واکنش خوش چشم به تمسخر فردوسی پور

برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است.
٦ MB
08:04 - 23 يونيو 2026



14 الإجابة

‌ضد اسرائیل فاشیست‌ صورة الملف الشخصي
@user177435461065منذ 4 ساعات
تعليقًا على
متأسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظرات همدیگر احترام بذاریم، حتی اگه غلط و برخلاف خواسته ما باشه. منظورم هر دو طرف هست....تعصب چیزی جز پوچی به دنبال نخواهد داشت

@nadanمنذ 4 ساعات
تعليقًا على
مقصر فقط موتوریها هستند

‌MST Kianian‌ صورة الملف الشخصي
@user173347589349منذ 4 ساعات
میگن کرم خاکی از زمین اومد بیرون دید یه دسته مار دارن رد میشن خواست خودی نشون بده گفت ما مارا کجا میریم. امان از ته لیبریتی هافردوسی پور همه چی دون درمورد همه چی اظهار فضل میکنه و به چی چنگ میندازه تا برنامه زیر پونزش دیده بشه.

@Kordoooooمنذ 4 ساعات
تعليقًا على
کار دنیا به کجا رسیده که یه آدم نمک نشناس مثل فردوسی‌پور به دکتر خوش چشم تیکه میندازه

@user1709101411629896347منذ 4 ساعات
تعليقًا على
جناب خوشم چشم شما خار چشم بعضی ها هستید.کسی که در محکومیت به شهادت رساندن ۱۶۸ کودک معصوم میناب حتی یه بیانه یک خطی هم نداده،ازش بیشتر از این انتظار نیست.فقط آقای کاپیتان سابق تیم ملی شما دیگه چرا؟این خندیدن شما یعنی تایید این مردک!سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکستقیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

@usermanمنذ 4 ساعات
تعليقًا على
خب دقیقا نه فردوسی‌پور، خوش‌چشم رو میشناسه که تحلیلش به چه شکلیه و قبلا هم گفتن پیشگویی نیست تحلیل و نه خوش‌چشم، فردوسی‌پور رو میشناسه که تهیه‌کننده و مجریه و از نوع اون سلبریتی‌ها که تبلیغاتی هستن نیست.این فضای مجازی حتی بله و روبیکا هم طوریه که با واسطه یه سری شیطنت همدیگه رو میشناسن.

‌محمد‌ صورة الملف الشخصي
@user170792546974منذ 3 ساعات
تعليقًا على
عده ای دنبال ایران تحقیری اند ، افتضاح مربی خارجی ماله کشی میشه ، نتیجه ی خوب مربی ایرانی کم رنگ میشه ، برق توی کشور اروپایی بره ، چکش روی سر مشکلات برق کشور زده میشه ... مثال زیاد هست از خود تحقیرهای غرب پرست و کسانی که خودشان حقیرند و می خواهند این حقارت رو به کشور نسبت بدهند!!!

‌آذرباد‌ صورة الملف الشخصي
@user177233842918منذ 2 ساعات
تعليقًا على
"جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد"آخه کاسه لیس مفلوک غربگدا، تو رو چه به اظهار نظر در مورد تحلیلگران سیاسی مملکت، خاصه دکتر سید مصطفی خوش چشم!!نه فقط گنده تر از دهنت، که گنده تر از تمام هیکل زار و ذلیلت حرف زدی؛ مواظب باش تحمل این ملت نجیب هم بالاخره حدی داره، و روز انتقام هم یه روزیه!!

@Sarbaz_beneshanمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
یاد شعارهای استادیوم آزادی افتادم کل ورزشگاه شعار فرودسی پور .... فردوسی پور دلاله سطح اینها به انسانیت نمی رسد بهمین خاطر بچه های نازنین میناب شهید بشن یا نه برای اینها فرقی نمی کند دنبال دلالی هستند همین که اسمش را نیاوردی دمت گرم

‌سامی‌ صورة الملف الشخصي
@sami60منذ 2 ساعات
تعليقًا على
فردوسی‌ پور یه آدم به نرخ روز فقط به فکر جیبشه و قد چیز هم نمی‌فهمه

@user177721972376منذ 2 ساعات
تعليقًا على
متاسفانه بعد جنگ ۱۲ روزه تا چند روز حمله رمضان به ایران آقای خوش چشم جلوی میلیون ها نفر در صدا و سیما و خبرگزاری ها از جمله فارس با تکبر و لاف یک طرفه و ازخود مطمئن قاطعانه مخالف حمله مجدد بود یا حداقل دو سه سال دیگه ولی برعکس شد تحلیل هایش و سوژه بسیار تمسخر دشمنان و سبک سری برای ما شد .

‌Iranian Researcher‌ صورة الملف الشخصي
@IranianResearcherمنذ 1 ساعات
تعليقًا على
عادل فردوسی پور جبهه اش را مشخص کند، چکسانی دیگر به برنامه اش نگاه نمی کنند؟ برنامه اش را نگاه نکنند،بجایش برنامه چکسی را نگاه می کنند؟از تحلیلگر و خبرنگار انقلابی و حامی نظام، توان تحلیل رسانه و مخاطب انتظار می رود، نه جدل های کودکانه!

@user1709100093112630718منذ 1 ساعات
تعليقًا على
جبهه مهمهفردوسی پور در جبهه تزویر و دکتر خوش چشم در جبهه ی شهدای میناب.مردم اینا رو خوب متوجه میشن

‌محمدرضا فکوری‌ صورة الملف الشخصي
@user13421357منذ 1 ساعات
تعليقًا على
‌محمدرضا فکوری‌ صورة الملف الشخصي
محمدرضا فکوری

@user13421357  •  منذ 1 ساعات

آقایان خوش غیرت، فقط بفرمایید با پیاله میرید از آمریکا ذرت و سویا بیارید یا کیسه گردنتون می ندازید؟#مذاکرات#غیرت