خبر مهم برای صاحبان چک

خبر مهم برای صاحبان چک؛ حذف امتیاز منفی #چک‌های_برگشتی و بدهی‌های زیر ۷۰۰ میلیون تومان🔹 چک‌های برگشتی در بازه زمانی ۹ اسفند ۱۴۰۴ تا نهم خرداد ۱۴۰۵ و بدهی‌های غیرجاری تا سقف۷۰۰ میلیون تومان طبق بخشنامه جدید #بانک_مرکزی به‌عنوان امتیاز منفی در رتبه‌بندی اعتباری افراد لحاظ نخواهند شد.🔹در بخشنامه جدید بانک مرکزی جزئیات جدیدی از نحوه محاسبه امتیاز اعتباری اشخاص در شرایط اضطرار اعلام شده است. در این بخشنامه که با اشاره به شرایط خاص کشور صادر شده، تاکید شده است برخی از موارد مرتبط با چک‌های برگشتی و بدهی‌های غیرجاری، در مدل محاسبه امتیاز اعتباری اشخاص به‌عنوان امتیاز منفی لحاظ نشوند.🔹بر اساس این دستورالعمل چک‌های برگشتی که از تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۴ تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ ثبت شده‌اند، در محاسبه امتیاز اعتباری به‌عنوان نکته منفی در نظر گرفته نمی‌شوند.🔹بدهی‌های غیرجاری مرتبط با تسهیلات پرداختی تا سقف ۷ میلیارد ریال و کمتر به شرط آنکه مانده بدهی غیرجاری کمتر از ۵ میلیارد ریال باشد و تاریخ ورود به طبقه غیرجاری نیز از ۹ اسفند ۱۴۰۴ تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ باشد نیز از محاسبه امتیاز منفی مستثنی شده‌اند.
12:50 - 24 فروردین 1405




20 پاسخ

@Mehrdadind24 فروردین 1405
در پاسخ به
حمایت کنین که حقوق کارگرها باز هم داره خورده میشهhttps://farsnews.ir/Mehrdadind/1775972347359000484
م
مهرداد

@Mehrdadind  •  23 فروردین 1405

ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

مطالبه

درخواست ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

کارگران وفادارترین قشر به کشور هستند و در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط و بحران‌ها، سنگر تولید را خالی نخواهند کرد. در حال حاضر شرایط مالی زندگی کارگران به دلیل تورم و مشکلات عدیده اقتصادی بسیار دشوار شده است و تاب‌آوری معیشتی این قشر به کمترین حد خود رسیده است. ضرورت دارد که مصوبه دستمزد هرچه زودتر ابلاغ شود تا بخشی از نگرانی‌های جدی نیروی کار مرتفع گردد؛ چرا که هرگونه تأخیر در این زمینه، مستقیماً امنیت روانی تولید را به خطر می‌اندازد. اگر مصوبه دستمزد به‌موقع ابلاغ و عملیاتی نشود، کارگران در واحدهای کوچک و صنفی با مشکلات بسیار بزرگ‌تری روبرو خواهند شد، زیرا این واحدها بر خلاف صنایع بزرگ، توان مقابله با شوک‌های معیشتی طولانی‌مدت را ندارند. ضمن اینکه افزایش حق مسکن نیز هنوز در هیات دولت مصوب و ابلاغ نشده است!!!

هيئت دولت، وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi24 فروردین 1405
در پاسخ به
خداروشکر

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi24 فروردین 1405
در پاسخ به
درباره قطعی اینترنت و اخبار و حواشی مرتبط باهاش مطلب زیر رو بخونید: https://farsnews.ir/jalaltorabi/1776082191141083633
تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
جلال ترابی

@jalaltorabi  •  24 فروردین 1405

۴۵ روز قطعی اینترنت در ایران، آیا اتصال بالاخره برقرار میشود؟ + اخبار و حواشی مهم درباره اینترنت

در روزهای اخیر تغییراتی در شبکه اینترنت مشاهده شده که هنوز مشخص نیست این نشانه ها به معنای اتصال مجدد اینترنت هستند یا صرفا حاصل اعمال تغییرات و به روزرسانی های فنی در زیرساخت ها. حدود یک ماه و نیم پس از قطع کامل اینترنت در ایران، شبکه جهانی که طی این مدت تقریبا بی استفاده مانده بود اکنون نشانه هایی…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


@user17749095677724 فروردین 1405
در پاسخ به
تمام بانگ ها تو این شرایط قسط و با جریمه گرفتند ، از ضامن هم کم کردند , فقط بانک رسالت بود ، هوای مردم رو داشت و فرجه بدون جریمه داد ، تو جنگ قبلی هم فرجه داد

@generationY24 فروردین 1405
در پاسخ به
منفی نمیزننخوب خدارو شکر مشکلم حل شدانقدر بی حسم که حتی حوصله گلایه نویسی ندارملعنت الله علی قوم الضالمین 🙏

@Cftfjvnjjihhgbjv24 فروردین 1405
در پاسخ به
اینترنت بین الملل باید قطع باشه ، تا زمان رفع نشدن سایه جنگ مجدد اینترنت باید همچنان قطع باشه ، آتش بس شکنندس و هیچی معلوم نیست ، ما پیروز خواهیم شد ، امنیت شوخی بردار نیست ، اینترنت قطع و حرف اضافه یعنی خیانت به وطن.

