نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره

آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟

6801 أصوات  •  انتهى استطلاع الرأي.
ولا يمكن لأحد رؤية قائمة الناخبين
13:06 - 20 فروردین 1405



624 الإجابة

@user17678130584320 فروردین 1405
تعليقًا على
من از نیروهای مسلح تقاضای حمله پیش‌دستانه دارم

@Abandoned20 فروردین 1405
تعليقًا على
این همه پیر و جوان و زن و مرد شهید و تکه تکه نشدند ، که بخواهید با یزیدیان بیعت کنید.چند بار نادانی میکنید؟آمدند وجودمان را از تاریخ پاک کنند حرف از مذاکره میزنید ؟ولله خائنید به خون تمام شهدا

‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌ صورة الملف الشخصي
@Kiao0o20 فروردین 1405
تعليقًا على
مسعولین محترملطفاً در مورد آن چیزهایی که حق مسلم ایران می‌باشد و با قدرت بدست آوردیم ، دنبال تایید گرفتن از آمریکا ، برای اجرای آن نباشید.مانند قانون جدید تنگه هرمزمانند حق غنی سازیو سایر موارد

@Hassan_gh_6720 فروردین 1405
تعليقًا على
با سگ مذاکره کنیم؟

@user170910088678639782820 فروردین 1405
تعليقًا على
چه مذاکره‌ای وقتی شروع نشده می‌گن شروط مبنای مذاکره رو تو سطل آشغال انداختیم!!

‌AI کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@AiKazemi20 فروردین 1405
تعليقًا على
مذاکره میشه ما خبردار نمیشیممذاکره تکذیب میشهبعد نظر سنجی‌میشه که راضی هستید؟چرا راضی باشیم؟ که با دشمن مذاکره کنیم؟

‌آموزگار‌ صورة الملف الشخصي
@persiancat20 فروردین 1405
تعليقًا على
مذاکره با قاتل خامنه‌ای و تنگسیری و لاریجانی و قاسم سلیمانی، خجالت نمیکشید حرفش را مطرح میکنید؟

@javadabbasi20 فروردین 1405
تعليقًا على
چه خبر از نجومی بگیرهای خونه خوابیده؟فعلا یک مسئول و نماینده ندیدم که از حقوق چند برابر‌اش نسبت به مردم بگذره و در راه جنگ هزینه کنه. پس با نظر مردم پیش نخواهند رفت.

‌Banibu‌ صورة الملف الشخصي
@Bariban7720 فروردین 1405
تعليقًا على
مذاکره و آتش بس لزوما باهم نیستند. زیر آتش مذاکره کنید که دست نیروهای مسلح بسته نباشد.

‌جامی‌ صورة الملف الشخصي
@Jamy0220 فروردین 1405
تعليقًا على
هر چی رهبر بفرمایند ما اطاعت میکنیم .والسلام .

‌سرباز ولایت‌ صورة الملف الشخصي
@Mrjp122120 فروردین 1405
تعليقًا على
ترامپ اول جنگ گفت با یک عده داریم مذاکره میکنیم . همه تکذیب کردند . اما بوی خیانت و کودتا به مشام میاید . باید با تیم مذاکره کننده برخورد شود . سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده هیچ کدام از ده بند مورد قبول آمریکا نیست . این رسما کودتا و خیانت اصلاح طلب ها هست . هوشیار باشید پشتیبان رهبر باشید

@CheKhabar20 فروردین 1405
مذاکره عیبی نداره، چه چیزی معامله میشه مهمه، کلاهک اتمی بسازیم ، مذاکره هم بکنیم امتیاز بدیم و بگیریم

@Iman05120 فروردین 1405
تعليقًا على
مگه اعلام صلح و جنگ از وظایف رهبری نیست چرا پس خبری نیست از ایشون؟متاسفانه تمام مردم هیچ اعتمادی به این دولت ندارن با وجود اعضای ذلیل و برجامی.اگه واقعا نظر رهبری هم بر مذاکره و اتش بس هست اعلام کنن تا این هرج و مرج از جامعه برداشته شه خیلی چیز ساده ای هست که....

@user17756060403220 فروردین 1405
تعليقًا على
با امریکا؟ خیر.چون صاحب عقل، هوش و شرف هستیم.

@user17689145135720 فروردین 1405
تعليقًا على
اینترنت رو وصل کنید بعد نظر سنجی بکنید

@Mostafamohammadi220 فروردین 1405
تعليقًا على
مذاکره با کسانی که عزیزترین کسان ما رو گرفتن؟؟؟

‌تـحلیلگر ورزشی‌ صورة الملف الشخصي
@Sports_military_analyst20 فروردین 1405
تعليقًا على
ما شاء الله انقلابیون عزیز...انقلاب اسلامی کاملا زنده است با چنین انسان های شجاع و سلحشوری؛ ان شاء الله همه سربلند و سلامت باشید.

‌AI کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@AiKazemi20 فروردین 1405
تعليقًا على
در کمتر از یکسال دوبار مذاکره به دو جنگ انجامید بازم مذاکره ؟؟؟نه اصلا منطقی نیست

‌9**2061‌ صورة الملف الشخصي
@user170910005121892539920 فروردین 1405
تعليقًا على
آقای فارس لطفا دو دستگی رو دامن نزنید.طبیعیه، بخشی از مردم موافق و بخشی مخالف هستن.خب؟ نتیجه فقط تفرقه است.

@Davood_Foroghi20 فروردین 1405
تعليقًا على
خب شما چه فرقی دارید با براندازاها که اون ها هم یه نظرسنجی فقط برا مخاطب ها خودشون میگذارن. بعد هم میگن این نظر مردمه.