ممنوع الکار کردن سلبریتیهای حامی اغتتشاشات در همه رسانه هامطالبهممنوع الکار کردن سلبریتیهای حامی اغتتشاشات در همه رسانه ها
با سلام از قوه قضائیه و دستگاه های اجرایی مطالبه داریم که سلبریتی های هنجارشکن را ممنوع الفعالیت و مجازات کنید،تا حدی که بازدارنده باشد.مانند فعالیت های شهرداری برای بازسازی اماکن تخریب شده،جریمه معادل خسارت ایجاد شده،عدم اجازه فعالیت هنری در هیچ کدام از ارگان های کشور نه صرفا حاکمیتی تا زمانی که قلبا ابراز ندامت نکرده و جبران خسارت نکرده اند. از همه رسانه ها حتی فضای مجازی و سینما و نمایش خانگی نه صرفا صداوسیما چون اگر صرفا در صداوسیما باشد،هیچ تأثیری در بازدارندگی ندارد.و به دلیل بینندگان پایین صداوسیما و مخاطبان بسیار زیاد نمایش خانگی و سینمایی ها،باز هم اثر خود را بر ذهن جامعه می گذارند
صداوسیمای جمهوری اسلامیایران، قوه قضاییه ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی !
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
این خبر حذف شده است.
@FarzandIrann1 بهمن 1404در پاسخ بهتوفیقی نداره ،مخاطب ثابت داره ،هرچند بیانش شنیده میشه اما تا نتیجه مطلقی به سود ایران رقم نخوره لق زبان ها نمیشهبهترین کار حضور پررنگ و همه جانبه در ابعاد گوناگون رسانه ایست با نام های مختلف و حقیقی و حقوقی و ....
@user17091004154396910631 بهمن 1404در پاسخ بهبصیرتم کم شده لطفا قرص بصیرت با قیمت یارانه ای بدینممنون
@IranianCivilisation1 بهمن 1404در پاسخ بهمطالبهایجاد پارازیت در شبکههای ماهوارهای
با توجه به اتکای شدید شرایط جنگی و بحرانی به سیاستهای روایتی و رسانهای ، لازم است که مصلحت موقتی شامل ایجاد پارازیت در امواج ماهوارهای دشمنان مسلم ایران مانند اینترنشنال ایجاد کرد. علاوه بر واجب بودن قطع اینترنت جهانی، تقریبا به همان اهمیت لازم است تا شبکههای تروریستی و ضدایرانی را با پارازیت یا روشهای جدید دیگری، مختل نمود.
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، فعالین فضای مجازی ، سازمان تنظیم مقررات ، وزارت کشور ، شورای نگهبان، مرکز تحقیقات مخابرات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17091000253434432901 بهمن 1404در پاسخ بهصداوسیما بین دو نیمه فوتبال هم میاد در این باره برنامه پخش میکنه. دیگه قرار بود چه کار کنه که نکرده؟
@user176822999881 بهمن 1404در پاسخ بهصدا و سیما بیشتر در سلب آگاهی موفق عمل میکند#اینترنت_را_وصل_کنید
@user1759243920751 بهمن 1404در پاسخ بهصدا سیما چه ورقی ،چقدر مخاطب داره چه طیفی صدا سیما نگاه میکنن ،این آگاهی سازی چقدر قابل باور؟ همش ابهام در ابهام در ابهام
@user1769024518131 بهمن 1404در پاسخ بهبا کمک اپلیکیشن نیکومتر میتونید تدریجی سیگار رو ترک کنید از بازار نصبش کنید
@user17091003445825738871 بهمن 1404در پاسخ بهصدا و سیما همونجاست که برنامه نود پخش میکرد ؟ مگه هنوزم هست ؟ 🤔
@sajjad981 بهمن 1404در پاسخ بهصدا و سیمایی که موافق فیلترینگه و به مردم میگه برین به جای برنج جو بخورین😏
@F0rough1 بهمن 1404در پاسخ بهدقیقا کدوم صداوسیما؟ همونی که به معترض برچسب تفاله بودن میزنه؟آگاهیبخشی از طریق یک رسانهی تکصدا و تکرو، بیشتر به شوخی شبیهه!
@shahrvandAdiIran1 بهمن 1404در پاسخ بهاینترنت را باز کنید رسانه، رسانه میلی است و هیچ مرجعیتی صدا و سیما برای ما نداره. فقط و فقط حرف های یه قشر خاص رو تو یه بلندگو عنوان میشه. چندین هزار میلیارد تومان خرج جایی میشه که هیچ فایده ای نداره جز نفرت پراکنی.