گازکشی به بیش از ۹۰ درصد شهر علی‌آباد جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از اجرای عملیات گاز کشی به بیش از ۹۰ درصد شهر علی‌آباد خبر داد و گفت: با گازکشی منازل کمک شایانی به اقتصاد خانواده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلندنظر در بازدید از شهر علی‌آباد، با بیان اقدامات انجام شده توسط دولت در این شهر اظهار داشت: در کل کشور مطابق قانون هنگامی که در منطقه‌ای گازکشی انجام می‌شود در سامانه شرکت گاز و شرکت پخش فراوردهای نفتی به‌عنوان منطقه سبز شناخته می‌شود. وی بیان داشت: به همین دلیل سهمیه نفت سفید آن منطقه کم می‌شود، به‌گونه‌ای که سهمیه گاز شهرستان در هر ماه ۲ هزار تن بود اما اکنون باتوجه به طراحی و اجرای شبکه گاز در شهرستان، سهمیه گاز مایع به کمتر از ۱۰۰۰تن در ماه کاهش یافته است. فرماندارشهرستان جیرفت از شهروندان که علمک گاز به درب منزل آنها رسیده خواست، نسبت به خرید انشعاب گاز و لوله‌کشی منازل خود اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: با خرید انشعاب گاز سالانه کمک قابل توجهی به اقتصاد خانواده خود می‌کنند زیرا هزینه تهیه سوخت در طول سال کاهش می‌یابد.#گاز
16:17 - 17 آذر 1403




1 پاسخ