گویا مَشیَّت و اِراده ی اِلهی اینگونه رَقَم خُورده که گورستانِ مُتِجاوِزانِ تِروریست و دَد مَنِشِ آمریکایی (#اِپستینی هالیوودی ؛) در خاکِ پاکِ ایرانِ قَهرَمان پَروَر و حَماسی ؛ به عُنوانِ یک سَنَدِ تاریخیِ بُزُرگ از فروپاشی و اِزمِهلالِ #اَمپریالیسمِ اِپستینی ؛ بَرگِ زَرّین و پُر اِفتِخار ، دَر خاکِ پاکِ قَهرمان پَروَر و شَهید پَروَرِ ما و به دَستانِ سَلَحشور و حماسی و شُجاع و تَوانمَند و قُدرَتمَندِ نیروهایِ مُسَلَّحِ دِلاوَر و جان بَر کَف و رَزمَندگانِ داوطَلَب و بَسیجِ خود جوشِ مَردُمیِ ما ، به عُنوانِ اِفتخارِ حِماسی اِلهی مُستَدَلّ و ثَبت گَردَد !!! به قُولِ سِپَهبُدِ کَبیرِ اِسلام ؛ سَردارِ قَهرمانِ سَلَحشور : (و صَد البتّه ! به نیابَت از جایگاهِ رَفیعِ ایشان) حاج قاسم سُلِیمانی (رضوانُ الله تَعالی عَلَیه) که میفَرمایَد : بیا ما مُنتَظِریم !!! ما (سَربازان و مُریدانِ حاج قاسمِ سلیمانیِ عزیز !) حَریفِ شُمائیم !!! بِاِذنِ اللهِ الحَکیم ! 🤲🤲 ءاِن شاءالله ! ءاِن شاءالله! ءاِن شاءالله! 🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿💪🏻💪🏻💪🏻🧿💪🏻💪🏻💪🏻🧿💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻🧿💪🏻💪🏻💪🏻🧿💪🏻💪🏻 خُداوَندا ! پروردگارا ! باراِلها! ما مُسَلمانانِ ایرانی اِطمینان و یَقین داریم که قادرِ مُطلَق و بی بَدیل و اَکبَر فقط ذاتِ اِلهی و رُبوبیَّتِ تُوست ! و ما و رَزمَندگانِ ایثارگَر و جان بَر کَف و شُجاع و دَلیر و غَیورِ ما (و تِکنولوژی ها و برتَری هایِ دِفاعی و رَزمی و تَوانِ موشَکی و آفَندی و پَدافَندیِ مان) ؛ هَمِگی وَسیله ای در اِمتدادِ مَشیَّت و اِراده ی رُبوبیِ تُو هَستیم !!! (( نُکته ی فُوووقُ العاده مُهمّ و شَرطِ مُهمّ و لازم و ضَروریِ نُصرَتِ اِلهی و اِمدادهایِ غِیبی و شاه کِلیدِ دَستیابی به قُلّه ی فَتح و ظَفَر اینَست که ؛ تَوانمَندی و پیروزی هایِ کوچک و بزرگمان را نُصرت و اِمدادِ اِلهی بِدانیم و بَر این باوَرِ مُهمّ و مُقدَّس یَقینِ قَلبی و روحی داشته باشیم و هَمواره اِظهارِ عَجز کُنیم به درگاهِ یگانه قادرِ مُتَعال !)) مبادا! از خُداوندِ سُبحان و نُصرت هایَش لَحظه ای غِفلَت و فَراموش کُنیم !!! ( که کَمتَرین کیفَرِ غِفلَت از خُداوند و عَدَمِ اِظهارِ نیاز به نُصرَتِ خُداوَند این است که خُداوند مارا به نیروها و قُدرتها و تِکنولوژی هایِ خودمان واگُذار کُنَد و رَهایِمان کُند !!! که این بَددددتَرین عَذابِ اِلهی ست!) بی عِنایات و نُصرَتِ خُداوَندِ سُبحان و بی کُمَک و اِمدادهایِ اِلهی هیییییییچیم هیچ هیچ ! ... وَ لِلّهِ جُنودُ السَّماواتِ و الاَرض !🤲🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿🤲🤲🧿🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
@My_Farsnews11 فروردین 1405در پاسخ بهسلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس منمطلب شما با عنوان گویا مشیت الهی اینگونه رقم خورده .... در قالب پویشهای فارس من قرار نمیگیرد.قالبهای فارس من شامل پیشنهاد انتقاد، سؤال، مطالبه، ایده و راهکار کار خیر هستند که پس از رسیدن به حد نصاب امضا، توسط خبرنگار مربوطه قابل پیگیری خواهند بود.شما می…نمایش بیشتر