تحقیرِ مستکبر

کلافگی و عصبانیت جی دی ونس از بی‌اعتنایی تیم مذاکره‌کننده در لحظه ورود به جلسه، یکی از تصاویر پُرحاشیه از مذاکرات روز گذشته در سوئیس بود. و چه زیبا خمینی کبیر فرمود: جمهوری اسلامی تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد!
گروه دیده‌بان غرب: نباید از کنار این صحنه به‌سادگی گذشت. بی‌اعتنایی تیم مذاکره‌کننده ایرانی به آمریکایی‌ها، فارغ از نمایش عزت ایرانی صدای شکستن استکبار فرعون را به گوش جهانیان رساند. فُرم ایستادن جی دی ونس و نگاه‌های زیر چشمی به ورود ایرانی‌ها و نفس‌های با حرص بیرون ریزنده، از یک واقعه بزرگ تاریخی حکایت می‌کند که امتداد خود را در این تصویر نشان می‌دهد.
۹۸۶ KB
ونس نماد تَفرعنی است که میراث استعمار را بعد از جنگ جهانی دوم به دست گرفته و توده‌های بی‌پناه را به دید بردگان زرخرید خود می‌بیند! اینجاست که پژواک صدای خمینی کبیر به گوش می‌رسد که: این اول کار است جمهوری اسلامی تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد!این است تبلور ایران قوی
۲ MB
برای دنبال‌کردن تحلیل‌ها و گزارش‌های مرتبط با حوزه غرب‌شناسی، رسانه های معاند، پهلوی، اپوزیسیون و گروهک‌های ضدانقلاب به صفحه «دیده‌بان غرب» مراجعه کنید.#خمینی_کبیر#تحقیر_مستکبر#جی_دی_ونس#آمریکا#ایران #ایران_قوی
18:12 - 1 تیر 1405
فارس پلاس




11 پاسخ

@saeid1121s2 ساعت پیش
در پاسخ به
مذاکره نمیکنیممذاکره میکنیم ولی نه مستقیممستقیم مذاکره میکنیم ولی بی اعتنایی میکنیم

@user1759390478722 ساعت پیش
بی خود دلمون رو به این چیزها خوش نکنیممن که به این نتیجه رسیدم، کودتا شده، و همه‌جیز در کنترل آمریکاست...به زودی حمله های مرگبار شروع میشه و دیگه تنگه هرمزی نداریم که ببندیم....

@user1775933703992 ساعت پیش
در پاسخ به
اگر ۵۰ تا کلاهک تاکتیکی میساختیم دیگه نیازی به مذاکره نبود و براحتی عوارض میگرفتیم و تحریم ها رو با زور بر میداشتیمبه کشورمون ۲بار تجاوز کردنهزاران بیگناه و رهبرمون رو شهید کردندنبال براندازی و تجزیه کشورمون بودنو ما همچنان دنبال اعتماد سازی و مذاکره هستیم و زورمون رو به التماس دادیم😐

@user17091013897988841712 ساعت پیش
در پاسخ به
این رفتارهامناسبه این متکبران هست تاآخرمذاکرات اسیرزیاده خواهی وشوی تبلیغاتی آمریکائیها نشیدماملت امام حسینیم بمیریم بهترازخواری وذلته

@user1770061671122 ساعت پیش
در پاسخ به
چی فکر میکنهحتمان میگهحیف دوربین بود من بودم همچی بود.یک عکس میگرفتم.آینده سیاسیم بسته میشد.چی بگم...با کشور که ده هزار کیلومتر فاصله.دشمنی کردی آمریکا...نقشه کره زمین بزار جلوت با مداد از وسط نقشه بالا به پایین.بعد از چپ به راست.خط بکش یک نقطه پیدا میکنی .گلو گاهی مثل پل شرق غرب بهم وسط میک

@user1774821018782 ساعت پیش
در پاسخ به
اون مارو تحقیز کردهچرا روایت دروغ می گویدمذاکره زیر سایه تهدید

@user17091005140488256651 ساعت پیش
در پاسخ به
این چه خاله زنک بازیه باب شده؟نشستن رودر رو با یک ساعت و نیم با هم صحبت کردن بعد چون جلو دوربین بی محلی کردن ، تخقیر شده طرف؟ شتر سواری دولا دولا؟

تصویر نمایه‌ی ‌امین یزدان پناه‌
@Amin_Y1 ساعت پیش
در پاسخ به
این وحشی‌های تازه به دوران رسیده شایسته تحقیر شدن‌اند.باهرچیزی، دست، اسلحه، قلم، زبان، زبان بدن و... فقط باید تودهنی زد به این وحشی‌ها؛ ولاغیر!

تصویر نمایه‌ی ‌محمد داودآبادی‌
@Miqat_mohammad1 ساعت پیش
در پاسخ به
سلام علیکم درودبه کسانی که عزت ایران رامعامله نکردند و مستکبرآدمکش جنایتکار را تحقیر کردندتا صدها سال از ایران نباید کسی با آمریکاییها دست بدهد و عکس بگیرداینها پدر مارا کشتنددانش آموز و دانشجو ودانشمندان و.سرداران و سربازان و قهرمانان مارا مجتبی سه روزه و ایلیا دوساله و کوچک و بزرگ رو کشتند

تصویر نمایه‌ی ‌پژمان کریمی پور‌
@pejmaaaan1 ساعت پیش
در پاسخ به
تنها چیزی که من میدونم اینه الان اسراییل بزرگترین حامیه برهم خوردن مذاکرات ایران و آمریکاست !!پس اینقدر جلوتر از رهبری و دولت و مجلس و شعام و فرماندهان سپاه و ارتش سینه چاک نکنیم !!🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

@user1738435933441 ساعت پیش
در پاسخ به
کاش زودتر چهارسال پزشکیان تموم بشه از شر خودشو تیم حسن فریدون راحت بشیم