اعزام ورزشکاران بیماران خاص چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء چهارمحال و بختیاری از اعزام ورزشکاران تالاسمی این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به مشهد مقدس خبر داد.
عباس کریمی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: ۱۲ ورزشکار گروه تالاسمی آقا و خانم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری که از ۸ تا ۱۱ تیرماه در مشهد مقدس برگزار میشود حضور پیدا میکنند.وی خاطرنشان کرد: سجاد جعفری، حمید حیدری، حسین حمزه، مهدی فدایی، فرزان طهماسبی در بخش آقایان، مرضیه حیدری، زینب حمزه، فاطمه کیانی، سحر نوشادی و لیلا حیدری در بخش بانوان اعضای تیم اعزامی استان را تشکیل میدهند که در این مسابقات در رشتههای شطرنج، دارت، بدمینتون و تنیسرویمیز به رقابت میپردازند.
09:46 - 5 تیر 1405