آیت الله گلپایگانی: رهبری در قلب ملت ایران جای دارد

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در حمایت از مقام معظم رهبری گفت: تهدید رئیس جمهور آمریکا نسبت به رهبری معظم و ملت ایران به شدت محکوم می کنیم و اعلام می کنیم رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در قلوب ملت ایران جای داشته و هرگونه جسارت به معظم له را برنمی تابند.
به گزارش گروه حوزه و دانشگاه خبرگزاری فارس، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در حمایت از مقام معظم رهبری بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ️جنایات عمال استکبار جهانی طی روزهای اخیر قلوب هر انسان مومن و آزاده ای را جریحه دار ساخت.️یقینا در تمام این جنایات و خونهای برزمین ریخته شده رئیس جمهور آمریکا شریک است و باید بعنوان یک مجرم محاکمه شود.️ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شریف در محکومیت این جنایات، تهدید رئیس جمهور آمریکا نسبت به رهبری معظم و ملت ایران به شدت محکوم نموده و اعلام می کنیم رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در قلوب ملت ایران جای داشته و هرگونه جسارت به معظم له را برنمی تابند.️به امید تعجیل در فرج امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و طول عمر شریف مقام معظم رهبری مدظله سید مرتضی محمودی گلپایگانیپایان پیام/ #بیانیه
16:46 - 2 بهمن 1404
حوزه و دانشگاه
حوزه علمیه




126 پاسخ

@Yas102 بهمن 1404
در پاسخ به
Y
Yas 10

@Yas10  •  1 بهمن 1404

وصل هرچه سریعتر نت بین الملل بدون هیچ گونه توضیح اضافه!
مطالبه

نت بین الملل مطالبه مردم ایران است

وصل هرچه سریعتر نت بین الملل بدون طبقاتی کردن و رانت بازی ، مطالبه مردم ایران است.

وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Abdolahh2 بهمن 1404
از طرف من حرف نزن فقط حسین کازمی در قلب منه

@Hectorr2 بهمن 1404
در پاسخ به
هر کی موافقه لایک کنه هر کی نیست دیسلایک ببینیم چند به چندیم

@user1769076146962 بهمن 1404
در پاسخ به
وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا

در پاسخ به
روی من هم حساب نکنید

@true_law_tb2 بهمن 1404
در پاسخ به
م
مهدی .

@true_law_tb  •  1 بهمن 1404

وصل سریع السیر اینترنت
مطالبه

وصل سریع اینترنت بین الملل

با توجه به این امر که از زمان قطعی یک روزه اینترنت،حال مسئولین برای وصل آن مکرراً امروز و فردا می‌کنند. مطالبه داریم همان گونه که یک روزه اینترنت بین الملل را کور کردند به بازگشایی یک روزه و الساعه آن مبادرت ورزند تا بیش از این به کسب و کار های اینترنتی آسیب نزند و به نارضایتی عمومی نیانجامد و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش در آورد. امیدواریم دولت و حکومت محترم بتواند به صورت آنی با این اقدام به صورت موثر خود را در دل امت ایران صاحب جایگاهی رفیع نماید. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای عالی امنیت ملی، ریاست جمهوری و قوه قضائیه و فارس من، نهاد رهبری، شورای نگهبان ،شورای عالی فضای مجازی ، صدا و سیما، خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌دکستر مورگان (مناطق کره شمالی ۲)‌
@dexterMorgan2 بهمن 1404
در پاسخ به
هعی مردم چیزی نمیگن شمام فکر کردید اینترنت ملی عادی شده دیگه ملت زیر بار میرن وصل کنید دیگه این هفته قرار بود تا این ساعت نت حداقل یکم نت وا شه هیچی وصل نشده انگار نه انگار لطفا شما پیگیری کنید که این نت بی صاحاب کی وصل میشه تا کی ما از استفاده از حقوق اولیه مون تو قرن ۲۱ التماس داری کنیم؟

@user1709361267622 بهمن 1404
در پاسخ به
اقا همین و یه نظر سنجی بزار تو سایت خودت

تصویر نمایه‌ی ‌دکستر مورگان (مناطق کره شمالی ۲)‌
@dexterMorgan2 بهمن 1404
در پاسخ به
تا کی تبعیض قائل شیم تو حقارت بریم سرزنش شیم خ.ر شیم دروغ بشنویم تا از حقوق اولیه مون تو قرن ۲۱ یعنی اینترنت یک چیز عادی برای کل جهان ببخشید جهان تو ایران فعلا شده ارزو....وصل کنید دیگه نایی نمونده#اینترنت_ازاد #اینترنت_آزادنمایش بیشتر

@MoradBeig2 بهمن 1404
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذردهم رونق زمان شما نیز بگذردوین بوم محنت از پی آن تا کند خراببر دولت آشیان شما نیز بگذردباد خزان نکبت ایام ناگهاننمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌علی آقا‌
@about2 بهمن 1404
در پاسخ به
اگر #انصاف دارید به این فکر کنید که این دو گانه‌ی ذهنی شما از کجا می‌آید که فکر میکنید هر کسی مخالف #جمهوری_اسلامی‌ است زامبی #اسرائیل و ملعبه‌ی دست آن‌هاست.مگر کم #قصور داشته‌اید که فکر می‌کنید بی‌نقصید و هر کسی از شما و #نظام محبوبتان ایراد می‌گیرد #فریب_خورده است.#اعتراض #اغتشاشات #سرکوب

تصویر نمایه‌ی ‌یکی از مردم شریفِ ایران هستم‌
@this_user_not_found2 بهمن 1404
در پاسخ به
از طرف من یه نفر حرف نزنین لطفاممنون

@Nami42 بهمن 1404
در پاسخ به
جناب آیت الله گلپایگانی گرامی، بیزحمت از لیست خود 1 عدد را کسر بفرمایید. نهایت امتنان و سپاس را دارم از محضر عالی.

@MoradBeig2 بهمن 1404
در پاسخ به
لطفا از طرف خودتون حرف بزنید!

تصویر نمایه‌ی ‌مسعود‌
@masoudes2 بهمن 1404
در پاسخ به
حاج آقا سوال شرعی داشتم،دو هفته اینترنت قطع هست و هزارتومان درآمد نداشتم و باید اجاره مغازه و حقوق پرسنل بدم.در شرایطی که چند روز وضعیت کشور عادی شده حق الناس گردن مسئولان میگیره؟