سرمربی بانوان سپاهان: زورمان به خاتون نرسید
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خاتون جزو ۸ تیم برتر باشگاههای آسیا است، زورمان با توجه به ابزاری که داشتیم، نرسید، در مجموع از بچهها راضی بودم.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان بعد از بازی با خاتون بم اظهار داشت: بازی خوبی بود و دقیقه ۲ به گل رسیدیم، توانستیم کنترل بازی را بگیریم اما در ادامه تمرکزمان را از دست دادیم.وی ادامه داد: گل اول را خوردیم، از جایی که آنالیز کرده بودیم، روی اشتباه فردی گل دوم را خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.محمودی تصریح کرد: خاتون جزو ۸ تیم برتر باشگاههای آسیا است، تیم یکدست و خوبی است که سالها کنار یکدیگر بازی کردهاند، زورمان با توجه به ابزاری که داشتیم، نرسید، در مجموع از بچهها راضی بودم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان یادآور شد: بچهها همدلی دارند، تیم و کادر خوبی داریم که به تغذیه و سبک زندگی اهمیت میدهند، میتوانیم نیمفصل دوم خوبی داشته باشیم.#ورزش_استانی #فوتبال #بانوان #سپاهان 16:55 - 16 آذر 1404