نسلکشی با موادغذایی آمریکایی!
خبیثانی که میتوانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماریها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا میخواهند، آزادسازی بخشی از پولهای مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی بهکار بگیرند! اگر بتوانند، تولیدات آلوده و دستکاری شده موادغذایی خود را بهخورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یکتیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفتهاند!کسانیکه از "پیجر" و تلفن همراه میتوانند، ابزار کشتارجمعی بسازند؛کسانیکه با تولید و انتشار انواع بیماریهای واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکتهای بزرگ چندملیتی، مانند "بلاکراک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماریها بهفروش میرسانند،حالا برای نسلکشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال میکنند:
وزیر خارجه آمریکا، جیدی ونس، امروز دوشنبه در نشست خبری خود در سوئیس میگوید: «اگر پولهای مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند»!البته این تولیدکنندگان موردنظر او، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند!بنده کاری به خوشخیالی معاون اجرایی رئیسجمهور، جعفر قائمپناه که سه روز پیش گفته بود «۲۵میلیارد دلار داراییهای بلوکه شده ایران، برای توسعه زیرساخت استفاده خواهد شد» یا دهروز پیش از امضای تفاهمنامه نیز وزیر امورخارجه، سیدعباس عراقچی از مذاکره در مورد سازوکارهایی برای آزادسازی پولها خبر داده بود، ندارم؛اما طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض و مشارکت در نسلکشی ایرانیان خواهد بود.این دیگر بحث انحرافی مذاکره_یا_مقاومت نیست؛این موضوع اختلافنظر سیاسی نیست؛ این موضوع توطئهای جبرانناپذیر بهمنظور «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان ابلیسی_اپستینی آمریکاسرائیل است که امروز با هشیاری تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی محقق نشد و خشم معاون ترامپ را برانگیخت؛فقط به امواج کینه و خصومت و نفرت در چهره این ملعون نگاه کنید:
19:46 - 1 تیر 1405