مطالبه

برخورد قضایی قاطعانه با سامانه تسهیلات ازکی وام و بلو بانک

با توجه قراردادن لینک خدمات تسهیلات در برنامه میلی گلد ، که به نظر ابتکار جالی برای تامین اعتبار وام خرید طلا در اپلیکیشن میلی گلد درج شده بود ، اقدام به ثبت نام نموده و از بین بلو بانک و بانک گردشگری ، بلو بانک را انتخاب نموده و کلیه صفحات قرارداد را کاملا مطالعه نمودم ‌ پس از طی مراحلی ثبت نام خود را در اپلیکیشن بلو بانک و پنل ازکی وام تکمیل نموده و در این قست سامانه ازکی وام ، تقاضای واریز ۳ میلیون تومان پیش پرداخت جهت تکمیل مقدمات واریز وام ۲۰ میلیونی بلو بانک متصل به اپلیکیشن میلی را نمود که متأسفانه پس از واریز و گذشت ۲ الی ۳ روز و گرفتن ایرادات بنی اسرائیلی ، در نهایت با گفتن جمله تسهیلات به افراد دارای اعتبار سنجی بانکی درجه A تعلق میگیرد ، کل تسهیلات ثبت نامی بنده را کان لم یکن تلقی نموده و با ذکر این جمله که هر وقت اعتبار سنجی شما A شد ، بیاید وامتون رو بگیرید -این در صورتی که در قرارداد هرگز بلوبانک و سامانه ازکی این نکته را متذکر نشده بود- نکته تلخ و عطف ماجرا اینه که پنل ازکی وام ، هنوز بعد از قریب به یه هفته که از برداشت آن ۳ میلیون مذکور از سامانه ثبت نموده و قرار بر پایا شدن و مرجوع شدن به خساب اینجانب شده بود ، هنوز پول را برنگردانده ، با عنایت به تماس های مکرر با پشتیبانی ازکی وام ، متأسفانه هیچ عملی غیر از وعده وعید دادن . انداختن تقصیر بر گردن شرایط کشور و اختلال سایت خودشون ، هیچ کاری نکردن لذا تضاضای برخورد جدی و قاطعانه قضایی با سامانه ازکی وام ، بلو بانک و حتی میلی گلد را دارم که اقدام به تاخیر ناموجه در برگرداندن مطالبات کاربران نموده اند .

بانک مرکزی کشور، مجلس و قوه قضائیه و دولت، دادستان کل کشور، کمیسیون اصل نود مجلس، وزارت صنت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات

0
100
گزارش از مطالبه
12:25 - 25 اردیبهشت 1405
اقتصاد
علم و پیشرفت




11 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ایران خواه‌
@IrIrani25 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌ایران خواه‌
ایران خواه

