@user1771841617421 دی 1404در پاسخ به وبه محکومین امنیتی، پست دولتی و حکومتی ندهیدمطالبهبه کار نگرفتن فتنهگران در مناصب دولتی
از ابتدای ریاست جمهوری آقای پزشکیان و شعار وفاق، شاهد حضور برخی از منافقین و فتنه گران ۱۴۰۱ زن زندگی آزادی در دولت بودیم. وقتی کسی دل در گرو این نظام و انقلاب ندارد، هرچند پست مدیریتی بدهید باز هم ضدانقلاب هست و نتیجه بذر استخدام و بازگشت بیضابطه فتنه گران در دولت را در فتنه اخیر درو میکنیم.
سازمان استخدامی و اداری کشور، شورای امنیت ملی، مسعود پزشکیان
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1771841617421 دی 1404در پاسخ بهاقتدار قوه قضاییه رو احیا کنید در بحث ارز خیلی جدی برخورد کنید با مفاسد دولتی خیلی محکم برخورد بشه والا مردم از عملکرد قوه قضاییه ناامید شدند
@salarmohammadi21 دی 1404در پاسخ بهشادی روح خلخالی صلوات .که اگر نبود انقلاب فاتحش خونده میشد جاش خیلی خالیه.
@user17635306807721 دی 1404قوه قضائیه خودش بانی آشوبه، اینقدر با مفسدین اقتصادی و دست درازی به بیت المال مسامحه کردین که خیلیا از عدالت نظام قطع امید کردند. ای کاش فقط به همینجا ختم میشد شما رو هم همدست اونا میدونن.
@Hagigatpenhann21 دی 1404در پاسخ بهامیدوارم این حرف ها در عمل بهمون ثابت شه و در عمل هیچ ارفاقی به مسئولین تخریب گر هم داده نشه!
@aeronat21 دی 1404در پاسخ بهاینکه قوه غذاییه به قوه قضاییه تبدیل بشه با حرف نمیشه. تا وقتی عملکرد نبینیم هیچی به هیچی.
@Abde_saleh21 دی 1404در پاسخ بهآزاد کردن بابک زنجانی پالس بدی به اونایی که ارز گرفتن بود.ترسشون ریخت و جری شدن. حالا بدویین دنبال ارز.
@user17617624193821 دی 1404در پاسخ بهبه افرادی که فرماندهان اصلی میدان اغتشاشات را معرفی کنند جایزه نقدی اعطا شود. برای این امر، سامانه ای مجزا از ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ در نظر گرفته شود.
@user17548540693421 دی 1404در پاسخ بههر وقت حسن کلید ساز و زنکنه و آخوندی رو بابت خساراتی که به کشور وارد کردند به دادگاه کشوندی اونوقت باور میکنیم
@user170910001805141963321 دی 1404در پاسخ بهچندتا هم اختلاسگر و رانت خوار بگیرین بدونیم که هنوز قوه قضاییه داریم
@user17681476604621 دی 1404در پاسخ بهاگه با مسئولین هم انقدر دقیق بودید الان شاهد همچین اتفاقاتی نبودیم
@abolfazl00021 دی 1404در پاسخ بهیکی از این ارازل سلبریتی رو هم محاکمه کنید .که درس عبرت بشه .بخدا خیلی تاثیر داره همین ها تشویق به اغتشاش و خرابکاری میکنن .نمونش علی دایی
@Aminarab137021 دی 1404در پاسخ بهhttps://farsnews.ir/Aminarab1370/1768144010558809009دوستان لطفاً حمایت کنیدمطالبهالزام شبه دولتی ها به بازگشت ارز
حذف ارز ترجیحی خوب است اما نصف راه است، نصف دیگر راه ملزم کردن شرکتهای شبهدولتی (عمدتاً پتروشیمیها و معدنیها) به وارد کردن ارز حاصل از صادراتشون به کشور در چارچوب یک ساز و کار مشخص میباشد. باید به گونهای باشد که اقتدار حاکمیت در حفظ ارزش پول ملی به حاکمیت باز گردد. از مجلس محترم تقاضا داریم قانونی تصویب کنند که این شرکت ها ملزم به عرضه ارز صادراتی خود شوند بدون آنکه جایی برای دسیسه توسط آنها وجود داشته باشد.
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه