میدان انقلاب و فوتبال ۳۶۰

خدا قوت عرض می‌کنم خدمت همه کسانی که جشن اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان را دیشب در میدان انقلاب اسلامی، تدارک دیدند؛ برنامه جذاب و جالبی برای عموم شرکت‌کنندگان بود که ریزه‌کاری و جزییات خوبی داشت.متأسفم که می‌بینیم چنین برنامه‌ای که این همه با عموم مردم ارتباط برقرار کرده است و شور و شعفی در جمع ایرانیان پدید آورده، در سایت فوتبال 360 درجه که قاعدتاً برای پوشش چنین خبرهایی تأسیس شده است، تا الان هیچ بازتابی نداشته است.متأسفم برای ایشان و این رویه‌ای که علیه منافع مردم ایران اتخاذ کرده‌اند؛ دعا می‌کنم خدا هدایت‌شان کند ...
10:50 - 24 اردیبهشت 1405




4 پاسخ

@user17759058567524 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاری نداره. برای درک میزان اهمیتش فارس یه نظرسنجی عمومی بزاره ببینیم چقدر اهمیت داره.یک تیم بی کیفیت با کادر کاملا بی کیفیت از فدراسیون تاج که سابقه مشخصی داره داره میره جایی که در اصل اصلا نباید بره.واقعا بی اهمیت هستند از صدر تا ذیل.

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136924 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🔻اگر یکی از کادر فنی یا تیم ملییه دری وری به نظام گفته بودهمین ها ده روز تیتر اولش می‌کردند «واکاوی مشکلات انباشته تیم ملی»

تصویر نمایه‌ی ‌مهدیسم | Mahdism12.ir‌
@mahdism12ir5 خرداد 1405
در پاسخ به
از #عادل_فردوسی‌پور و سایر وطن فروش‌ها بیشتر انتظار نداشته باشید!