دمش گرم. نه به بی عدالتی
@Mangorock231 فروردین 1405ژست نخ نمای سمت مردم؟ درخواست #اینترنت که جزو حقوق اولیه هر آدمیه شد ژست نخ نما؟شما خواب نیستید خودتون رو بخواب زدید نمیشه بیدارتون کرد...
@user1775150439131 فروردین 1405از نت گفت درست بود؟ بله عالی چون حرف حق زد.از جنگ هم اون وسط نگفت بد بود؟ بله،میتونست هر دو رو بگه انگار در این کشور زندگی نمیکنه!حق هم داره تیم نویسندگانش پهلوی چی تیر هستند!اعتصابم که کرده بود،پس طبق خواسته خودش فعالیت نداره.بهتره حالا حالا هم هم نداشته باشه و در اعتصاب باشه!
@Sarbazehiran31 فروردین 1405در پاسخ بهاز وقتی دارن توقیف اموال انجام میدن، این قشر بیسواد، لومپن، پاپتی، لجن به اسم فوتبالیست، هنرپیشه و خواننده مثل سگ ترسیدن و دائماً در حال خودی نشان دادن هستن ...
@MyLovelyV31 فروردین 1405باز دمش گرم سیاهبازی نکرد مثل خیلی ها و حرفش رو زد. شما هم که جز تفرقه پراکنی و پرونده سازی کاری بلد نیستی حداقل ایشون جرئت داره حرفی رو برنه که ممکنه به نفعش نباشه.
@user17688470552831 فروردین 1405در پاسخ بهچه خوبه خودتون نت مردم قطع کردید کامل بعد می گویید که سلبریتی بیاد تو مجازی که واسه عموم مردم قطع استوری بذاره خجالت نمی کشید؟ شرم نمی کنید؟ امثال تو حق ندارن به کسی انگ بزنن بدون مدرک همه ایرانی هستیم هوای هم هم داریم حتی جان خود را می دیم برای ایران پس لطفا تو سیمکارت سفید نیا واسمون انگ بزن
@shirzad6731 فروردین 1405در پاسخ بهآقایان مسئول نمیخاید جوابگو باشید که در این کشور چه کسانی وی پی ان چند میلیونی میفروشن؟ چک کردن واریزی های اینا خیلی سخته؟ شما دیگه خیلی خائن و فاسد هستین؛ نیروهای نظامی دارن از جانشون می گذرند برای این آدمای فاسد؟
@Farsnewsmylove31 فروردین 1405در پاسخ بهبرادران عزیز الان موضوع یک سلبریتی نیست. مردم ایران خیلی وقته دیگه از سلبریتی ها الگو برداری نمیکنن. موضوع اینه که اینترنت قطع نیست وصله ولی با پول زور و گرون اگر اینترنت ارزون بده پس اینترنت گرون گیگ یک میلیون هم باید بد باشه
@Janfadayegomnam31 فروردین 1405در پاسخ بهشما کی هستی که به خودت اجازه میدی عالم و آدم رو به بی وطنی متهم کنی؟انسانیت سرت نمیشه تو؟
@Vatanparast_sabour31 فروردین 1405در پاسخ بهاگه سیمکارت سفید و پرو و پول گیگی ۱ میلیون نداره چطوری اینستاش باز شده؟خودش با حرفای خودش تناقض داره!بعدشم یعنی قیاسی در حد نوید محمدزاده هم نتونست باشه که ۲ روزقبل آتش بس یه پست برای ایران گذاشت!امیرحسین قیاسی تو سمت مردمی؟۲۸ میلیون از مردم جانفدا هستند.کدوم مردم؟سطلعن طلبها و تجزیه طلبا؟
@Shaghayegh1ashk31 فروردین 1405در پاسخ بهنمیدونم چرا قداست واژهها را از بین میبرید. ایشان را "سلبریتی" خطاب میکنید؟! زشت است.ارتباطی به دیدگاه یا به شعور سیاسیش ندارد. فردای سربلندی جنگ؛ مردم حقیقی ایران، مردم خیابانها انتخاب میکنند چه کسی تریبون بگیرد، چه کسی معروف بشود و چه کسی سلبریتی باشد.