اسطوره ی بی معرفت : من تمام زندگیم برای حضرت زهراست!

هر محبتی یک آثاری دارد.یعنی زمانی که ما عاشق و ادعای عشق به فردی را داریم، سعی میکنیم که خود را شبیه رفتار، خلقیات،عملکرد و رویکرد انسانی وی کنیم.کسی که حضرت زهرایی است،در وهله ی اول غُد و لجباز نیست،یعنی زمانی که خانواده دختر اردبیلی به ما میگویند دخترمان مشکل قلبی داشت،خود راکاسه داغتراز آش نکنیم
و نگوییم نه من میدانم که اتفاقاتی برای دختر رخ داده بود!کسی که حضرت زهرایی است،حداقل به حرمت حضرت زهرا،اجازه ی پخش عکس بدون پوشش نزدیکان خودرا نمیدهد.کسی که حضرت زهرایی است،نه تنها در مورد کودکان میناب،بلکه در مورد کودکان غزه و جزیره اپستین مدام مطلب میگذارد،چون اصلا نژادومرز برای اسطوره ملاک نیست
وبا توجه به مشهوریتش،مردم را آگاه میکند وبا ذکر ظالم، از ظلمی که به کودکان دنیا و ایران شده است،لب به سخن میگشاید.اسطوره آن هم ازجنس حضرت زهرا،کسی است که رنگ و بوی مردم را میدهد،صدای مظلوم و مردم است و منفعل نیست.راستی اگر حضرت زهرا حضور داشتند،واکنشی به اتفاقات دنیاداشتند یا خیر؟روح آقا تختی شاد
01:42 - 9 فروردین 1405

156 من المشاهدات