ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

Demand

درخواست ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

کارگران وفادارترین قشر به کشور هستند و در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط و بحران‌ها، سنگر تولید را خالی نخواهند کرد. در حال حاضر شرایط مالی زندگی کارگران به دلیل تورم و مشکلات عدیده اقتصادی بسیار دشوار شده است و تاب‌آوری معیشتی این قشر به کمترین حد خود رسیده است. ضرورت دارد که مصوبه دستمزد هرچه زودتر ابلاغ شود تا بخشی از نگرانی‌های جدی نیروی کار مرتفع گردد؛ چرا که هرگونه تأخیر در این زمینه، مستقیماً امنیت روانی تولید را به خطر می‌اندازد. اگر مصوبه دستمزد به‌موقع ابلاغ و عملیاتی نشود، کارگران در واحدهای کوچک و صنفی با مشکلات بسیار بزرگ‌تری روبرو خواهند شد، زیرا این واحدها بر خلاف صنایع بزرگ، توان مقابله با شوک‌های معیشتی طولانی‌مدت را ندارند. ضمن اینکه افزایش حق مسکن نیز هنوز در هیات دولت مصوب و ابلاغ نشده است!!!

هيئت دولت, وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی

1000
Follow up from the relevant official
10,000
Follow-up from the highest authority
09:09 - 23 فروردین 1405



53 Replies

Profile picture of ‌علی صادق‌
@user17504016751423 فروردین 1405
Replying to
از مطالبه شما حمایت شد.لطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 🙏👇👇https://farsnews.ir/user175040167514/1775467676741089873
Profile picture of ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  17 فروردین 1405

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود
Demand

پُل جاده کمربندی تویسرکان هرچه سریعتر ساخته شود

ساخت جاده کمربندی تویسرکان که با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام بوده است. با رسیدن به محل ساخت پُل روی رودخانه فصلی فاران متوقف شده است. با ساخت پل جاده کمربندی تویسرکان بخش اعظمی از جاده کمربندی شمالی تویسرکان می تواند به بهره برداری برسد و گره اصلی ترافیک تویسرکان را به طور جدی بر طرف سازد . جاده کمربندی شمالی تویسرکان علاوه بر روان سازی ترافیک تویسرکان در بحث پدافند غیر عامل تاثیر بالایی در اتصال غرب به شرق شهرستان تویسرکان دارد. مسؤلان می توانند با ساخت یک پُل موقت اتصال دو بخش کمربندی تویسرکان را محقق کنند تا در حال حاضر مردم تویسرکان با روان سازی ترافیک بتوانند از بخش اعظمی از جاده کمربندی تویسرکان استفاده کنند. تویسرکان شهری است که به علت نداشتن جاده کمربندی و ورود ماشین آلات سنگین و تریلی ها به داخل بافت شهری از ترافیک بالا خودروها در تمام طول شبانه روز و تخریب آسفالت معابر و زیر ساخت های شهری رنج می برد.

استانداری همدان, فرمانداری تویسرکان, شهرداری تویسرکان, شورای اسلامی شهر تویسرکان, همدان, تویسرکان

1000
Follow up from the relevant official
10,000
Follow-up from the highest authority

Profile picture of ‌خبرنگار روز‌
@kabarnegarrooz24 فروردین 1405

تجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است

.
Demand

تجهیز رسانه‌های شهرستانی

دولت در این شرایط برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانه‌های شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران

کشور, دولت م مجلس, وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی, استانداران کل کشور, مطبوعات, همه رسانه ها

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@IranParastt25 فروردین 1405
Replying to
ا
ایران پرست

@IranParastt  •  14 فروردین 1405

Demand

هشدار قاطع به ماهواره‌های پخش شبکه‌های معاند تغییر مسیر یا نابودی

ماهواره‌های پوشش‌دهنده شبکه‌های معاند باید رویه خود را تغییر دهند، در غیر این صورت در فضا نابود خواهند شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user170910062613395658326 فروردین 1405
Replying to
با سلام و احتراماز پویش شما حمایت شد لطفا از پویش ما هم حمایت کنید.با تشکر🙏https://farsnews.ir/user1709100626133956583/1767557684501572913
9**0429

@user1709100626133956583  •  14 دی 1404

Demand

مطالبه تحویل مسکن مهر (پروژه طلائیه)

