@javadshir25 فروردین 1405نپذیره می خواد چکار کنه؟اصلا فعلا نباید بذاریم یه قطره نفت بره تا یک ماه تا ترامپ حرامی و قاتل به غلط کردم بیفته و شرطمون برای باز کردن تنگه این باشه که ترامپ در تلویزیون و رسما قبول کنه غلط کرده و اشتباهکرده و شکست اقداماتشو قبول می کنه.باید دشمن رو خوار کردآشکارابدون ترس از قطع برق و اب
@Alaaaa25 فروردین 1405در پاسخ بهاین دیدگاه خیلی اغراق آمیز نیست دوست عزیز بهتر بیشتر با واقعیت روبرو شی الان تورم تمام موادغذایی شده بالای صد در صد
@javadshir25 فروردین 1405در پاسخ بهدنیای دیگری غیر از این دنیا انتظار ما را می کشد.نگذارید این قیمت و مسکن و بچه و تجملات و غیره ، اغوامان بکند.دیدگاهم اغراق نیست.اگه اغراق می بینی درسته ولی فقط بخاطر طرز نگاه شما به دنیاست و عدم ایمان واقعی به خدا و روز قیامت.به این جهت تفکرات و تحلیل های ما متفاوته عزیز