9 بهمن 1404کاش همه ایرانیها یک بار به آمریکا بروند
«دستهایم بعد از گذشت ۳ ماه از آزادی، هنوز ورم دارند بس که دستبندها را محکم میبستند. به قاضی آمریکایی گفتم: من تخصص رادیولوژی دارم و در آمریکا ۲۰ مرکز پرتونگاری دایر کردم. ۳۰ سال است دارم به مردم شما خدمت میکنم. رفتاری که با من کردید، شایسته نبود...» اینها را مرد جاافتادهای میگوید که ماحصل ۳ دهه…نمایش بیشتر
@TheRealHoseinKazemi9 بهمن 1404در پاسخ به وتوجیه کردن اینکه زمین گرد نیست یا شبها هوا روشنه و روزها تاریک موضوعات ساده ای نیستن تو دو خط بشه جمعش کرد. خیلی باید سفسطه کنن و فلسفه بچینن و تئوری توطئه درست کنن که یکم با عقل جور در بیاد🤤