با سلام و احترام ما حدود 1700 خانوار عضو مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هستیم که سال 90–91 به امید صاحب خانه شدن و با قرض و وام و بدهی های متعدد ثبت نام نموده‌ایم که طبق وعده مسئول تعاونی پروژه طلائیه قرار بر تحویل واحدها بعد از تصفیه هزینه‌ها بوده است. اما با گذشت حدود 14 سال از وعده مسئولین تعاونی پروژه طلائیه و با وجود تسویه مبالغ در زمان مقرر اما خبری از تحویل واحدها نیست و متاسفانه با پیگیری‌های متعدد اعضا طی سالیان گذشته مثمر ثمر واقع نشده است و حتی به گونه‌ای که ظاهرا تعدادی از واحدها به افراد متعددی نیز فروخته شده است که این موضوع بلاتکلیفی اعضا را دوچندان کرده است و تعداد اندک شماری از واحدها نیز که تحویل اعضا شده است، بالاجبار بعضی از اعضا به خاطر اجاره‌های سنگین در واحدهای نیمه‌کاره و بدون انشعابات سکونت یافته‌اند که با مشقت‌های فراوان مواجه هستند. لذا درخواست می‌کنیم که مطالبه اعضا را منتشر نموده و از مسئولین مربوطه جهت رفع گرفتاری و حل این معضل پیگیری بفرمایید. با تشکر از خبرگزاری فارس و اعضای زحمتکش آن جهت حل مشکلات مردم

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Show this thread


Profile picture of ‌صادق‌
@user170910104953585908226 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  26 فروردین 1405

کسی اطلاعات موثق داره درباره زمان وصل شدن اینترنت بین الملل؟#اینترنت #خبر #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل

Profile picture of ‌بورس ایران‌
@Burse9926 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  14 بهمن 1404

در خواست حذف حمایت در فارس من
Suggestions

چند پیشنهاد ضروری به فارس من از جمله حذف حمایت ناخواسته

با درود فراوان خدمت مسئولان محترم و کوشای فارس من و خبرگزاری فارس.با تشکر از اینکه پل ارتباط بین مردم با مسئولان را ایجاد کرده اید . که باعث شده روز به روز بیشتر در بطن جامعه محبوبیت پیدا کنید و در بسیاری از موارد انتقادات و پیشنهادات مردم به گوش مسئولان رسیده و شنیده شده و به سرانجام رسیده. از،شما عزیزان متشکرم و آرزوی سلامتی و تندرستی را برای شما عزیزان دارم. پیشنهاداتی دارم که خیلی ضروری هستند و بسیاری از کاربران منجمله خودم خیلی کمبود آن را حس کردم و از،شما عزیزان درخواست دارم در صورت منطقی بودن آن این موارد را در سایت لحاظ بفرمایید.انشالله اصلی ترین نکته قبل از اینکه ۴ نکته دیگر را بگویم این است که نظرات و مطالبات تکراری و شبیه هم بسیار زیاد است و راهی ایجاد شود تا نکات و مطالبات مربوط به هم یا همانند در هم اقدام شود یا اینکه به هم متصل شود و باز زدن روی آن بقیه مطالبات به صورت زیر شاخه نشان داده شود. دسته بندی مطالبات تکراری به صورتی شود که در یک مطلب ادغام گردد و یک دکمه حمایت برای همه آنها ایجاد شود و اینطور نباشد یک مطالبه تکراری بارها و بارها تکرار شود و حمایت ها نیز،پراکنده شوند و به نتیجه مطلوب نرسند. حال ذکر چند نکته دیگر: نکته اول در خیلی موارد دستمان به صورت ناخواسته به حمایتی می‌خورد و دیگر راهی برای حدف آن نداریم و جا دارد این مهم مورد توجه دوستان و مدیران و مهندسین سایت قرار بگیرد. چه اشکالی دارد بتوانیم با زدن مجدد روی دکمه حمایت آن را با حالت اول برگردانیم و هر گاه بخواهیم دوباره حمایت کنیم یا آن را برداریم. دومین نکته مهم ویرایش متن‌هایی هست که در فارس من منتشر می‌شود . متاسفانه زمان ویرایش متن بسیار محدود است و به هر دلیلی اگر اشکالی در جمله بندی و یا تغییری ضروری اگر بخواهیم بدهیم بعد اتمام آن مدت کوتاه از دست نویسنده متن خارج می‌شود که جا دارد حتی بعد تأیید متن و انتشار آن بتوانیم آن را ویرایش نماییم. و ویرایشگر هوشمندی داشته باشد تا جمله بندی یا کلامات نادرست را به صورت خودکار اصلاح نماید. نکته سوم اینکه راهی پیدا شود که بتوانیم مطالبات یا نوشته هایمان بیشتر دیده شود و در بالای صفحه قرار گیرد و یا مجدد بتوانیم به صدر صفحه بیاوریم تا بازدید مجدد بخورد.چون که بعد مدت کوتاهی به زیر بسیاری از مطالب می‌رود و از بازدید خوانندگان دور می‌شود. مثلا با دادن امتیازاتی برای کسانی که بیشتر فعال هستند و یا دیگر مشوق ها بشود متن را مجددا به بالای صفحه آورد تا از دید عموم خارج نگردد. نکته چهارم و آخر اینکه دقیقا به خاطر همین نکته ای که در بالا اشاره کردم منتشر کنندگان متن برای جلب حمایت بیشتر آن را به صورت لینک در قسمت نظران وارد می‌کنند که مصداق هرزنامه است و آزاردهنده و بهتر است که دادن لینک از قسمت نظرات حداقل به این شکل محدود شود. متاسفانه خودم هم بارها از این روش استفاده کردم چون چاره‌ای هم نداشتم تا بازدید بیشتر بخورد و حمایت بیشتری جلب کنم. در آخر آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی برای شما عزیزان را از خدای متعال برایتان خواستارم و از شما عزیزان متشکرم که راه را برای تعامل مردم با دولت و مسئولان ایجاد کرده اید. یاحق

