@user17729529445424 فروردین 1405در پاسخ بههمونطور که در جنگ فروختیم دوباره میفروشیم اگه بخوان به ایران و کشتی هایه ایران نزدیک بشن آتش بس نقض میشه و میرن زیر آتش ایرانیان و دور میشن. جغرافیا ایران مثه امارات و قطر نیست. نقشه ایران و توانایی آتش ایرانی ها همه چیو نشون میده.
@Arma_sadeghmohseni24 فروردین 1405در پاسخ بهمیو، تانکذی میدادیم به افغانستان و غیره...میو، مناطق آزاد ما هنوز فعال هستند و راهای آبی خاکی و هوایی اون بازه و قابل بهرهبرداریاون بخش هم که میگیه نمیتونند از بندر ایران بارگیری کنه میو میاد وسط دریا بارگیری میکنه و میره دنبال زندگیش، چین بازیگر پشمالو و خِپِلی هستش میو
@Answer125 فروردین 1405در پاسخ بهاصلا مسئله نفت نیست،که همونم میشه بصورت فوب فروخت(یعنی خریدار خودش تحویل بگیره،بعد باید دید ترامپ جرات میکنه نفتکش چین رو بگیره).همین الان ۲۰۰میلیون بشکه نفت روی آبهای اقیانوس داریم،در این۴۰روز هم۳برابر معمول نفت فروختیم.برای اینکه فروش نفت تبدیل به فشار بشه برای ما باید حداقل ۵ماه محاصره شیم.