واکنش خوش چشم به تمسخر فردوسی پور

برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است.
6 MB
08:04 - 2 تیر 1405



14 Replies

Profile picture of ‌ضد اسرائیل فاشیست‌
متأسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظرات همدیگر احترام بذاریم، حتی اگه غلط و برخلاف خواسته ما باشه. منظورم هر دو طرف هست....تعصب چیزی جز پوچی به دنبال نخواهد داشت

مقصر فقط موتوریها هستند

Profile picture of ‌MST Kianian‌
میگن کرم خاکی از زمین اومد بیرون دید یه دسته مار دارن رد میشن خواست خودی نشون بده گفت ما مارا کجا میریم. امان از ته لیبریتی هافردوسی پور همه چی دون درمورد همه چی اظهار فضل میکنه و به چی چنگ میندازه تا برنامه زیر پونزش دیده بشه.

کار دنیا به کجا رسیده که یه آدم نمک نشناس مثل فردوسی‌پور به دکتر خوش چشم تیکه میندازه

جناب خوشم چشم شما خار چشم بعضی ها هستید.کسی که در محکومیت به شهادت رساندن ۱۶۸ کودک معصوم میناب حتی یه بیانه یک خطی هم نداده،ازش بیشتر از این انتظار نیست.فقط آقای کاپیتان سابق تیم ملی شما دیگه چرا؟این خندیدن شما یعنی تایید این مردک!سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکستقیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

خب دقیقا نه فردوسی‌پور، خوش‌چشم رو میشناسه که تحلیلش به چه شکلیه و قبلا هم گفتن پیشگویی نیست تحلیل و نه خوش‌چشم، فردوسی‌پور رو میشناسه که تهیه‌کننده و مجریه و از نوع اون سلبریتی‌ها که تبلیغاتی هستن نیست.این فضای مجازی حتی بله و روبیکا هم طوریه که با واسطه یه سری شیطنت همدیگه رو میشناسن.

Profile picture of ‌محمد‌
عده ای دنبال ایران تحقیری اند ، افتضاح مربی خارجی ماله کشی میشه ، نتیجه ی خوب مربی ایرانی کم رنگ میشه ، برق توی کشور اروپایی بره ، چکش روی سر مشکلات برق کشور زده میشه ... مثال زیاد هست از خود تحقیرهای غرب پرست و کسانی که خودشان حقیرند و می خواهند این حقارت رو به کشور نسبت بدهند!!!

Profile picture of ‌آذرباد‌
"جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد"آخه کاسه لیس مفلوک غربگدا، تو رو چه به اظهار نظر در مورد تحلیلگران سیاسی مملکت، خاصه دکتر سید مصطفی خوش چشم!!نه فقط گنده تر از دهنت، که گنده تر از تمام هیکل زار و ذلیلت حرف زدی؛ مواظب باش تحمل این ملت نجیب هم بالاخره حدی داره، و روز انتقام هم یه روزیه!!

یاد شعارهای استادیوم آزادی افتادم کل ورزشگاه شعار فرودسی پور .... فردوسی پور دلاله سطح اینها به انسانیت نمی رسد بهمین خاطر بچه های نازنین میناب شهید بشن یا نه برای اینها فرقی نمی کند دنبال دلالی هستند همین که اسمش را نیاوردی دمت گرم

Profile picture of ‌سامی‌
فردوسی‌ پور یه آدم به نرخ روز فقط به فکر جیبشه و قد چیز هم نمی‌فهمه

متاسفانه بعد جنگ ۱۲ روزه تا چند روز حمله رمضان به ایران آقای خوش چشم جلوی میلیون ها نفر در صدا و سیما و خبرگزاری ها از جمله فارس با تکبر و لاف یک طرفه و ازخود مطمئن قاطعانه مخالف حمله مجدد بود یا حداقل دو سه سال دیگه ولی برعکس شد تحلیل هایش و سوژه بسیار تمسخر دشمنان و سبک سری برای ما شد .

Profile picture of ‌Iranian Researcher‌
عادل فردوسی پور جبهه اش را مشخص کند، چکسانی دیگر به برنامه اش نگاه نمی کنند؟ برنامه اش را نگاه نکنند،بجایش برنامه چکسی را نگاه می کنند؟از تحلیلگر و خبرنگار انقلابی و حامی نظام، توان تحلیل رسانه و مخاطب انتظار می رود، نه جدل های کودکانه!

جبهه مهمهفردوسی پور در جبهه تزویر و دکتر خوش چشم در جبهه ی شهدای میناب.مردم اینا رو خوب متوجه میشن

Profile picture of ‌محمدرضا فکوری‌
آقایان خوش غیرت، فقط بفرمایید با پیاله میرید از آمریکا ذرت و سویا بیارید یا کیسه گردنتون می ندازید؟#مذاکرات#غیرت