فارس من

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user170910002543499532227 فروردین 1405
Replying to
د
دانشجو

@user1709100025434995322  •  11 فروردین 1405

درخواست حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات
Demand

درخواست حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات

با سلام با توجه به وقوع شرایط جنگی در کشور، نظیر جنگ دوازده‌روزه، حوادث دی‌ماه ۱۴۰۴ و جنگ رمضان، قطعی اینترنت و برخی وقفه‌ها در امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها حاصل شد. مطالبه جمعی از دانشجویان امکان حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات مجاز تحصیلی است تا بدین صورت، برخی از عقب‌ماندگی‌های تحصیلی این ایام جبران شود. این موضوع، خصوصاً برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بخش عمده‌ای از امور پژوهشی آن‌ها با کمک اینترنت صورت می‌گیرد، حائز اهمیت است. با تشکر

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور, وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی کشور

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Profile picture of ‌بورس ایران‌
@Burse9927 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
Demand

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا, مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا, دادستانی کل کشور, مجلس و قوه قضائیه, رئیس جمهور, شورای عالی بورس, سازمان بسیج, ناظر بورس, وزیر اقتصاد و دارایی

1000
Follow up from the relevant official
10,000
Follow-up from the highest authority

Profile picture of ‌امیرحسین حیدری‌
@user17110307204227 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌امیرحسین حیدری‌
امیرحسین حیدری

@user171103072042  •  25 فروردین 1405

Demand

قشرهای ضعیف جامعه در ايام جنگ نیاز به توجه بیشتری دارند

جنگ رمضان ، همراه شوک ارزی آذر ماه و دی ماه سال گذشته و هزینه های ایام عید نوروز و تعطیلات ، باعث شده مردم، مخصوصا اقشار ضعیف جامعه ، واقعا در سختی باشند و نیازمند توجه بیشتر هستند. از تمامی مسئولان ذیربط درخواست میگردد به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

نهاد محترم ریاست جمهوری, کمیسیون اقتصادی مجلس, وزارت اقتصادی

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user77777777727 فروردین 1405
Replying to and
Profile picture of ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

Demand

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی, سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش, موسسه های پژوهشی, مسئولین محترم دولتی, رئیس جمهور, وزرت اطلاعات, وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران, صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران, وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور, مجلس شورای اسلامی ایران

1000
Follow up from the relevant official
10,000
Follow-up from the highest authority

Profile picture of ‌صادق‌
@user170910104953585908227 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  20 فروردین 1405

