یهودیت انحرافی ( صهیونیزم ) : عامل اصلی تمام جنگ های جهان

یهودیت،مجموعه آیین ها و آموزه هایی است که حضرت موسی ع است به پیروان خودتعلیم داد.اما بعد از مدتی گروهی از نزدیکان جناب موسی به دلیل علایق دنیاییِ خود برای کسب ثروت و قدرت،تعلیمات ایشان را تحریف و تغییر دادند.باور آنها بر خلاف تعلیمات حضرت موسی به سمت مادی گرایی و نژادپرستی سوق داده شدو از آن به بعد
خود را قوم برگزیده خداوند شمردند و خود را دشمن ادیان مسیحیت و اسلام دانستند ،زیرا برگزیده ی خدابودند!از این زمان یهودیت انحرافی شکل گرفت وچون باور به بازگشت به سرزمین موعود درنزدیکی کوه صهیون(درفلسطین اشغالی کنونی)در بین آنها ایجاد شده بود،اندیشه و باورشان صهیونیزم نام گرفت‌.پس از آن،چون این افراد
تنها دید مادی داشتند وبه کسب ثروت،و سپس به تفرقه وجنگ بین ادیان وکشورها روی آوردند‌. ردپای آنان در جنگ های مهم جهان:۱.جنگ های صلیبی بین مسیحیان و مسلمانان(مشاوره و کمک مالی به مسیحیان) ۲.جنگ های اول و دوم جهانی(کمک به رشد نژادپرستی‌و کمکهای مالی برای جنگ بیشتر)۳.تمام جنگ های خاورمیانه(مجری اصلی)
01:19 - 4 فروردین 1405

1 واکنش
163 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه صحرائی‌
@Doustdar_Velayat14 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه صحرائی‌
فاطمه صحرائی

@Doustdar_Velayat  •  14 فروردین 1405

داستان جالب زندگی و کار یک یهودی متعصب در تهران

سابقه زندگی یهودیان در تهران قدمت چندصدساله دارد. تا حدود ۵۰سال پیش یهودیان که عمدتا از قشر تهیدست و فقیر جامعه بودند، در محله عودلاجان حوالی چهارراه سیروس بصورت قبیله‌ای ساکن بودند. از اواخر دهه ۱۳۴۰ به‌تدریج این افراد در سایر نقاط تهران نیز پخش‌شدند و به سکونت ادامه‌دادند.پس‌از انقلاب شکوهمند اس…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش