24 فروردین 1405

۴ دلیل رسانه قطری برای شکست محاصره دریایی ترامپ

العربی الجدید نوشت: ترامپ تصور می‌کند می‌تواند صادرات نفت ایران را متوقف کند، اما مرزهای زمینی ایران با هفت کشور و بنادر متعدد، حصار دریایی او را بی‌اثر می‌کند.
یعنی قرار نفت بریزم تو تریلی از افغانستان و پاکستان ببریم چین ؟ راه حل پیشنهادی اینه ؟
19:51 - 24 فروردین 1405




6 پاسخ

@user17729529445424 فروردین 1405
در پاسخ به
همونطور که در جنگ فروختیم دوباره میفروشیم اگه بخوان به ایران و کشتی هایه ایران نزدیک بشن آتش بس نقض میشه و میرن زیر آتش ایرانیان و دور میشن. جغرافیا ایران مثه امارات و قطر نیست. نقشه ایران و توانایی آتش ایرانی ها همه چیو نشون میده.

تصویر نمایه‌ی ‌گنجشک درنده‌
@Gonjeshk_darandeh24 فروردین 1405
در پاسخ به
ایده هاتو بزار برا خودت وزارت نفت خودش میدونه چیکار کنه

@user170910053810205416324 فروردین 1405
در پاسخ به
نخیر به صورت ریلی و خط انتقال لوله ای

@J60136724 فروردین 1405
در پاسخ به
بله اگر به کسی نگی

تصویر نمایه‌ی ‌صادق محسنی‌
@Arma_sadeghmohseni24 فروردین 1405
در پاسخ به
میو، تانکذی میدادیم به افغانستان و غیره...میو، مناطق آزاد ما هنوز فعال هستند و راهای آبی خاکی و هوایی اون بازه و قابل بهره‌برداریاون بخش هم که میگیه نمیتونند از بندر ایران بارگیری کنه میو میاد وسط دریا بارگیری میکنه و میره دنبال زندگیش، چین بازیگر پشمالو و خِپِلی هستش میو

@Answer125 فروردین 1405
در پاسخ به
اصلا مسئله نفت نیست،که همونم میشه بصورت فوب فروخت(یعنی خریدار خودش تحویل بگیره،بعد باید دید ترامپ جرات میکنه نفت‌کش چین رو بگیره).همین الان ۲۰۰میلیون بشکه نفت روی آبهای اقیانوس داریم،در این۴۰روز هم۳برابر معمول نفت فروختیم.برای اینکه فروش نفت تبدیل به فشار بشه برای ما باید حداقل ۵ماه محاصره شیم.