Demand

برای صنعت هوانوردی چاره ای بیاندیشید

با توجه به حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی صهیونی به فرودگاه های کشورمان و هدف قرار دادن هواپیما ها لازم است در این زمینه چاره ای بیاندیشید پیشنهاد میشه بعد از بازسازی فرودگاه ها به تعداد هواپیماهای تخریب شده هواپیما بخریم #اینترنت #هواپیمابی #فرودگاه

هواپیمایی هما و تمام شرکت های هواپیمایی

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Profile picture of ‌صادق‌
@user170910104953585908228 فروردین 1405
Replying to
Profile picture of ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  20 فروردین 1405

Demand

برای صنعت هوانوردی چاره ای بیاندیشید

با توجه به حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی صهیونی به فرودگاه های کشورمان و هدف قرار دادن هواپیما ها لازم است در این زمینه چاره ای بیاندیشید پیشنهاد میشه بعد از بازسازی فرودگاه ها به تعداد هواپیماهای تخریب شده هواپیما بخریم #اینترنت #هواپیمابی #فرودگاه

هواپیمایی هما و تمام شرکت های هواپیمایی

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Profile picture of ‌فرشاد‌
@Iranehamdel29 فروردین 1405
Replying to and
Profile picture of ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  29 فروردین 1405

.
Demand

دستاوردهای جنگ و مذاکره را با مردم در میان بگذارید

تبیین چگونگی و چرایی مذاکرات قبل و بعد از جنگ اول و دوم و دستاوردهایی که بعد از جنگ به دست آوردیم، که اگر جنگ نمی‌کردیم به آن دستاوردها نمی‌رسیدیم. مردم و دلیران شجاع دل و جان برکف در خط مقدم حضور یافتند و جان فدا کردند و جان فدا شدند و در میدان ها پرچم به دست حمایت خود را اعلام کردند و پشت رهبر عزیزشان ایستادند و لبیک گفتند . حال وقت آن است که مسئولان ، مردم را محرم خود بدانند و دستاوردهای خود را به طور شفاف اعلام کنند. با وجود این خسارات به زیرساخت‌ها و سال ها تحریم و تورم و جنگ باز مردم پشت شما ایستادند و حداقل اینکه بدانند غرامت ناشی از جنگ و تحریم چگونه از دشمن متجاوز گرفته می‌شود؟ و آیا منجر به برگشت پول های ما و رفع تحریم می‌گردد یا خیر؟ و این درگیری بر سر غنی سازی که شهدای جان برکف زیادی تقدیم این خاک عزیز کرد و با وجود اینکه دلار اجنبی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰هزار تومان رسیده و با تحمل این همه تحریم و تورم چه دستاوردهایی خواهد داشت؟ دل مردم را شاد کنید و ما را هم بعد اینهمه سال در طعم شیرین پیروزی سهیم کنید. حداقل خواسته مردم در میدان بعد اینهمه مدت ، مذاکره و جنگ این است: ۱.حتما دیه شهدا و جان برکفان این مرز و بوم از کفار گرفته شود . ۲.حتما غرامت به زیرساخت ها باید به هر وسیله‌ای گرفته شود ۳.حتما باید تحریم ها برداشته شود .و تضمین و رسمیت آن توسط شواری امنیت و سازمان ملل انجام پذیرد. ۴.حتما باید پول های مسدودی آزاد گردد. ۵.حتما باید تنگه هرمز تحت فرمان ما باشد و از کشتی های عبوری عوارض بگیریم. ۶.حتما باید جنگ به طور کامل تمام شود و مذاکرات تمدید نشود و موقتی نباشد و سایه جنگ کاملا رفع گردد.و توسط مجالس دولت های مذاکره کننده تأیید شود تا توسط دولت های بعدی نیز رسمیت و اعتبار داشته باشد.(شرطی و مشروط و مدت دار نباشد). ۷.مشاوران و مسئولانی که طرح هایشان باعث موفقیت و دستاورد این پیروزی شده معرفی و از آنها تجلیل گردد.یا برای حفظ امنیتشان در پشت درهای بسته از آنها تقدیر شود. ۸.تمام تحریم ها و قطع نامه های سازمان ملل ناشی از مکانیزم ماشه و غیره برداشته شود. ۹.فروش نفت ایران از تحریم ها خارج و مسیر برای کشتیرانی ایران کاملا باز شود. ۱۰.طعم شیرین پیروزی را مردم بعد چند دهه در کاهش قیمت ها بچشند و کاهش قیمت ارز و پول اجنبی را به چشم ببینند. ۱۱.بازار سرمایه بعد سالها در جا زدن و سقوط رونق گیرد با حمایت حداکثری نه به قصد نوسانگیری و نه در دست دلالان. ۱۲.پول ملی قدرتمند گردد.و حتی بین المللی گردد. ۱۳.نشاط و شادابی و رونق در تولید و کسب و کار توسط پول های نفتی و غیره ایجاد گردد. ۱۳.پول ها را به سمت تولید سوق دهید . ۱۴.دیگر اسم ناترازی را نیاورید و در برق و آب و و گاز قدرت اول شویم. ۱۵. کشورها را وادار کنید فن‌آوری روز دنیا را به ما تحویل دهند تا به جای مونتاژ اجناس چینی خود تولید کننده باشیم. انشاءالله خدا ی بزرگ یار و یاور مسئولان ما باشد و قدرت خود را همانطور که در میدان نشان دادند در مذاکره هم نشان دهند.

