آمادگی خراسان‌شمالی برای بهره‌برداری از ۳۲ مگاوات برق خورشیدی

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی گفت: استان برای بهره‌برداری از ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی آمادگی دارد که این مسئله گامی مؤثر در تأمین پایدار انرژی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، طاهر رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در دیدار با معاون زیرساختی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اظهار کرد: همراهی و حمایت مردم از نیروهای مسلح توفیقات چشمگیری را برای کشورمان رقم زده است.وی گفت: خراسان‌شمالی برای بهره‌برداری از ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی آمادگی دارد که این مسئله گامی مؤثر در تأمین پایدار انرژی محسوب می‌شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: مهم‌ترین و مؤثرترین پدافند، «پدافند مردم‌محور» است که ضامن آرامش، اقتدار و تاب‌آوری کشور در شرایط حساس به شمار می‌رود.#پدافند #مردم_محور #اقتدار #نیروگاه
17:45 - 6 تیر 1405
جامعه
استان ها
خراسان شمالی

1 بازنشر
17٫8k بازدید