متأسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظرات همدیگر احترام بذاریم، حتی اگه غلط و برخلاف خواسته ما باشه. منظورم هر دو طرف هست....تعصب چیزی جز پوچی به دنبال نخواهد داشت
@user1774354610653 ساعت پیشدر پاسخ بهمتأسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظرات همدیگر احترام بذاریم، حتی اگه غلط و برخلاف خواسته ما باشه. منظورم هر دو طرف هست....تعصب چیزی جز پوچی به دنبال نخواهد داشت
@user1733475893492 ساعت پیشمیگن کرم خاکی از زمین اومد بیرون دید یه دسته مار دارن رد میشن خواست خودی نشون بده گفت ما مارا کجا میریم. امان از ته لیبریتی هافردوسی پور همه چی دون درمورد همه چی اظهار فضل میکنه و به چی چنگ میندازه تا برنامه زیر پونزش دیده بشه.
@Kordooooo2 ساعت پیشدر پاسخ بهکار دنیا به کجا رسیده که یه آدم نمک نشناس مثل فردوسیپور به دکتر خوش چشم تیکه میندازه
@user17091014116298963472 ساعت پیشدر پاسخ بهجناب خوشم چشم شما خار چشم بعضی ها هستید.کسی که در محکومیت به شهادت رساندن ۱۶۸ کودک معصوم میناب حتی یه بیانه یک خطی هم نداده،ازش بیشتر از این انتظار نیست.فقط آقای کاپیتان سابق تیم ملی شما دیگه چرا؟این خندیدن شما یعنی تایید این مردک!سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکستقیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
@userman2 ساعت پیشدر پاسخ بهخب دقیقا نه فردوسیپور، خوشچشم رو میشناسه که تحلیلش به چه شکلیه و قبلا هم گفتن پیشگویی نیست تحلیل و نه خوشچشم، فردوسیپور رو میشناسه که تهیهکننده و مجریه و از نوع اون سلبریتیها که تبلیغاتی هستن نیست.این فضای مجازی حتی بله و روبیکا هم طوریه که با واسطه یه سری شیطنت همدیگه رو میشناسن.
@user1707925469742 ساعت پیشدر پاسخ بهعده ای دنبال ایران تحقیری اند ، افتضاح مربی خارجی ماله کشی میشه ، نتیجه ی خوب مربی ایرانی کم رنگ میشه ، برق توی کشور اروپایی بره ، چکش روی سر مشکلات برق کشور زده میشه ... مثال زیاد هست از خود تحقیرهای غرب پرست و کسانی که خودشان حقیرند و می خواهند این حقارت رو به کشور نسبت بدهند!!!
@user1772338429181 ساعت پیشدر پاسخ به"جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد"آخه کاسه لیس مفلوک غربگدا، تو رو چه به اظهار نظر در مورد تحلیلگران سیاسی مملکت، خاصه دکتر سید مصطفی خوش چشم!!نه فقط گنده تر از دهنت، که گنده تر از تمام هیکل زار و ذلیلت حرف زدی؛ مواظب باش تحمل این ملت نجیب هم بالاخره حدی داره، و روز انتقام هم یه روزیه!!
@Sarbaz_beneshan1 ساعت پیشدر پاسخ بهیاد شعارهای استادیوم آزادی افتادم کل ورزشگاه شعار فرودسی پور .... فردوسی پور دلاله سطح اینها به انسانیت نمی رسد بهمین خاطر بچه های نازنین میناب شهید بشن یا نه برای اینها فرقی نمی کند دنبال دلالی هستند همین که اسمش را نیاوردی دمت گرم
@user17772197237637 دقیقه پیشدر پاسخ بهمتاسفانه بعد جنگ ۱۲ روزه تا چند روز حمله رمضان به ایران آقای خوش چشم جلوی میلیون ها نفر در صدا و سیما و خبرگزاری ها از جمله فارس با تکبر و لاف یک طرفه و ازخود مطمئن قاطعانه مخالف حمله مجدد بود یا حداقل دو سه سال دیگه ولی برعکس شد تحلیل هایش و سوژه بسیار تمسخر دشمنان و سبک سری برای ما شد .
@IranianResearcher19 دقیقه پیشدر پاسخ بهعادل فردوسی پور جبهه اش را مشخص کند، چکسانی دیگر به برنامه اش نگاه نمی کنند؟ برنامه اش را نگاه نکنند،بجایش برنامه چکسی را نگاه می کنند؟از تحلیلگر و خبرنگار انقلابی و حامی نظام، توان تحلیل رسانه و مخاطب انتظار می رود، نه جدل های کودکانه!
@user170910009311263071810 دقیقه پیشدر پاسخ بهجبهه مهمهفردوسی پور در جبهه تزویر و دکتر خوش چشم در جبهه ی شهدای میناب.مردم اینا رو خوب متوجه میشن