جناب آقای قالیباف, جناب آقای عراقچی, شورای عالی دفاع ملی, شورای امنیت ملی, قوه مجریه ،قضائیه و مقننه, شورای سران قوا, همه افراد محترم تیم مذاکره کننده

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@Azat207031 فروردین 1405
Replying to
ع
عزت اله امرایی

@Azat2070  •  29 فروردین 1405

تسهیلات غیر حضوری بانک ملی غیر فعال است
Demand

بانک ملی، تسهیلات غیرحضوری بام را باز کند

تعداد زیادی از مردم با سپرده گذاری در بانک ملی برای دریافت تسهیلات غیر حضوری مهربانی ،اعتبار ملی و.....جهت دریافت وام اقدام نموده اند .عده زیادی از مردم حتی مراحل اولیه دریافت تسهیلات را انجام داده بودند که جنگ تحمیلی سوم شروع شد این عده که با گرفتاری ومشکلات فراوان توانسته بودند از چند ماه قبل پول خود را در بانک سپرده‌گزاری کرده بودند اکنون بعد از گذشت ۵۰ روز از جنگ تحمیلی هنوز سامانه غیرحضوری بام برای دریافت تسهیلات بسته می باشد بانک ملی باید با در نظر گرفتن مشکلات مردم هرچه سریع تر اقدام به باز نمودن تسهیلات غیر حضوری کند واگر هم مشکل نرم افزار بام قابل حل نیست اقدام به پرداخت تسهیلات به صورت حضوری بکند. مردم پول خود را در بانک سپرده گذاری کردند که اگر همان پول را در بازار سرمایه گذاری می کردند با وضعیت تورم موجود به اندازه وام بانک ملی می توانستند سود از خرید هر کالایی را ببرند استدعا دارم رسانه مردمی فارس که حقیقتا صدای مردمی شده است که صدایشان به هیچ جا نمی رسد خارج از روال ورویه درج مطالب فارس من این موضوع را پیگیری نماید چرا بانک ملی بر خلاف تعهد نامه خود که طرفین امضا نموده و ملزم به پرداخت تسهیلات می باشد به دلیل خرابی نرم افزار بام از دادن تسهیلات خودداری می کند چرا که حداقل این بود که ضمن عذرخواهی از مردم به صورت حضوری اقدام به پرداخت تسهیلات بکند ضمنا همه بانک ها در حال پرداخت تعهدات خود با پرداخت وام غیر حضوری هستند.

