@saeid1121sمنذ 4 ساعاتتعليقًا علىمذاکره نمیکنیممذاکره میکنیم ولی نه مستقیممستقیم مذاکره میکنیم ولی بی اعتنایی میکنیم
@user175939047872منذ 4 ساعاتبی خود دلمون رو به این چیزها خوش نکنیممن که به این نتیجه رسیدم، کودتا شده، و همهجیز در کنترل آمریکاست...به زودی حمله های مرگبار شروع میشه و دیگه تنگه هرمزی نداریم که ببندیم....
@user177593370399منذ 4 ساعاتتعليقًا علىاگر ۵۰ تا کلاهک تاکتیکی میساختیم دیگه نیازی به مذاکره نبود و براحتی عوارض میگرفتیم و تحریم ها رو با زور بر میداشتیمبه کشورمون ۲بار تجاوز کردنهزاران بیگناه و رهبرمون رو شهید کردندنبال براندازی و تجزیه کشورمون بودنو ما همچنان دنبال اعتماد سازی و مذاکره هستیم و زورمون رو به التماس دادیم😐
@user1709101389798884171منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاین رفتارهامناسبه این متکبران هست تاآخرمذاکرات اسیرزیاده خواهی وشوی تبلیغاتی آمریکائیها نشیدماملت امام حسینیم بمیریم بهترازخواری وذلته
@user177006167112منذ 3 ساعاتتعليقًا علىچی فکر میکنهحتمان میگهحیف دوربین بود من بودم همچی بود.یک عکس میگرفتم.آینده سیاسیم بسته میشد.چی بگم...با کشور که ده هزار کیلومتر فاصله.دشمنی کردی آمریکا...نقشه کره زمین بزار جلوت با مداد از وسط نقشه بالا به پایین.بعد از چپ به راست.خط بکش یک نقطه پیدا میکنی .گلو گاهی مثل پل شرق غرب بهم وسط میک
@user177482101878منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاون مارو تحقیز کردهچرا روایت دروغ می گویدمذاکره زیر سایه تهدید
@user1709100514048825665منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاین چه خاله زنک بازیه باب شده؟نشستن رودر رو با یک ساعت و نیم با هم صحبت کردن بعد چون جلو دوربین بی محلی کردن ، تخقیر شده طرف؟ شتر سواری دولا دولا؟
@Amin_Yمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىاین وحشیهای تازه به دوران رسیده شایسته تحقیر شدناند.باهرچیزی، دست، اسلحه، قلم، زبان، زبان بدن و... فقط باید تودهنی زد به این وحشیها؛ ولاغیر!
@Miqat_mohammadمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىسلام علیکم درودبه کسانی که عزت ایران رامعامله نکردند و مستکبرآدمکش جنایتکار را تحقیر کردندتا صدها سال از ایران نباید کسی با آمریکاییها دست بدهد و عکس بگیرداینها پدر مارا کشتنددانش آموز و دانشجو ودانشمندان و.سرداران و سربازان و قهرمانان مارا مجتبی سه روزه و ایلیا دوساله و کوچک و بزرگ رو کشتند
@pejmaaaanمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىتنها چیزی که من میدونم اینه الان اسراییل بزرگترین حامیه برهم خوردن مذاکرات ایران و آمریکاست !!پس اینقدر جلوتر از رهبری و دولت و مجلس و شعام و فرماندهان سپاه و ارتش سینه چاک نکنیم !!🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@user173843593344منذ 2 ساعاتتعليقًا علىکاش زودتر چهارسال پزشکیان تموم بشه از شر خودشو تیم حسن فریدون راحت بشیم
@Iranehamdelمنذ 1 ساعاتدرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنهايطلبدرخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سالهای خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفادهها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتیها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمانهای ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس میشود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که میدانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سالها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفیترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری میکنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخصساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردنها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و میدانند و کاری نمیکنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق
پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی
100010٬000