واکنش خوش چشم به تمسخر فردوسی پور

برای حمله به من کسی را انتخاب کردند که حمله به مدرسه میناب را محکوم نکرده است.
۶ MB
08:04 - 2 تیر 1405




14 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ضد اسرائیل فاشیست‌
@user1774354610653 ساعت پیش
در پاسخ به
متأسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظرات همدیگر احترام بذاریم، حتی اگه غلط و برخلاف خواسته ما باشه. منظورم هر دو طرف هست....تعصب چیزی جز پوچی به دنبال نخواهد داشت

@nadan3 ساعت پیش
در پاسخ به
مقصر فقط موتوریها هستند

تصویر نمایه‌ی ‌MST Kianian‌
@user1733475893492 ساعت پیش
میگن کرم خاکی از زمین اومد بیرون دید یه دسته مار دارن رد میشن خواست خودی نشون بده گفت ما مارا کجا میریم. امان از ته لیبریتی هافردوسی پور همه چی دون درمورد همه چی اظهار فضل میکنه و به چی چنگ میندازه تا برنامه زیر پونزش دیده بشه.

@Kordooooo2 ساعت پیش
در پاسخ به
کار دنیا به کجا رسیده که یه آدم نمک نشناس مثل فردوسی‌پور به دکتر خوش چشم تیکه میندازه

@user17091014116298963472 ساعت پیش
در پاسخ به
جناب خوشم چشم شما خار چشم بعضی ها هستید.کسی که در محکومیت به شهادت رساندن ۱۶۸ کودک معصوم میناب حتی یه بیانه یک خطی هم نداده،ازش بیشتر از این انتظار نیست.فقط آقای کاپیتان سابق تیم ملی شما دیگه چرا؟این خندیدن شما یعنی تایید این مردک!سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکستقیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

@userman2 ساعت پیش
در پاسخ به
خب دقیقا نه فردوسی‌پور، خوش‌چشم رو میشناسه که تحلیلش به چه شکلیه و قبلا هم گفتن پیشگویی نیست تحلیل و نه خوش‌چشم، فردوسی‌پور رو میشناسه که تهیه‌کننده و مجریه و از نوع اون سلبریتی‌ها که تبلیغاتی هستن نیست.این فضای مجازی حتی بله و روبیکا هم طوریه که با واسطه یه سری شیطنت همدیگه رو میشناسن.

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user1707925469742 ساعت پیش
در پاسخ به
عده ای دنبال ایران تحقیری اند ، افتضاح مربی خارجی ماله کشی میشه ، نتیجه ی خوب مربی ایرانی کم رنگ میشه ، برق توی کشور اروپایی بره ، چکش روی سر مشکلات برق کشور زده میشه ... مثال زیاد هست از خود تحقیرهای غرب پرست و کسانی که خودشان حقیرند و می خواهند این حقارت رو به کشور نسبت بدهند!!!

تصویر نمایه‌ی ‌آذرباد‌
@user1772338429181 ساعت پیش
در پاسخ به
"جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد"آخه کاسه لیس مفلوک غربگدا، تو رو چه به اظهار نظر در مورد تحلیلگران سیاسی مملکت، خاصه دکتر سید مصطفی خوش چشم!!نه فقط گنده تر از دهنت، که گنده تر از تمام هیکل زار و ذلیلت حرف زدی؛ مواظب باش تحمل این ملت نجیب هم بالاخره حدی داره، و روز انتقام هم یه روزیه!!

@Sarbaz_beneshan1 ساعت پیش
در پاسخ به
یاد شعارهای استادیوم آزادی افتادم کل ورزشگاه شعار فرودسی پور .... فردوسی پور دلاله سطح اینها به انسانیت نمی رسد بهمین خاطر بچه های نازنین میناب شهید بشن یا نه برای اینها فرقی نمی کند دنبال دلالی هستند همین که اسمش را نیاوردی دمت گرم

تصویر نمایه‌ی ‌سامی‌
@sami601 ساعت پیش
در پاسخ به
فردوسی‌ پور یه آدم به نرخ روز فقط به فکر جیبشه و قد چیز هم نمی‌فهمه

@user17772197237637 دقیقه پیش
در پاسخ به
متاسفانه بعد جنگ ۱۲ روزه تا چند روز حمله رمضان به ایران آقای خوش چشم جلوی میلیون ها نفر در صدا و سیما و خبرگزاری ها از جمله فارس با تکبر و لاف یک طرفه و ازخود مطمئن قاطعانه مخالف حمله مجدد بود یا حداقل دو سه سال دیگه ولی برعکس شد تحلیل هایش و سوژه بسیار تمسخر دشمنان و سبک سری برای ما شد .

تصویر نمایه‌ی ‌Iranian Researcher‌
@IranianResearcher19 دقیقه پیش
در پاسخ به
عادل فردوسی پور جبهه اش را مشخص کند، چکسانی دیگر به برنامه اش نگاه نمی کنند؟ برنامه اش را نگاه نکنند،بجایش برنامه چکسی را نگاه می کنند؟از تحلیلگر و خبرنگار انقلابی و حامی نظام، توان تحلیل رسانه و مخاطب انتظار می رود، نه جدل های کودکانه!

@user170910009311263071810 دقیقه پیش
در پاسخ به
جبهه مهمهفردوسی پور در جبهه تزویر و دکتر خوش چشم در جبهه ی شهدای میناب.مردم اینا رو خوب متوجه میشن

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا فکوری‌
@user134213571 دقیقه پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا فکوری‌
محمدرضا فکوری

@user13421357  •  8 دقیقه پیش

آقایان خوش غیرت، فقط بفرمایید با پیاله میرید از آمریکا ذرت و سویا بیارید یا کیسه گردنتون می ندازید؟#مذاکرات#غیرت