@yawashyavash3 ساعت پیشدر پاسخ بهاین زبان باید بچرخد،ولی نه اینگونه.بلد نیستید صحبت نکنید.محترم بمانید.
@Salam03 ساعت پیشدر پاسخ بهبنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا...
🔸ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا! امام شهید خامنهای:بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه.اگر یک روزی شماها انشاءالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشتهای این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.۲ MBنمایش گزارش
@Salam03 ساعت پیشدر پاسخ بهبا آمریکا مذاکره نمی کنیم
صحبت رهبر ، امام خامنه ای ، راجع به مذاکره با آمریکا۲ MBنمایش گزارش
@user1768471022753 ساعت پیشدر پاسخ بهرئیس جمهور باید خودش شکایت کنه ؟؟اگه شخص دیگه حکومتی رو تهدید به کشتن بکنند مدعی العموم وارد نمیشه؟؟؟عجیبه والا
@user1775905856752 ساعت پیشدر پاسخ بهمدعی العموم خوابه یا مصداق ضرب المثل چاقو دستش رو نمیبره است؟
@user17091000045663760872 ساعت پیشدر پاسخ بهجابگاه رئیس جمهور تو کشورما چیه ؟؟؟یک مقام که همه ایرادها ناکامی ها وفحش ه انصیبش میشه
@user1781374294292 ساعت پیشدر پاسخ بهقرار به شکایت برای این چیزا باشه با یک دور چرخیدن در توییتر وفاقیون با ادب!!!و فهیم!!! میشه صدها شکایت تنظیم کرد
@user1751670376792 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهمسئولان برای صیانت از معیشت مردم، با آسیبهای اقتصادی مقابله کنند
مقابله جدی مسئولان با جنگ اقتصادی و ترکیبی، مستلزم توجه ویژه به مفاسد اقتصادی، ناکارآمدیها و زمینههای آسیبزا در حوزه معیشت مردم است. مسئولان و تصمیمگیران محترم لازم است در شرایط فعلی، با تلاش بیشتر و اقدامات مؤثرتر، از اقتصاد کشور و معیشت مردم صیانت کنند. تهدیدها علیه کشور تنها محدود به حوزه نظامی نیست و در حوزه اقتصادی نیز میتواند آثار جدی و گستردهای بر زندگی مردم بر جای بگذارد. از همین رو، مقابله با فساد، سوءمدیریت، اخلال در بازار و تصمیمات نادرست اقتصادی باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. همچنین لازم است نسبت به جریانها و رویکردهایی که ممکن است مسیر تصمیمگیری اقتصادی کشور را از اولویتهای اصلی دور کنند، دقت بیشتری صورت گیرد. هرگونه غفلت در این زمینه میتواند موجب تشدید فقر، ناترازی، تورم و فشار بر معیشت خانوارها شود. اقتصاد مقاومتی باید به معنای اقتصاد توانمند، مولد، عدالتمحور و تابآور باشد، نه اقتصادی که در آن ضعف ساختاری، فقر و ناترازی عادی تلقی شود. از این منظر، ضروری است برداشتهای نادرست از اقتصاد مقاومتی اصلاح شود و این مفهوم در مسیر واقعی خود، یعنی تقویت قدرت اقتصادی کشور و کاهش فشار بر مردم، مورد توجه قرار گیرد. لازم است نسبت به روندهایی که موجب مزمن شدن تورم و تبدیل آن به پدیدهای عادی در افکار عمومی شدهاند، حساسیت بیشتری وجود داشته باشد. اگر تورم و گرانی به مسئلهای روزمره و غیرقابل اصلاح تبدیل شود، امکان برنامهریزی مؤثر برای آینده اقتصادی کشور دشوارتر خواهد شد. در سالهای اخیر، در برخی مقاطع، تمرکز افکار عمومی و حتی بخشی از ظرفیت دستگاهها به موضوعات حاشیهای و اجتماعی معطوف شده و همین مسئله باعث شده مسائل اصلی اقتصادی، از جمله تورم، گرانی، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات معیشتی، کمتر در مرکز توجه قرار گیرد. انتظار میرود در چنین شرایطی، اولویت اصلی مسئولان، حفظ ثبات اقتصادی و حمایت از معیشت مردم باشد. نهادهای نظارتی، بازرسی، قضایی و اجرایی باید با دقت و هماهنگی بیشتر، زمینههای اخلال در بازار، سوداگری، گرانفروشی، سوءاستفاده اقتصادی و سیاستهای آسیبزا را شناسایی و کنترل کنند تا فشار مضاعفی بر خانوادههای ایرانی وارد نشود. در حوزه تولید و خدمات نیز شایسته است حمایت از تولید، همزمان با نظارت مؤثر بر قیمتگذاری، جلوگیری از سوءاستفاده، مقابله با انحصار و صیانت از حقوق مصرفکننده دنبال شود. حمایت از تولید نباید به معنای نادیده گرفتن آثار گرانیهای چندبرابری بر زندگی مردم باشد. اگر تحولات و نوسانات اقتصادی سالهای گذشته با دقت بررسی شود، میتوان به روشنی دید که بخشی از مشکلات فعلی ریشه در خطاهای انباشته، غفلت از اصلاحات ضروری و بیتوجهی به اولویتهای اصلی اقتصاد داشته است. افزایش شدید نرخ ارز و تضعیف ارزش پول ملی نیز از جمله مسائلی است که نیازمند توجه جدی، تصمیمگیری مؤثر و اقدام عملی است.
