تنها هدف فیلیمو و پلتفرمهای مشابه ایجاد یک جزیره خودمختار است که در آن قوانین کشور (حجاب، عفاف، و حریم خانواده) تعمداً نادیده گرفته میشوند تا با استفاده از جاذبههای جنسی و اخلاقی، ضریب نفوذ افزایش یابد،،
@macro1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتنها هدف فیلیمو و پلتفرمهای مشابه ایجاد یک جزیره خودمختار است که در آن قوانین کشور (حجاب، عفاف، و حریم خانواده) تعمداً نادیده گرفته میشوند تا با استفاده از جاذبههای جنسی و اخلاقی، ضریب نفوذ افزایش یابد،،
@For_Khamenei1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشده مثل یه زباله دانی که هر روزم بیشتر میشه یکی هم نیس جلوی اینارو بگیره.
@FarzandIrann1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتازه به این نتیجه رسیدین،همه جا گفته شده ،چ قران چ حدیثجلوی فساد نگیرید شایع میشهالانم ازون 100 تا روسپی تهرانی که با یه لا پیرن درمیومدن رسیدیم به کلی یه لا پیرن که شاید روسپی نباشن فعلا ،اما هیچ ایده ای برای نشدن ندارن
@Amir441 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوقتی تلویزیون هیچ محتوای جذابی نداره. حتی الان بعد از پایان عزای عمومی هیچ محتوایی که بشه باهاش سرگرم شد پخش نمیشه مردم چیکار کنن فارس عزیز؟
@webrefer1 اردیبهشت 1405مگر غیر از این بود که این اغتشاشات اخیر نتیجه سریالهایی بود که فیلیمو تولید و پخش کرد.
@Alirezarezaei121 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمال ها و همه از بی حجابی و برگزاری اونت موسیقی و رقص به دنبال جلب توجه و پول هستند.وصع جریمه و مالیات می تواند جلوشان بگیرد
@user1772514931191 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآره بابا همه رو قطع کنید اصلا چه نیازی هست مردم چیزی ببینن یا بشنون
@user1775398143631 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدوباره اومدیم سر نقطه ی اولدوباره مسائل معیشتی مردم نادیده گرفته میشه و موضوعات ازین دست مطرح میشهچرا هیچ صحبتی راجع به قیمت های سرسام آور مواد خوراکی(گوشت و مرغ و تخم مرغ و ...) و قیمت مسکن و اجاره بها و قیمت پوشاک نمی کنید ؟دوباره گیر دادید به این مسئله که چرا فلان صحنه پخش شده ؟؟؟
@FERDI_BABA1 اردیبهشت 1405اصلا فیلیمو رو نگاه نمی کنم اونجا مرکز فساده و تاثیر منفی بر ذهن انسان داره من از یوتیوب استفاده می کردم و با قطع اینترنت دسترسی به یوتیوب هم ندارم لطفا اینترنت بین الملل را وصل کنید طبق منشور حقوق شهروندی ماده 33: شهروندان حق دسترسی آزادانه و بدون تبعیض به اطلاعات و دانش در فضای مجازی را دارند.
@user1768610112291 اردیبهشت 1405در مملکت اسلامی که دم از برابری و عدالت میزنیم چرا باید شبکه های نمایش محصولات شبهه فرهنگی پولی وجود داشته باشد مگر اینجا آمریکاست؟ یک خانواده کارگر هرگز توان استفاده از این محصولات شبهه فرهنگی را ندارند . یک خانواده ضعیف در یک منطقه دور افتاده هرگز توان استفاده از این ها را ندارد. مورد بعدی اینکه …نمایش بیشتر
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخواه ناخواه وقتی صدا و سیما نتوانسته با هزاران میلیارد بودجه تولیدات در حد ملت داشته باشد سلیقه ملت ب این محتواها گراییده!اول بروید یقه سیاست گذاران فرهنگی در طی ۴۷ سال را بگیرید بعد کسانی ک پول را در صداسیما حرام میکنند
@user17091016125420695831 اردیبهشت 1405در پاسخ به❌عدم نظارت درست و حسابی نتیجه ایی غیر از این ندارد...
@Raha13651 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین فیلمها با مجوز ارشاد پخش میشن؟چون بدون مجوز که نمیتونن همیشه پخش کنن
@poyan13691 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینقدر چرتن که یک قسمت اش هم قابل دیدن نیست بنظرم اینها پول میدن فیلمو اینها رو پخش کنه وگرنه میکروعه نه درام