گلایه‌های بحق مردم بابت خدمات سکوهای داخلی
پس از فتنه‌ی روز سیزدهم‌ جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم منحوس صهیونی علیه ملت بزرگ #ایران لزوم #اینترنت ملی و استفاده از سکوهای داخلی بیشتر از قبل ملموس شد.
ولی پس از برقراری ارتباط و استفاده از سکوهای داخلی همچون «بله» و «ایتا» و ... ، کاربران از سرعت پایین سکوها و همچنین مشکلات نرم افزاری در رابط کاربری گلایه دارند
به نحوی که برخی از کاربران داغ کردن گوشی و یا مشکلاتی در رابط‌های کاربری (User interface) را مطرح می‌کنند.لازم است برای ترویج و اعتمادسازی شرکت‌های ارائه دهند فکری جدی و سریع بابت مشکلات کاربران انجام دهند.تا کی باید متکی به سکوهای غربی که امنیت کشور را به خطر می‌اندازند باشیم؟
11:40 - 1 بهمن 1404

1 بازنشر
794 بازدید