فرماندار رودسر: تکمیل سد پلرود و ارتقای رحیم‌آباد از مطالبات به حق مردم است

فرماندار رودسر با اشاره به اهمیت شهرستان به عنوان یکی از پشتیبانان نظام اسلامی بر ضرورت توجه ویژه به این منطقه تأکید کرد و گفت: تکمیل سد پلرود و ارتقای بخش رحیم‌آباد به شهرستان ضروری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عبدالحسین داداشی نیاکی فرماندار رودسر عصر امروز در مراسم شورای اداری با حضور حمیدرضاحاجی‌بابایی رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به اینکه شهرستان رودسر با وسعت یک هزار و 310کیلومترمربع،دارای 412روستا و 229 دهیاری است، اظهار کرد: این شهرستان همواره از جمله مناطق پشتیبان نظام اسلامی بوده و ضرورت دارد که توجه ویژه‌ای به آن معطوف شود.وی با اشاره به مطالبات مهم مردم رحیم آباد خواستار ارتقای این بخش بزرگ به شهرستان شد و افزود: تکمیل پروژه سدپل‌رود شد که از خواسته‌های به حق مردم منطقه به شمار می‌آید ضروری است. فرماندار رودسر با اشاره به بهره‌برداری از سدپل‌رودد گفت: بابهره‌برداریی از این سد هشت شهر شرق استان گیلان از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد و برای تکمیل و اتمام این پروژه، حدود ۶ همت اعتبارموردنیاز است.#رحیم_آباد#سد_پلرود#توسعه_استان_گیلان#اعتبار_ملی
16:23 - 22 خرداد 1405
جامعه
سیاست
گیلان

1 بازنشر
13٫9k بازدید