@IrIrani  •  25 اردیبهشت 1405

سازمان تعزیرات حکومتی
مطالبه

ضرورت تمرکز بر عملکرد تعزیرات حکومتی

طی جنگ کره، دولت آمریکا با ایجاد موقت «آژانس تثبیت اقتصادی» تورم و شوک اقتصادی ناشی از جنگ را در کشور مهار کرد. اوکراین هم در جنگ جاری، نهادهای تثبیت اقتصادی را فعال نمود. روسیه وسیع نیز با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصادی، بر قیمت‌ها نظارت موثر دارد. این تجارب موفق نشان داده اند که طی مدیریت بحران، نظارت و دخالت هدفمند در بازار نه تنها کارساز بلکه ضروری است. ما هوشمندانه نیاز به این ابزار را پیش بینی کرده بودیم! در ایران سالهاست این ابزار تحت عنوان «سازمان تعزیرات حکومتی» برای مدیریت چنین بحران هایی تاسیس شده و در سراسر کشور گسترش یافته است. بر اساس ماده ۱۷ آخرین نسخه «آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی»، کلیه ضابطان قضایی و بازرسان صنفی، صمت و کشاورزی و حتی ثبت و بهداشت، ضابط تعزیرات حکومتی هستند و مکلف به اجرای دستورات ادارات تعزیرات حکومتی می باشند. بعلاوه، ادارات سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس مواد متعدد قانون نظام صنفی، خود عضو عالی ترین نهاد سیاستگذاری نظارت هر شهرستان هستند و وظایف و اختیارات گسترده ای دارند. «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» نیز علاوه بر قوانین، در مصوبه جلسه ۶۹ خود، دایره صلاحیت را جهت ارتقای بازدهی سازمان تعزیرات حکومتی گشود. با اینحال متاسفانه متاثر از آشفتگی بازار، نظارت سریع بر عملکرد همین سازمان مبسوط الید ضرورت یافته و بازنگری در فرآیند های جاری ادارات آن، نیاز اضطراری جامعه ایران شده است. اولویت پیشنهادی، اصلاح فوری مقررات ارزیابی عملکرد و پاداش دهی به کارکنان است؛ حذف نظام مبتنی بر «تعداد پرونده‌ ها» و جایگزینی آن با نظام ارزیابی مبتنی بر «کاهش تکرار تخلف» می تواند گره گشا شود. در راستای این هدف اصلاحی، مشخصا رویه ناکارامد «پرونده سازی برای خرده فروشان» باید جای خود را به نظارت موثر بر «تعقیب عملکرد عمده فروشان» دهد. در این تغییر تمرکز مدیریتی، بستر فسادزای امکان بازرسی مغرضانه از اصناف کوچک نیز محدود خواهد شد. هزینه تداوم فعالیت این سازمان بر دوش بیت المال است، فلذا درخواست کارآمدی آن مشروعیت کامل دارد.

رییس جمهور، وزیر دادگستری، نمایندگان مجلس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user17789306044226 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام متاسفانه منم گول خوردم مبلغ ۹میلیون تومان درگیر شده قابل برداشت نیست موندم کجل شکایت کنم 😔

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751426 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از پویش شما حمایت شد لطفا آر پویش ما هم حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user175040167514/1778771951878880562
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  24 اردیبهشت 1405

استخر سرپوشیده تخزیب شده تویسرکان چه زمانی بازگشایی می شود؟
مطالبه

سرانجام استخر سرپوشیده تویسرکان با گذشت ۲۰ سال از خیانت بهره برداران

استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان حدود ۲۰ سال است که به علت تخریب گسترده تعطیل شده است. به گفته فرهاد رحیمی ریاست اداره ورزش و جوانان تویسرکان : این استخر به صورت اجاره در اختیار بخش خصوصی بود که متاسفانه توسط این افراد تجهیزات و تاسیساتی که به صورت امانت نزد آنها بوده را تخریب کردند بنابراین امکان بهره‌مندی از این استخر وجود ندارد." حالا با گذشت سالیان طولانی آیا نباید مسئولین به فکر بازگشت بزرگترین و پیشرفته ترین استخر شهرستان تویسرکان به چرخه فعالیت باشند؟ با نزدیک شدن به تابستان نیاز شهروندان تویسرکانی به استفاده از استخر افزایش می یابد و متاسفانه نبود امکانات کافی در تویسرکان معضلاتی از جمله سفر به شهرهای همجوار و حوادث جاده ای را به دنبال دارد که حتی چند سال پیش حدود ۶ نفر تویسرکانی جهت استفاده از استخر شهرستان کنگاور با سفر به شهر کنگاور در جاده تویسرکان _ کنگاور در راه بازگشت تصادف کردند و متاسفانه فوت کردند. در مواردی شنا در استخرهای کشاورزی تویسرکان نیز حوادث منجر به فوت بسیاری مشاهده شده است. حالا چرا مسئولین تویسرکانی که موفق به جلوگيري از خیانت بخش خصوصی در تخریب استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان نبودند امروز نیز موفق در تعمیرات و بازگشت این استخر با گذشت حدود دو دهه نیستند؟ آیا تابستان امسال نیز شهروندان تویسرکانی باید با کمبود امکانات استخرشنا مواجه باشند؟ مسئولین تویسرکانی و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان چه اقداماتی برای استخرشنا تخریب شده تویسرکان انجام داده اند؟ آیا نباید مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در استان همدان و شهرستان تویسرکان پاسخگو تخریب و عدم راه اندازی این استخر بزرگ و پیشرفته بعد از این همه سال باشند؟

