مذاکره نمیکنیممذاکره میکنیم ولی نه مستقیممستقیم مذاکره میکنیم ولی بی اعتنایی میکنیم
@saeid1121s2 ساعت پیشدر پاسخ بهمذاکره نمیکنیممذاکره میکنیم ولی نه مستقیممستقیم مذاکره میکنیم ولی بی اعتنایی میکنیم
@user1759390478722 ساعت پیشبی خود دلمون رو به این چیزها خوش نکنیممن که به این نتیجه رسیدم، کودتا شده، و همهجیز در کنترل آمریکاست...به زودی حمله های مرگبار شروع میشه و دیگه تنگه هرمزی نداریم که ببندیم....
@user1775933703992 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر ۵۰ تا کلاهک تاکتیکی میساختیم دیگه نیازی به مذاکره نبود و براحتی عوارض میگرفتیم و تحریم ها رو با زور بر میداشتیمبه کشورمون ۲بار تجاوز کردنهزاران بیگناه و رهبرمون رو شهید کردندنبال براندازی و تجزیه کشورمون بودنو ما همچنان دنبال اعتماد سازی و مذاکره هستیم و زورمون رو به التماس دادیم😐
@user17091013897988841712 ساعت پیشدر پاسخ بهاین رفتارهامناسبه این متکبران هست تاآخرمذاکرات اسیرزیاده خواهی وشوی تبلیغاتی آمریکائیها نشیدماملت امام حسینیم بمیریم بهترازخواری وذلته
@user1770061671122 ساعت پیشدر پاسخ بهچی فکر میکنهحتمان میگهحیف دوربین بود من بودم همچی بود.یک عکس میگرفتم.آینده سیاسیم بسته میشد.چی بگم...با کشور که ده هزار کیلومتر فاصله.دشمنی کردی آمریکا...نقشه کره زمین بزار جلوت با مداد از وسط نقشه بالا به پایین.بعد از چپ به راست.خط بکش یک نقطه پیدا میکنی .گلو گاهی مثل پل شرق غرب بهم وسط میک
@user1774821018782 ساعت پیشدر پاسخ بهاون مارو تحقیز کردهچرا روایت دروغ می گویدمذاکره زیر سایه تهدید
@user17091005140488256651 ساعت پیشدر پاسخ بهاین چه خاله زنک بازیه باب شده؟نشستن رودر رو با یک ساعت و نیم با هم صحبت کردن بعد چون جلو دوربین بی محلی کردن ، تخقیر شده طرف؟ شتر سواری دولا دولا؟
@Amin_Y1 ساعت پیشدر پاسخ بهاین وحشیهای تازه به دوران رسیده شایسته تحقیر شدناند.باهرچیزی، دست، اسلحه، قلم، زبان، زبان بدن و... فقط باید تودهنی زد به این وحشیها؛ ولاغیر!
@Miqat_mohammad1 ساعت پیشدر پاسخ بهسلام علیکم درودبه کسانی که عزت ایران رامعامله نکردند و مستکبرآدمکش جنایتکار را تحقیر کردندتا صدها سال از ایران نباید کسی با آمریکاییها دست بدهد و عکس بگیرداینها پدر مارا کشتنددانش آموز و دانشجو ودانشمندان و.سرداران و سربازان و قهرمانان مارا مجتبی سه روزه و ایلیا دوساله و کوچک و بزرگ رو کشتند
@pejmaaaan1 ساعت پیشدر پاسخ بهتنها چیزی که من میدونم اینه الان اسراییل بزرگترین حامیه برهم خوردن مذاکرات ایران و آمریکاست !!پس اینقدر جلوتر از رهبری و دولت و مجلس و شعام و فرماندهان سپاه و ارتش سینه چاک نکنیم !!🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@user1738435933441 ساعت پیشدر پاسخ بهکاش زودتر چهارسال پزشکیان تموم بشه از شر خودشو تیم حسن فریدون راحت بشیم