردیبهشت خبر داده‌ است، وزارت صمت اعلام کرد هرگونه تغییر قیمت باید در چارچوب فرآیند قانونی انجام شود.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ بر اساس اعلام انجمن صنفی صنعت تایر، قیمت انواع تایر بایاس و رادیال از ۳۱ فروردین‌ماه ۳۰ درصد افزایش یافته است. گنجی، عضو هیئت‌مدیره این انجمن گفته است این افزایش به‌منظور ادامه روند تولید و جبران هزینه‌ها اعمال شده و سود اضافی برای شرکت‌های تایرساز ایجاد نمی‌کند.با این حال، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرده است که هنوز فرایند رسمی بررسی قیمت به پایان نرسیده است. حسین فرهیدزاده، رئیس این سازمان، اعلام کرده: در بررسی‌های فنی ممکن است درصد دیگری برای افزایش قیمت تایید شود، اما تا زمان طی مراحل قانونی، تولیدکنندگان حق افزایش قیمت ندارند.سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز نسبت به این افزایش واکنش نشان داده است. عزت‌الله زارعی با اشاره به الزام رعایت ضوابط قانونی در تغییر قیمت‌ها گفته است: «تغییر قیمت کالاها باید مطابق دستورالعمل‌های ستاد تنظیم بازار باشد و صنعت تایر نیز باید درخواست رسمی خود را در این چارچوب ارائه کند.
وی همچنین افزایش هزینه‌های تولید را عاملی قابل توجه دانست، اما تأکید کرد: «هیچ واحدی مجاز به افزایش خودسرانه قیمت نیست و تصمیم‌گیری نهایی باید در نهادهای مربوط انجام شود.در حال حاضر، افزایش ۳۰ درصدی و یا بیشتر قیمت تایر در انتظار بررسی و تصمیم نهایی ستاد تنظیم بازار قرار دارد.#تایر#قیمت
11:51 - 1 اردیبهشت 1405
اقتصاد
صنعت و تجارت

3 بازنشر2 واکنش
362٫3k بازدید



14 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan13691 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چی گران نشد ؟!

@wewewwewer1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چی گرون نشده ؟‌ آها عمر ما

تصویر نمایه‌ی ‌203***8‌
@ommateemam1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بازار افسار گسیخته و رها با قیمت های دلبخواهی رهاورد صهیون داخلی است....

تصویر نمایه‌ی ‌سید مجتبی حسینی موسوی‌
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405
همه محصولات پتروشبمی گران شده!خدا ب داد ملت برسدتازه روزای خوشمان است

تصویر نمایه‌ی ‌آقای مربعیان‌
@Aga_m1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تو بگو چی گران نشد

@user17090999713768217711 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
فقط زمستان سال قبل قیمت تایر دو مرتبه گران شد چه خبره

@user17090999713768217711 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حقوق کارمندان هم ماهانه افزایش دهید

تصویر نمایه‌ی ‌روبومارکت فروشگاه رباتیک و چاپگر سه بعدی‌
@ROBOMARKET_ir1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چرا وقتی هنوز گران نشده خبر می زنید.الان دیگه هیچکس لاستیک تو بازار نمیفروشد.تکلیف اونی که یک جفت لاستیک برای مصرف ضروری میخواهید چیست.باید چند هفته صبر کند تا شما پروسه گران سازی و عادی سازی را کامل کنید.امیدوارم سپاه و ارتش فکری هم به حال مقابله با دشمن داخلی کنند.

@user1775123010701 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
جنگ بزرگ تر از آمریکا و اسرائیل همین گران کردن همه چیز بر مردم ایران با قانون و امنیت کامل است موشک ها را برای نابودی آمریکا و اسرائیل به هدر ندهید اهداف گرانی ها را هدف بگیرید نابودی از درون خیلی نزدیک است

تصویر نمایه‌ی ‌SalahedDin Ayubi‌
@SalahedDin1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تازه فهمیدید؟ ایرانی در منجلاب گرانی

@user17091003223604590031 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این شرکتهای لاستیک سازی اول اسفند هم ۳۰ درصد گران کردند، اما مسئولین پست و بی شرف حقوق یک حقوق بگیر رو با منت ۲۰ درصد اضافه می‌کنندتف به شرف نداشته‌تون

تصویر نمایه‌ی ‌Biraaant @Biraaant‌
@Biraaant1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
جالبه که هیچکدوم از وزرا حاضر نیستن استعفا بدنحقوق ۵۰۰میلیونی اجازه ی شرمندگی رو بهشون نمیده

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user17091015321187392881 اردیبهشت 1405
در پاسخ به

افزایش قیمت لاستیک غیر قانونی هست؟؟؟

این خبر را به یاد داشته باشید ۳۰درصد یعنی لاستیک ۱۰میلیونی میشود ۱۳میلیونو ۳۰۰ تاریخ ثابت کرده که هر موقع مسئولین میگویند افزایش قیمت غیر قانونی هستیعنی گرا دادن به تولید کنندگان که حواستان باشد که از افزایش قیمت عقب نمانیدبعد از یکماه دیگر قیمت ها را بررسی میکنیم#اقتصاد#لاستیک#تورم#