دادخواهی نم نم نیست. فریاد خفه است.۵۵ روز گذشت. نه اینترنت آمد، نه اعتراض جمع شد.تفاوت را گفتم. مابقی را زمان نشان میدهد.#اینترنت
روسیه محدودیت زده، نه قطع کامل.به کسبوکارها اینترنت داده، به شهرهای کوچک رایگان گذاشته.ایران هیچکدام را نکرده.پس فرق است بین «جراحی محدود» و «قطع تنفسی».…نمایش بیشتر
@Pavel__Durov4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدادخواهی نم نم نیست. فریاد خفه است.۵۵ روز گذشت. نه اینترنت آمد، نه اعتراض جمع شد.تفاوت را گفتم. مابقی را زمان نشان میدهد.#اینترنت
@Amir11144 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرسته گرونیه ولی الان شرایط جنگیه کسایی که تو این شرایط تجمع کنن از دشمن هستن تازه گرونی تو کل دنیا داره شکل میگیره الان وقت صبر کردنه #اینترنت #اینترنت_آزاد