
میلاد پاسخ داد
@hamed20 فروردین 1405ضرورت پاسخ محکم ایران به نقض آتشبس در لبنان
دلایل متعددی وجود دارد که ضرورت پاسخ قاطع و محکم ایران را به نقض مفاد آتشبس در لبنان را ایجاب میکند.
@Miladabed20 فروردین 1405در پاسخ بهمن با دفاع از لبنان موافق هستم ، اما باید به تصمیمات نیروی مسلح کشور اطمینان کرد ، دفاع از لبنان باید در زمان درست انجام بشه ، که به صلاح کشور نیز باشه .
میلاد پاسخ داد
@Mohamad_mahdi137020 فروردین 1405نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره
آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟
6801 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.کسی نمیتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@Miladabed20 فروردین 1405در پاسخ بهمن مطمئن هستم همانطور که از ابتدای کار کاملا مشخص است ، آمریکا باز هم به مذاکرات خیانت میکند . مذاکره با این افراد کاملا اشتباه است