واکنش همسر شهید هسته‌ای به اظهارات ظریف

خانم «نزهت شبان‌آزاد»، همسر دانشمند هسته‌ای شهید «فریدون عباسی» در یادداشتی که به طور اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، به اظهارات اخیر جواد ظریف واکنش نشان داد.
گروه زندگی: همسر دانشمند هسته‌ای شهید «فریدون عباسی» در یادداشتی که به طور اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، به اظهارات اخیر جواد ظریف واکنش نشان داد.یادداشت خانم «نزهت شبان‌آزاد» را در ادامه می‌خوانید:«شهادت آن طفل بیست و دو روزه آنقدر دلم را نسوزاند که حرف‌های ظریف که گویی از زبان یک طوطی بدصدا درآمده بود و انگار کار چند خنجر را می‌کرد.این کلمات را قبلاً هم شنیده بودم؛ اما جدی نگرفتم. همین چند وقت پیش بود که از اطرافیان ترامپ شنیده بودم که به او رهنمود می‌دادند که برای برون‌رفت از مخمصهٔ خود ساخته و پرداختهٔ خود بگوید که «ایهاالناس! من برندهٔ این جنگ شدم» و جنگ را تمام کند.همین قدر احمقانه! چقدر این توصیه‌ها به نظرم سخیف می‌آمد و حالا در زمانی که تعدادی از دانشمندان ما را ترور کردند و مراکز علمی و دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی کشور را زدند می‌بایست چنین بی‌تمدنی‌ای را شاهد باشیم.ما یک ماه و اندی جنگ را تحمل نکردیم که عده‌ای بتوانند وقیحانه حرف بزنند و خدای ناکرده برگردیم به دوران خودباختگان جریان برجام. برجامی که خوشبختانه ترامپ پاره‌اش کرد؛ همچنان که موریانه عهدنامهٔ شعب ابی‌طالب را از بین برد. البته به موریانه توهین نشود که او فرمان خدا را اطاعت کرد و کلمهٔ «الله» را حفظ کرد.اما خدا خود شاهد است که اگر برجام می ماند ما چقدر باید متضرر می‌شدیم.
حقیر به عنوان عضو کوچکی از خانوادهٔ شهدای هسته‌ای اعلام می‌کنم که این گونه حرکات و سخنان خیره‌سرانه و جلف را ناشی از اثرات سوء غرب‌زدگی و ازخودباختگی می‌دانم و منتظرم نتیجهٔ غرورآمیز جنگ همهٔ این اثرات سوء را ان‌شاءالله از بین ببرد و پرده‌برداری از قدرت و عزت مردم ایران که به توصیهٔ رهبر شهید از ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ آغاز شده به طور کامل صورت پذیرد.والسلام.»#دانشمند_شهید_هسته_ای#نزهت_شبان_آزاد#شهید_فریدون_عباسی#همسر_فریدون_عباسی#اظهارات_اخیر_ظریف
23:40 - 15 فروردین 1405



38 Replies

@Victor_from_God15 فروردین 1405
Replying to
خانواده شهدا تاج سر ما هستند 🙏🏻یاد شهید عباسی گرامی بادمرگ بر خائن وطن فروش

Profile picture of ‌حامد املشی‌
@Hamed_V_A16 فروردین 1405
واقعا ظريف وزير امور خارجه اين كشور بوده‌؟ بازداشت كه نكرديد حداقل ساكتش كنيد .

@user17099945355616 فروردین 1405
Replying to
ان‌شالله بعد از جنگ تمام این جریان خودفروخته اصلاح‌طلب به دست مردم قهرمان ایران به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شوند.

@Khandaee16 فروردین 1405
Replying to
D
Daee

@Khandaee  •  14 فروردین 1405

Demand

با مروجان آتش‌بس برخورد شود

با توجه به شرایط کشور که در ماه دوم جنگ با دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار دارد و با توجه به تلاش گسترده دشمن در جنگ روانی و انشقاق بین آحاد مردم که با نثار جان و مالشان با اقتدار پشت نیروهای مسلح و تمامیت ارضی کشور ایستاده اند و با توجه به اینکه در گوشه و کنار کشور افرادی با تحلیل ، درخواست یا هر حرف و عملی در راستای اهداف دشمن چه سهواً و چه عمداً عمل می‌کنند. مردم کشور ایران خواستار برخورد جدی با آنهاست. بعد از شهادت تعداد زیادی از کودکان ، زنان و مردم این سرزمین این امر باید با جدیت تمام پیگیری شود هیچکس در کشور جمهوری اسلامی ایران حق صحبت در مورد پایان جنگ ، آتش بس و یا هرگونه صحبتی در این خصوص را ندارد. مردم ایران تصمیم در این خصوص را به طور تمام و کمال به رهبر معظم انقلاب داده اند و به هیچ شخص دیگری در هر جایگاهی اجازه اظهار نظر در این خصوص را نمی‌دهد عدم برخورد با این افراد خیانت به خون تمامی شهداست.