سازمان های اطلاعاتی،بازرسی ،نظارتی، رقابتی و حمایتی، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، وزرا و معاونان و مشاوران آنها، آحاد مردم، مردم شریف در زندان و صحنه و جانفدا، وزارتخانه ها و سازمان ها و ارگانها، تولیدکنندگان کالا و خدمات و واسطه هاو فروشندگان، سازمان های مالی و اقتصادی، اصحاب رسانه و افشاگران مفاسد اقتصادی، سازمان های مبارزه با فساد ، احتکار و گرانفروشی، سازمان حمایت از مصرف کننده و شورای رقابت
0100گزارش از مطالبه
@NMNMN2 ساعت پیشدر پاسخ بهنه تو رو به خدا. زبان بران است. اونطرف تمام دین و دنیای مردم رو به لجن میکشه هیچکس حتی اعتراض هم نمی کنه. دیدیم قانونمداری مسئولان رو در باب حجاب.
@Yamahdi112 ساعت پیشدر پاسخ بهاونی که باید مجازات بشه پزشکیان گور بگوریه که برا ری آوردن این همه بی حجابی درست کردن توکشوراسلامی بهترین چشاتون باز کنید
@ResaneMeliRadio1 ساعت پیشدر پاسخ بهسلام ... خبر آنلاین نشر داد:محسن فتحی نماینده مردم سنندج :تجمع تعدادی از نمایندگان درباره تجمع مقابلمجلس و مخالفت با تصمیم نهادهای ذیصلاح پیرامون برگزار نشدن صحن علنی گفت :مشابه این رفتار را فقط میتوان در عملکرد برخی نمایندگان مجلس ششم دید.جناب آقای فتحی ، مجلس ششم قصد مخالفتبا رهبری داشت!
@UltraMaxProPlus1 ساعت پیش🔴نفاقیون (نو اصلاحاتچیها) حتی تحمل انتقاد رو هم ندارن؟!این روز یقهی صداوسیما رو میگیرناون روز فشار میارن ثریا که سخنان رهبر شهید در نقد مذاکره با شیطان بزرگ رو پخش کرده متوقف کننروز بعد زمزمهی شکایت میکنیم یا نمیکنیم از فلان مداح پیش میاد...کاش یکصدم این رذالتها جلوی کدخدا👹 میایستادین
@user1781413621491 ساعت پیشدر پاسخ بهما چطوری باید علیه رئیس جمهور شکایت کنیم که با پالس ضعف به دشمن توسط خودش و وزیر خارجه اش موجب شهادت رهبر و مردم شدند و اینهمه خسارت به بار آوردند. و دولتی ضعیف که اقتصاد کشور را به فنا داده و مردم سفره های رو به فلاکت کشونده.
@user1708241177441 ساعت پیشدر پاسخ بهرئیس جمهور هر حرفی را که به زبانش می آید بدون ملاحظه بیان میکند اصلأ اشکال ندارد اما امان از وقتی که به ایشان انتقاد بشه، واویلا ست، بس کنید کمی به نهجالبلاغه ای که حافظ آن هستید عممممممل بفرمایید.