13 فروردین 1405
قطعی شبانه و افت شدید فشار آب
۹۴۰ KB
مطالبه

مطالبه رسیدگی به قطعی شبانه و افت فشار آب در شهرک زینبیه کرمانشاه

وضعیت آب شهرک زینبیه ی کرمانشاه، چند سالی است که هرشب بعد از شام تا فردا صبح، نمی توانیم ظرف های مان را بشوییم و فقط برای اب خوردن بچه ها اینجوری آب را جمع می کنیم که بچه ها شب تشنه بشوند کمی آب داشته باشیم هرچی با ۱۲۲ تماس می گیریم فایده نداره مردم محله حضوری تا اداره آبفای استان هم رفتیم فایده نداره از خبرگزاری فارس تقاصامندیم پیگیری فرمایید.

آبفای کرمانشاه، آبفای منطقه ۵ شمال کرمانشاه

توروخدا فکری بکنید ۱۲۲ سرکاری است
12:11 - 14 فروردین 1405

1 واکنش
597 بازدید