دولت عیدی کارکنانش را به ۱۰ میلیون تومان رساند

در جلسه امروز هیئت دولت، رقم پیشنهادی ارائه‌شده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط که پیش‌تر ۵.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، با تأکید رئیس‌جمهور و تصویب هیئت دولت به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دولت، یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه هیئت دولت عصر امروز یکشنبه به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد.در ابتدای این جلسه رئیس‌جمهور با تبریک روز نیروی هوایی و قدردانی از تلاش‌ها و همت خلبانان و پرسنل پرتلاش این نیرو، تصریح کرد که خدمات ارزنده نیروی هوایی در دوران انقلاب اسلامی، پس از انقلاب و به‌ویژه در دوران جنگ، همواره در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد بود و این مجاهدت‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.در ادامه، عراقچی وزیر امور خارجه، گزارشی از مذاکرات صورت‌گرفته میان ایران و آمریکا در کشور عمان و نیز مسائل و حواشی مرتبط با مراحل پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از نخستین جلسه ارائه کرد.رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر امور خارجه و همکاران ایشان، بر ضرورت صیانت از مصالح و منافع ملی در بیان دیدگاه‌ها و اظهارنظرهای عمومی تأکید کرد و گفت: افرادی که به تریبون‌های رسمی دسترسی دارند، باید مراقبت کنند که سخنان آنان در تعارض با مصالح کشور، به‌ویژه در قبال همسایگان، قرار نگیرد.
پزشکیان با اشاره به روابط مطلوب جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه، اظهار داشت: شایسته نیست در رسانه‌ها سخنانی در مسیر توهین یا تحقیر همسایگان مطرح شود، درحالی‌که رؤسای جمهور و مقامات این کشورها در هم‌افزایی با کشورمان و با برقراری تماس‌ها و ابراز تمایل برای مشارکت و نقش‌آفرینی در کاهش تنش‌ها، بر جلوگیری از بروز جنگ در منطقه و حل‌وفصل مسائل از مسیر گفت‌وگو و مذاکره تأکید داشته‌اند.در بخش دیگری از جلسه امروز هیئت دولت، موضوع عیدی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت و رقم پیشنهادی ارائه‌شده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط که پیش‌تر ۵.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، با تأکید رئیس‌جمهور و تصویب هیئت دولت به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.در ادامه همچنین، دبیرخانه هیئت دولت گزارشی تفصیلی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های مختلف در طول ۱۵ ماه گذشته ارائه کرد.انعکاس اخبار را اینجا بخوانید.#دولت #عیدی #پزشکیان #هیئت_دولت #عراقچی #مذاکرات
19:39 - 19 بهمن 1404
سیاست
دولت

4 بازنشر4 واکنش
104٫3k بازدید



34 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌گنجشک درنده‌
@Gonjeshk_darandeh19 بهمن 1404
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


@soma11019 بهمن 1404
در پاسخ به
ع
عباس سعادت

@soma110  •  20 دی 1404

محاکمه تحریک کنندگان به اغتشاش
مطالبه

محاکمه تحریک کنندگان به اغتشاش

بسم الله القاسم الجبارین بدینوسیله از قوه قضائیه و دادستانهای کل کشور بعنوان مدعی العموم درخواست میگردد افراد و خواصی که حمایت خود را از اعتراضات خشونت بار بطور تلویحی و یا علنی در صفحات مجازی و یا مصاحبه اعلام نمودند لکن هیچ موضعی در محکومیت اعمال اغتشاشگران در شهید کردن کودک، مردم عادی و مدافعان امنیت و هتک حرمت قران و آتش زدن مساجد، اموال عمومی و بیت المال نگرفته اند و مدام بر موجه نمودن اعتراضات تلاش کرده اند و بر این تنور دمیده اند و اعمال فتنه گرانه شان مسبوق به سابقه نیز می باشد، منجمله علی دایی، رضاکیانیان، پرویز پرستویی و.... نسبت به محاکمه و مصادره اموال و دارایهای آنان بمنظور تامین هزینه خسارات مادی وارد شده و ممنوع الخروج کردن آنان قبل از آنکه دیر شود اقدام نماید.