وزارت ورزش و جوانان کشور، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اداره ورزش و جوانان تویسرکان، فرمانداری تویسرکان، مهدی قهرمانی فرماندار تویسرکان، استاندار همدان، تویسرکان، همدان، استخر سرپوشیده شهدای گمنام تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مطالبه گر - از این صفحه دیدن فرمایید‌
@user170910037334376642730 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user1756849405832 خرداد 1405
در پاسخ به
دقیقا برای من هم همین اتفاق افتاده والا من نمی‌دونم شرایط کشور چجوریه که تا زنگ میزنی قبل سلام میگن بخواطر شرایط کشور حالا پولا رو نمیدیم یعنی چی آخه شرایط کشور اگه خوب نیست تو چرا داری ازش ماهی میگیری از کی وام دزده حواستون باشه این کار که پول مردم ‌و بگیری یک ماهه بعد بدی کم تر از دزدی نیست

@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405
در پاسخ به
9**7618

@Ebrahim_sejjil  •  3 خرداد 1405

مطالبه

لزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاه‌های بنزین

بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدین‌وسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیض‌آمیز توزیع سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور به استحضار می‌رسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صف‌های طاقت‌فرسای چندین‌ساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایه‌های انسانی کشور می‌شود. متأسفانه در حاشیه این صف‌ها، شاهد شکل‌گیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاه‌ها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه می‌کنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نه‌تنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان می‌رود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاه‌های سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صف‌های طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاه‌داران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب می‌کنند. پیشاپیش از دغدغه‌مندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع

مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910060453303695214 خرداد 1405
در پاسخ به
قیمت بنزین را مثل کشور عربستان ازاد کنید لیتری 50هزارتومان و نفری بیست میلیون تومن از درامدش را به هر کدملی دولت ایران بدهد تا فقر نابود شود ماهی 15میلیون کرایه خانه میدهم 25متر جا را در شهر قم

در پاسخ به
بنده هم درخواست وام کردم ولی موفقیت امیز نبود چهارتومن واریز کردم و ۱۲روز قراره که اون مبلغو به حسابم عودت بزنن پیگیریای از طریق گفت وگوی انلاین و تلفنی به کرات نتیجه ای نداده و تو این وضعیت جنگی که روز به روز گرونی داره میشه عملا ارزش پولم هرروز داره کمتر میشه و بدتر اینه که دست به جایی بند نیس

@user1780990803705 روز پیش
در پاسخ به
از من هم 3،900،000 گرفتن چیکار باید کرد تازه وام من رو هم تایید نکردن از 11 خرداد برداشت وجه رو از کیف پول زدم هنوز واریز نشده امروز هم 19 خرداد هستش فقط وعده بیخود میدن... لطفا راهنمایی کنید با تشکر

@user1780990803705 روز پیش
در پاسخ به
از من هم 3،900،000 گرفتن تازه وام من رو هم بلوبانک تایید نکرده... من پولمو 11 خرداد برداشت کردم از کیف پول از کی وام هنوز پولمو واریز نکردن امروز 19 خرداد هستش...

@user17814124305815 ساعت پیش
در پاسخ به
سلام لطفا این خبر رو پیگیری کنید و تو کانال های خبری خودتو بزارید که مردم با این همه گرفتاری دوباره گرفتار نشن الان من ۲۴روزه درخواست کردم اما جوابگو نیستن