@Teshneye_kalabarg24 فروردین 1405
در پاسخ به
امتیاز منفی؟؟؟همین؟پرداختش رو مهلت بدید مردم کارشون رو هوا بوده این مدت و هنوزم هست

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation24 فروردین 1405
در پاسخ به
سیلبیریتیهای ساکت در قبال تجاوز به ایران را در بخشی از سایت حافظه ما معرفی کنید
مطالبه

سلبریتی های ساکت در تجاوز به ایران را به حافظه ما معرفی کنید

ضمن تشکر از ایجاد سایت https://hafezehma.ir/ که خائنین وطن و رقاصه های متجاوزین را برای همیشه در تاریخ ثبت و آنان را به مردم معرفی مینماید ، تقاضا داریم سلیبیریتیها، هنرمندان ، ورزشکاران و افراد مشهوری که کاملا سکوت عامدانه در مورد تجاوز به وطن کرده اند را نیز در بخش جداگانه ای از سایت ثبت کرده یا امکان ثبت آنان را به کاربران بدهید. از آنجا که افراد مشهور حتی سکوتشان نیز میتواند به عنوان نوعی همراهی با دشمن یا حداقل عدم همراهی با میهن برداشت شود ، اینکار کاملا اخلاقی و لازم میباشد. پاینده ایران ، شیعه، رهبر

یگان های سایبری نیروهای مسلح، کارگروه ساماندهی فضای مجازی، سایت حافظه ما، فعالین فضای مجازی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17760873279724 فروردین 1405
در پاسخ به
هیچ به فکر ما که کسب و کارمون به اینترنت وابسته هستش،نیستید.دو ماهه کرایه خونه عقب افتاده.صاحبخانه هم اولتیماتوم داده برا تخلیه.

@user17574990646124 فروردین 1405
در پاسخ به
اونوقت اونی که از مردم چک گرفته و خودش رو چکها حساب کرده و بدهکار به اشخاص دیگه است چی؟شما که این محدودیتهای چکو برمیدارین که دیگه کسی چکشو پاس نمیکنه.طرفدار کلاه بردارهایین؟خیلی دلتون واسه مردم میسوزه قبض ها رو در طول جنگ ببخشید.چرا از خودتون مایه نمیذارین؟یا یه حداقل هزینه زندگی مردمو بدین این مدت

@k22Qz24 فروردین 1405
در پاسخ به
صاحبان چک بخونید

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Kkamran8424 فروردین 1405
در پاسخ به
من دو تا قسطم عقب افتاده بانک پیام داده از حساب ضامن کسر میشه از ۹ اسفند تقریبا بیکار شدم کاشکی یه فرصت میدادن

@Hajebrahim136024 فروردین 1405
در پاسخ به
اگر مردید و میگید همه چی خوبه به اندازه طول جنگ به وامها استمهال بدید یعنی مثلا دوماه به مدت کل وام اضافه کنید نمره منفی چه صیغه ای هست

تصویر نمایه‌ی ‌آرسام جواهریان‌
@arsam_javaherian24 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌آرسام جواهریان‌
آرسام جواهریان

@arsam_javaherian  •  24 فروردین 1405

دوستی خاله خرسه ترکیه: نباید تنگه هرمز بسته و از هیچ کشوری هزینه دریافت شودامروز صحبت های جالب،‌ وزیر خارجه ترکیه که گفته: ترابری از طریق تنگه هرمز نباید مسدود شود و از هیچ کشوری نباید هزینه دریافت گردد را شنیدیم. که ما را یاد هزینه های حق تردد و ناوبری تنگه های بسفر و داردانل ترکیه انداخت.

نمایش گزارش


@user170910006267109480624 فروردین 1405
در پاسخ به
گفتن تاخیر در پرداخت اقساط وام ها تا فلان مبلغ هم جریمه نداره، بانک ملی که برنامه بام باز نمیشد، آیوا ارور میزد و لینکی هم که فرستاده بود فعال نبود، فردا موعد به زور واریز کردم جریمه هم محاسبه کرد! کسی هم نیست بگه تو بخاطر عدم سرویس دهی باید عذرخواهی هم بکنی ولی جریمه میکنی، واقعا مسخرس

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا پ‌
@alirezapp24 فروردین 1405
در پاسخ به
دروغی بیش نیست.معوقات رو دارن میگیرن رتبه اعتباری هم پایین میاد خیلی هم بد پایین میارن.وام با چک دیجیتال هم که قبل سال اماده واریز هست رو واریز نمیکنن هیچ پشتیبانی انسانی هم جواب نمیده بانک ها کلا پشتیبانی رو حذف کردن فقط میدن مشاور انلاین که اونام بگن صبر کنین و اختلال و شرایط

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا پ‌
@alirezapp24 فروردین 1405
در پاسخ به
کلا این جنگ به نفع بانک ها شد و بس