ریاست محترم قوه قضائیه جهت استحضار و صدور اوامر مقتضی، وزارت کشور ودادگستری

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@soma11019 بهمن 1404
در پاسخ به
ع
عباس سعادت

@soma110  •  13 بهمن 1404

مطالبه

اخراج وابسته‌های نظامی اروپایی تروریست

بسم الله الرحمن الرحیم يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ بدینوسیله از دولت، وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی ایران در خواست میگردد: در اجرای ماده ۷ قانون اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ به منظور اقدام متقابل در برابر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط وزرای خارجه اتحادیه اروپا با توجه به اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی، ضمن تروریست اعلام کردن سازمانهای نظامی و ارتش کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نسبت به معرفی تمامی وابسته‌های نظامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به ویژه کشورهایی که در جنگ ۱۲ روزه علیه ملت ایران و یا در آشوب آفرینی های اخیررفتار فتنه گرانه تحریک آمیز داشتند به عنوان تروریست آنان را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اخراج نمایند.

دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ریاست جمهور جناب آقای دکتر پزشکیان، کمسیون امنیت مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دکتر هادی طوماری‌
@Dr_h_toomari19 بهمن 1404
در پاسخ به
دست برتر ایران در مذاکرات با آمریکا! +۱۲ دلیلاگرچه طرف آمریکایی می‌کوشد این‌گونه وانمود کند که در مذاکرات دست برتر را دارد، امّا واقعیت آن است که تا اینجای کار و در عمل، دست برتر با جمهوری اسلامی ایران است و این برتری در موارد ذیل مشهود است‌؛

نمایش گزارش


@soma11019 بهمن 1404
در پاسخ به
عیدی کارمندان دولت، بازنشستگان نباید کمتر از کارگران باشد. درحالیکه کارگران دو برابر حقوق خود را عیدی میگیرند.

@soma11019 بهمن 1404
در پاسخ به
ده میلیون تومان صدقه سالانه محسوب میشود.

تصویر نمایه‌ی ‌معصومه‌
@Masoumeh7319 بهمن 1404
در پاسخ به
الان یعنی عیدی بازنشستگان‌کشوری و لشکری و تامین اجتماعی هم ۱۰ میلیون شد؟؟

@Tavakol19 بهمن 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/Tavakol/1770312839783782721لطفا حمایت کنید و نسبت به بی عدالتی ساکت نباشیمبا افتخار یک انقلابی ام.
ح
حسین توکلی

@Tavakol  •  16 بهمن 1404

درخواست کاهش درصد کمیسیون اسنپ برای حمایت از رانندگان
مطالبه

درخواست کاهش درصد کمیسیون اسنپ برای حمایت از رانندگان

بسیاری از مردم ما چه به صورت تمام وقت یا پاره وقت در تاکسی های اینترنتی چون اسنپ کار میکنند و نیازمند درآمد مسافرکشی هستند. سهم حدودا 20 درصدی که تحت عنوان کمیسیون از رانندگان گرفته میشود از بسیاری جهات غیرعادلانه است. تاکسی سرویس های قدیمی با وجود داشتن تعداد اندکی راننده، یک ملک برای تاکسی سرویس، تعدادی منشی و هزینه برق، آب، و مالیات حدود 20 درصد دریافت میکردند. اما تاکسی های اینترنتی چون اسنپ با داشتن میلیونها راننده، که اگر فقط یک درصد از درآمد مجموع این راننده ها را حساب کنیم به هزاران میلیارد در سال میرسد چطور باید 20 درصد کمیسیون دریافت کنند. درآمدی بسیار گزاف و صدها هزار میلیاردی که اسنپ بدست میاورد در قبال هزینه و زحمتی که متحمل میشود بسیار ناعادلانه است. پیشنهاد میشود علاوه بر سهم 10 درصدی مالیات فقط یک درصد به تاکسیهای اینترنتی پرداخت شود تا هم سهم رانندگان زحمت کش از کار خودشان بیشتر شود و هم هزینه تاکسی های اینترنی کاهش یابد.

تاکسی اینترنتی اسنپ، وزارت اقتصادی و دارایی، معاونت اجتماعی وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری. سازمان برنامه و بودجه...وزارت اموزش و پرورش، بیت رهبری

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@Maahdii19 بهمن 1404
در پاسخ به
عیدی باید حداقل ۲۰ تومان می شد.

