حمد فقط مخصوص خداوند سبحان است.F35 شاید رادار گُریز باشد اما خدا گُریز..
حَمد و ستایش فقط مخصوصِ خداوندِ سُبحان است.F35ها شاید رادار گُریز باشند اما خدا گُریز هرگز !!!
تَوَکُّلِ حَقیقی و ناب و خالصانه به خُداوَندِ قادرِ مُتَعال ! و ایمانِ مُحکَم و اِطمینان و یَقینِ قَلبی به قُدرَتِ بی بَدیل و وَفایِ به وَعده ی نُصرَتِ اِلهی دَر زَمان و مَکانِ مُناسب از جانبِ درگاهِ ایزَدِ مُتعال و قادرِ بی هَمتا ؛ به شَرطِ ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به وَحدانیَّت و ایمانِ قَلبی به قُدرَتِ لایَزالِ او ؛ و ایمانِ قَلبیِ حَقیقی به تَحَقُّقِ وَعده هایِ یاری و اِمدادَش و ایمان به : (( ءاِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر ! )) و ایمانِ قَلبی به : (( ءاِنَّ اللهَ لایُخلِفُ المیعاد ! ))
سلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس منمطلب شما با عنوان حمد فقط مخصوص خداوند سبحان.... در قالب پویشهای فارس من قرار نمیگیرد.قالبهای فارس من شامل پیشنهاد انتقاد، سؤال، مطالبه، ایده و راهکار کار خیر هستند که پس از رسیدن به حد نصاب امضا، توسط خبرنگار مربوطه قابل پیگیری خواهند بود.شما میتوانید …نمایش بیشتر