من سالهاست با اماراتی ها کار میکنم و کاملا اونها رو میشناسم. یکی از عواملی که میتونه در سرپل شدن امارات خلل ایجاد کنه، عمل پیش دستانه هست، فقط کافیه اخطار تخلیه ی دبی و ابوظبی رو به ساکنینش بدین. درجا درگیر اغتشاش داخلی میشن و نمیتونن نقش زیادی ایفا کنن.تقصیر رو هم به گردن شیوخشون بندازید