تصویر نمایه‌ی ‌آسمان‌
@Aseman_sh719 بهمن 1404
در پاسخ به
با این قیمت اجناس، خوبه که مسئولین تو این روزا به فکر مردم هستن :)

تصویر نمایه‌ی ‌حسن جدیدی‌
@hasan138819 بهمن 1404
در پاسخ به
هموطنان عزیز و بزرگوار خواهشاً برای احقاق حقوق روستاهای درگیر معادن ،پویش مطالبه را حمایت نمایید 👇https://farsnews.ir/hasan1388/1768298809566081120
تصویر نمایه‌ی ‌حسن جدیدی‌
حسن جدیدی

@hasan1388  •  23 دی 1404

پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن و اجرای مسؤلیت اجتماعی معادن مقرر در قانون
مطالبه

معادن حق الناس است، چرا حقوق اجتماعی ملت تضییع می‌شود؟

در دولت سیزدهم، رئیس جمهور شهید رئیسی چندین بار دستور صریح اجرایی شدن بندی از قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تحت عنوان پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن دادند، اما تاکنون اجرایی نشده است. چرا با وجود قانون و دستورات رئیس جمهور شهید رئیسی هنوز این قانون اجرایی نمی‌شود؟ شرکت‌های خصوصی معدنکار حق روستاهای درگیر معدن را نمی پردازند؛ از آلودگی زیست محیطی و تخریب طبیعت تا نابودی جاده ارتباطی روستایی یک نمونه از ستم های معادن است، روستای زندآباد شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی يکی از قربانیان معادن خصوصی کشور بنام معدن مس انجرد می باشد. خواهشمندیم ملت بزرگوار ایران حمایت کنید این مطالبه در حق ملت احقاق گردد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان بازرسي كل كشور، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، نهاد ریاست جمهوری

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌حسین حیدری‌
@H_Heydari19 بهمن 1404
در پاسخ به
جمهوری اسلامی بشین خودت و نقد کن؛ چند ده میلیارد بده به متخصصین بیان نقدت کند مردم و بدبخت کردی

@Ali833919 بهمن 1404
در پاسخ به
جدا از اینکه منشا پول ها مشخص نیست این سیستمی که دولت ایجاد کرده فقط تورم رو مضاعف می‌کنه این اتفاقات که می‌افته یاد این می‌افتم که گوسفند رو که می‌خوان قربونی کنن بهش آب میدن.سعی کنید اقتصاد را قوی کنید به جای رویه پوپولیستی

@user17689338512719 بهمن 1404
در پاسخ به
برای خوشحالی موقت مردم هی پول پخش کنید و آن هم پولی که ندارید بعد سال آینده ابرتورم به وجود بیاورید که همه چی چند برابر شود! متاسفانه مردم هم مثل معمول (یادآور زمان احمدی نژاد) با این مبالغ پرواز میکنند تا در آینده سقوط کنند! 😐

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی حسنی‌
@Mehdihassani19 بهمن 1404
در پاسخ به
تحریم ها یک چهارم تاثیر را در وضعیت کنونی کشور دارند سه چهارم مشکلات مربوط به مدیران و مسئولانی است که در طول ۴۶ سال پس از انقلاب هیچ تخصص و سررشته ای از پست و موضوع مسؤلیت واگذار شده نداشته اند

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Hosskazem19 بهمن 1404
در پاسخ به
یه ۲۰ روز‌ هم تعطیلی اشانتیون بدید به کارمندان دولت. امسال خیلی کم تعطیلی داشتن

@user17685776135119 بهمن 1404
در پاسخ به
تشکر از جناب آقای پزشکیاناز تمام اقشار جامعه حمایت کنیدثبات قیمتی ایجاد کنیدتمام مشکلات مردم حل میشودوقتی ثبات قیمتی بوجود بیاد باعث برنامه ریزی بهتر مردم برای زندگی میشودنگذارید مردم دم عید تحت فشار قرار بگیرنبه مبارکیه این ماه عزیز که در حال نزدیک شدنه از مردم عزیزم حمایت کنیدسپاسگزارم

@NoDgshdkcjjdiehfueij19 بهمن 1404
در پاسخ به
فلافل هم لاکچری شد؛ هزینه یک وعده غذایی تا ۲ میلیون تومان / با حقوق یک روز چی بخوریم؟