توقیف یک دستگاه خودروی حمل آب غیرمجاز در دماوند

مدیر امور منابع آب دماوند از توقیف یک دستگاه خودروی حمل آب غیرمجاز در منطقه کالدشت دماوند خبر داد.
حسن زحمتکش، مدیر امور منابع آب دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند با بیان این مطلب، اظهار کرد: همکاران بازرسی و نظارت امور منابع آب دماوند با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان دماوند و پیگیری فرماندار در معیت نیروی انتظامی، یک دستگاه خودروی حمل آب غیرمجاز را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از حمل غیرمجاز آب از منابع سطحی و همچنین حفظ حقوق حقابه‌بران رودخانه در حال اجراست، افزود: در راستای حفاظت از منابع آبی، گروه‌های گشت و بازرسی این امور به طور مستمر در حال گشت‌زنی در منطقه بوده و در صورت شناسایی خودروهای حمل غیرمجاز آب در سطح شهرستان، اقدامات لازم در جهت توقیف آنها و برخورد قانونی با متخلفان انجام خواهد شد.مدیر امور منابع آب دماوند خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهرستان دماوند با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون، با هرگونه تخلف در زمینه برداشت غیرمجاز آب از منابع سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی و قاطع خواهد نمود.اخبار استان تهران را در صفحه ‌‎‎@tehran دنبال کنید.#دماوند #آب #نیسان #حمل_آب
14:46 - 21 خرداد 1405
استان ها
تهران