این خبر حذف شده است.
@soma11019 بهمن 1404در پاسخ بهمحاکمه تحریک کنندگان به اغتشاشمطالبهمحاکمه تحریک کنندگان به اغتشاش
بسم الله القاسم الجبارین بدینوسیله از قوه قضائیه و دادستانهای کل کشور بعنوان مدعی العموم درخواست میگردد افراد و خواصی که حمایت خود را از اعتراضات خشونت بار بطور تلویحی و یا علنی در صفحات مجازی و یا مصاحبه اعلام نمودند لکن هیچ موضعی در محکومیت اعمال اغتشاشگران در شهید کردن کودک، مردم عادی و مدافعان امنیت و هتک حرمت قران و آتش زدن مساجد، اموال عمومی و بیت المال نگرفته اند و مدام بر موجه نمودن اعتراضات تلاش کرده اند و بر این تنور دمیده اند و اعمال فتنه گرانه شان مسبوق به سابقه نیز می باشد، منجمله علی دایی، رضاکیانیان، پرویز پرستویی و.... نسبت به محاکمه و مصادره اموال و دارایهای آنان بمنظور تامین هزینه خسارات مادی وارد شده و ممنوع الخروج کردن آنان قبل از آنکه دیر شود اقدام نماید.
ریاست محترم قوه قضائیه جهت استحضار و صدور اوامر مقتضی، وزارت کشور ودادگستری
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@soma11019 بهمن 1404در پاسخ بهمطالبهاخراج وابستههای نظامی اروپایی تروریست
بسم الله الرحمن الرحیم يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَلْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ بدینوسیله از دولت، وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی ایران در خواست میگردد: در اجرای ماده ۷ قانون اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ به منظور اقدام متقابل در برابر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط وزرای خارجه اتحادیه اروپا با توجه به اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی، ضمن تروریست اعلام کردن سازمانهای نظامی و ارتش کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نسبت به معرفی تمامی وابستههای نظامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به ویژه کشورهایی که در جنگ ۱۲ روزه علیه ملت ایران و یا در آشوب آفرینی های اخیررفتار فتنه گرانه تحریک آمیز داشتند به عنوان تروریست آنان را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اخراج نمایند.
دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ریاست جمهور جناب آقای دکتر پزشکیان، کمسیون امنیت مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Dr_h_toomari19 بهمن 1404در پاسخ بهدست برتر ایران در مذاکرات با آمریکا! +۱۲ دلیلاگرچه طرف آمریکایی میکوشد اینگونه وانمود کند که در مذاکرات دست برتر را دارد، امّا واقعیت آن است که تا اینجای کار و در عمل، دست برتر با جمهوری اسلامی ایران است و این برتری در موارد ذیل مشهود است؛نمایش گزارش
@soma11019 بهمن 1404در پاسخ بهعیدی کارمندان دولت، بازنشستگان نباید کمتر از کارگران باشد. درحالیکه کارگران دو برابر حقوق خود را عیدی میگیرند.
@Masoumeh7319 بهمن 1404در پاسخ بهالان یعنی عیدی بازنشستگانکشوری و لشکری و تامین اجتماعی هم ۱۰ میلیون شد؟؟
@Tavakol19 بهمن 1404در پاسخ بهhttps://farsnews.ir/Tavakol/1770312839783782721لطفا حمایت کنید و نسبت به بی عدالتی ساکت نباشیمبا افتخار یک انقلابی ام.درخواست کاهش درصد کمیسیون اسنپ برای حمایت از رانندگانمطالبهدرخواست کاهش درصد کمیسیون اسنپ برای حمایت از رانندگان
بسیاری از مردم ما چه به صورت تمام وقت یا پاره وقت در تاکسی های اینترنتی چون اسنپ کار میکنند و نیازمند درآمد مسافرکشی هستند. سهم حدودا 20 درصدی که تحت عنوان کمیسیون از رانندگان گرفته میشود از بسیاری جهات غیرعادلانه است. تاکسی سرویس های قدیمی با وجود داشتن تعداد اندکی راننده، یک ملک برای تاکسی سرویس، تعدادی منشی و هزینه برق، آب، و مالیات حدود 20 درصد دریافت میکردند. اما تاکسی های اینترنتی چون اسنپ با داشتن میلیونها راننده، که اگر فقط یک درصد از درآمد مجموع این راننده ها را حساب کنیم به هزاران میلیارد در سال میرسد چطور باید 20 درصد کمیسیون دریافت کنند. درآمدی بسیار گزاف و صدها هزار میلیاردی که اسنپ بدست میاورد در قبال هزینه و زحمتی که متحمل میشود بسیار ناعادلانه است. پیشنهاد میشود علاوه بر سهم 10 درصدی مالیات فقط یک درصد به تاکسیهای اینترنتی پرداخت شود تا هم سهم رانندگان زحمت کش از کار خودشان بیشتر شود و هم هزینه تاکسی های اینترنی کاهش یابد.