هیات دولت, قوه قضائيه, مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user170910150910704860516 فروردین 1405
Replying to
شاهد ۱۳۶ رو فرستادیم برای مذاکره

Profile picture of ‌منیره سادات حسینی‌
@MoniresadatHossini16 فروردین 1405
Replying to
زنده باد 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

@user170910002729334830716 فروردین 1405
Replying to
یکی به این ظریف بگه تو یکی بشین تا نوبتت بشه ، الان دردسر شدیم برای اربابت ترامپ

@user170910042863137886916 فروردین 1405
Replying to
خانواده ی شهدا قابل احترام هستند. ولی بهتر است در مورد صلاح زندگی ۹۰ میلیون نفر ایرانی،بزرگترهای مملکت تصمیم بگیرند.

@user170910102468061846716 فروردین 1405
Replying to
خبرگزاری فالسهرچیز و هرکس که با دیدگاه خودت سازگار نباشه میخوای زشت و بدنام و خائن جلوه بدیبا این کارهای وحدت شکن تو آینه نگاه کن و خائن رو پیدا کن فالس عزیز

@Akazemi16 فروردین 1405
Replying to
خدا را شکر که برجام پاره شد و ما نه تنها ضرر نکردیم بلکه پله های پیشرفت همه جانبه را یک به یک بالا رفتیم .

Profile picture of ‌احمد طحانی‌
@user17437676012216 فروردین 1405

ظریف را کمی بهتر بشناسیم! + لینک

یادداشت: متن «ظریف» را یک آمریکایی نوشته؟https://farsnews.ir/Masood_Akbari/1775228475987467157/یادداشت: ظریف و روحانی، تکرار خیانت مستر جیکاک!https://farsnews.ir/Iran_Parast/1775227878605619071/فیلم: گزیده مستند شنود - واقعه سوّم: جنگ!https://farsnews.ir/user174376760122/1774402889970669523/Show more

@MohammadMostafu16 فروردین 1405
Replying to
قوه‌ی قضائیه کجایی؟ چرا همیشه از ماجرا عقبین؟تا کی باید مردم برای این خائنین هزینه بدن؟

@MohammadMostafu16 فروردین 1405
Replying to
زنده باد جهموری اسلامی ایران

Profile picture of ‌203***8‌
@ommateemam16 فروردین 1405
Replying to
عصای موسای امت بساط ساحران را بر خواهد چید ......

@user17753371859816 فروردین 1405
Replying to
درود بر شیر زنان و خواهران با بصیرت رنج کشیده که در وصف این شغال صفتان، بجا فرمودند. خانواده شهدا شاغول دشمن شناسی و استکبار ستیزی هستند.

@user170910005024371627016 فروردین 1405
Replying to
آقای ظریف راجع به آن دکمه بگویید...

@user17751230107016 فروردین 1405
Replying to
وقتی که تیری شلیک می شود تکلیف وهدف آن در ثانیه مشخص است اما جنس سیاست با آن فرق دارد کشور با سیاست اداره می شود وامتداد پیدا می کند نه با تیر وهدف ثانیه ای مشخص دشمن اول باسیاست میدان می آید بعد تیر می زند به هوش باشید در برابر جهان ایستاده ایم انگلیسی نه حرف می زند نه میجنگد

Profile picture of ‌محمد جهان‌
@user170910002273671981916 فروردین 1405
Replying to
ظریف از ابتدای جنگ رمضان به امید اینکه آمریکا پیروز جنگ است سکوت کرده بود اما وقتی می‌بیند بعد از یک ماه پیروز جنگ ایران سرفراز است اقدام به انتشار مقاله دشمن پسند در رسانه آمریکایی می کند و حرف از مذاکره، تعهد متقابل و کوتاه آمدن ایران می‌زند.این جز خیانت چیز دیگری نیست.لعنت خدابر او و حسن روحانی

@user170910065316106417816 فروردین 1405
Replying to
برام جای سوال هست خب همه ما دشمنی ترامپ رو میدونیم برای ما اثبات شده است و ترامپ هر روز از بدی برجام و خسارت های آن برای آمریکا میگوید .دوستان بیان بنده رو راهنمایی کنند این چطور توافقی بوده که دشمن سرسخت ما بطور جد مخالف آن بو و لغو کرده .خب اگر برجام بد بود چرا آمریکا از آن خارج شد🤔