پلیس جیرفت ناجی کودک ۸ساله شد
فرمانده انتظامی جیرفت از نجات جان کودک ۸ سالهای از مرگ حتمی توسط مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، رضا فیروزبخت اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد این فرماندهی حین گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه شدند کودکی ۸ساله بر روی دستان پدر و مادرش بیهوش و در حال مرگ هست، که به محض مشاهده این رخداد، مأموران نسبت به نجات جان کودک اقدام کرده و عملیات احیاء را انجام و آن را از مرگ حتمی نجات دادند.وی افزود: ماموران بلافاصله کودک را جهت مداوا به درمانگاه دهستان دلفارد رسانده و جهت سیر مراحل تکمیلی درمان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره ) جیرفت انتقال یافت. فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه این اقدام بهموقع پلیس موجی از شادی و خوشحالی مردم و خانواده کودک را در پی داشت، خاطرنشان کرد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ بهصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان است.#پلیس#کرمان 14:34 - 29 اردیبهشت 1405