تاکسی اینترنتی اسنپ، وزارت اقتصادی و دارایی، معاونت اجتماعی وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری. سازمان برنامه و بودجه...وزارت اموزش و پرورش، بیت رهبری
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Aseman_sh719 بهمن 1404در پاسخ بهبا این قیمت اجناس، خوبه که مسئولین تو این روزا به فکر مردم هستن :)
@hasan138819 بهمن 1404در پاسخ بههموطنان عزیز و بزرگوار خواهشاً برای احقاق حقوق روستاهای درگیر معادن ،پویش مطالبه را حمایت نمایید 👇https://farsnews.ir/hasan1388/1768298809566081120پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن و اجرای مسؤلیت اجتماعی معادن مقرر در قانونمطالبهمعادن حق الناس است، چرا حقوق اجتماعی ملت تضییع میشود؟
در دولت سیزدهم، رئیس جمهور شهید رئیسی چندین بار دستور صریح اجرایی شدن بندی از قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تحت عنوان پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن دادند، اما تاکنون اجرایی نشده است. چرا با وجود قانون و دستورات رئیس جمهور شهید رئیسی هنوز این قانون اجرایی نمیشود؟ شرکتهای خصوصی معدنکار حق روستاهای درگیر معدن را نمی پردازند؛ از آلودگی زیست محیطی و تخریب طبیعت تا نابودی جاده ارتباطی روستایی یک نمونه از ستم های معادن است، روستای زندآباد شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی يکی از قربانیان معادن خصوصی کشور بنام معدن مس انجرد می باشد. خواهشمندیم ملت بزرگوار ایران حمایت کنید این مطالبه در حق ملت احقاق گردد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان بازرسي كل كشور، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، نهاد ریاست جمهوری
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@H_Heydari19 بهمن 1404در پاسخ بهجمهوری اسلامی بشین خودت و نقد کن؛ چند ده میلیارد بده به متخصصین بیان نقدت کند مردم و بدبخت کردی
@Ali833919 بهمن 1404در پاسخ بهجدا از اینکه منشا پول ها مشخص نیست این سیستمی که دولت ایجاد کرده فقط تورم رو مضاعف میکنه این اتفاقات که میافته یاد این میافتم که گوسفند رو که میخوان قربونی کنن بهش آب میدن.سعی کنید اقتصاد را قوی کنید به جای رویه پوپولیستی
@user17689338512719 بهمن 1404در پاسخ بهبرای خوشحالی موقت مردم هی پول پخش کنید و آن هم پولی که ندارید بعد سال آینده ابرتورم به وجود بیاورید که همه چی چند برابر شود! متاسفانه مردم هم مثل معمول (یادآور زمان احمدی نژاد) با این مبالغ پرواز میکنند تا در آینده سقوط کنند! 😐
@Mehdihassani19 بهمن 1404در پاسخ بهتحریم ها یک چهارم تاثیر را در وضعیت کنونی کشور دارند سه چهارم مشکلات مربوط به مدیران و مسئولانی است که در طول ۴۶ سال پس از انقلاب هیچ تخصص و سررشته ای از پست و موضوع مسؤلیت واگذار شده نداشته اند
@Hosskazem19 بهمن 1404در پاسخ بهیه ۲۰ روز هم تعطیلی اشانتیون بدید به کارمندان دولت. امسال خیلی کم تعطیلی داشتن
@user17685776135119 بهمن 1404در پاسخ بهتشکر از جناب آقای پزشکیاناز تمام اقشار جامعه حمایت کنیدثبات قیمتی ایجاد کنیدتمام مشکلات مردم حل میشودوقتی ثبات قیمتی بوجود بیاد باعث برنامه ریزی بهتر مردم برای زندگی میشودنگذارید مردم دم عید تحت فشار قرار بگیرنبه مبارکیه این ماه عزیز که در حال نزدیک شدنه از مردم عزیزم حمایت کنیدسپاسگزارم
@NoDgshdkcjjdiehfueij19 بهمن 1404در پاسخ بهفلافل هم لاکچری شد؛ هزینه یک وعده غذایی تا ۲ میلیون تومان / با حقوق یک روز چی بخوریم؟