0
100
Claim report

Profile picture of ‌فرشاد‌
@Iranehamdel1 اردیبهشت 1405
Replying to and
Profile picture of ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
Demand

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا, مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا, دادستانی کل کشور, مجلس و قوه قضائیه, رئیس جمهور, شورای عالی بورس, سازمان بسیج, ناظر بورس, وزیر اقتصاد و دارایی

1000
Follow up from the relevant official
10,000
Follow-up from the highest authority

@user17091008318308156015 اردیبهشت 1405
با سلامبا توجه به جنگ رخداده و ضرر کارگاههای کوچک و همچنین فرمان امام خامنه ای جوان جهت کمک و یاری یکدیگر و شعار سال جدید پویشی راه اندازی شده تا بتوانیم حداقلها را برای عدم تعطیلی این کارگاهها فراهم نماییم.https://farsnews.ir/user1709100004614981386/1775301716397005933
9**6753

@user1709100004614981386  •  15 فروردین 1405

Demand

پویش مردمی احیای ۱۱۰ کارگاه کوچک؛ لبیک به شعار سال رهبر انقلاب

شکوفایی اقتصادی با حمایت از تولید ملی مهمترین خواسته رهبر شهید انقلاب و همچنین شعار سال رهبر جدید انقلاب اسلامی با حمایت از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی محقق خواهد شد. با توجه به شرایط جنگ ۱۲ روزه و تورم اقتصادی در سال گذشته و همچنین جنگ رمضان بسیاری از کارگاه های کوچک دچار مشکلات اقتصادی شده و در آستانه تعطیلی و یا تعدیل نیرو قرار دارند. در این پویش از ایران همدل درخواست داریم با ایجاد یک پویش با کمک شما هموطنان عزیز به حمایت و احیا فعالیت ۱۱۰ کارگاه کوچک تولیدی با پرداخت یک ماه حقوق کارگران، بپردازد. انشا‌ءالله #نهال_امید در دل کارگران کاشته و از این دوران با حداقل زیان به کارگاههای کوچک و بیکاری کارگران عزیز عبور کنیم.

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Profile picture of ‌مرتضی صارمی‌
@Mortezasaremi13 اردیبهشت 1405
Replying to
از پویش شما حمایت شد. لطفا از این پویش حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Mortezasaremi/1777714324691585080
Profile picture of ‌مرتضی صارمی‌
مرتضی صارمی

@Mortezasaremi  •  12 اردیبهشت 1405

Question

دود زرد رنگ کارخانه فولاد در ابهر چیست؟

یکی از گله مندی های مردم از برخی واحدهای فولادی این است که میزان مصرف آنها از آب های زیرزمینی چه اندازه است؟ یا اینکه آنها در بحث آلودگی آب و هوا چقدر احساس مسئولیت دارند؟ این فیلم که چند روز پیش ضبط شده متعلق به شرکت فولاد ناب آرش است که در ابهر مستقر می باشد. این شرکت در قدم اول باید به مردم منطقه توضیح بدهد این دود زرد چیست و چه میزان از آب های منطقه را در خط تولید خود استفاده می کند؟ در روزهایی که شاهد این دود زردرنگ نامعلوم هستیم، بنری در فضای مجازی ابهر منتشر شده که مدعی است اداره محیط زیست ابهر قصد دارد، بعد از سالها و در یک اقدام نمایشی چند عدد زباله را از مکانی جمع آوری کند که خودش محل تولید پلاستیک زباله است.

سازمان محیط زیست, فرمانداری ابهر و خرمدره, سازمان حفاظت از محیط زیست

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user17516703767916 اردیبهشت 1405
Profile picture of ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  15 اردیبهشت 1405

صندوق ها ،بانک ها و کارگزاری ها که به مردم وام و اعتبار داده اند ،پا روی گلوی آنها گذاشته اند ،تا حتی در این شرایط بحرانی اقتصادی ،طلب و جریمه و اصل پول خود را به هر نحوی وصول کنند!!!!
Suggestions

نحوه وصول اعتبار،وام ،اقساط و جریمه دیرکرد را در این شرایط سامان دهید

وام دادن با بهره ربوی و آنهم به اسم تسهیلات و اقساط رنگ به رنگ در بستر تورم و گرانی و فقر ،هر روز ابعاد گسترده تر و جدید تری به خود می‌گیرد. در ساختار تورمی ،این حجم وام و اقساط ،فقط گرفتار کردن مردم در فرورفتن در باتلاق قرض و نا ترازی زندگی‌شان می‌شود . سیستمی که ایجاد شده ،اینطور است که مردم برای خورد و خوراک ،و حتی هزینه های روزمره و معیشت اولیه خود ،گرفتار و محتاج وام ، از بانک های ربوی و سامانه ها و سایت ها ارائه دهنده وام شده اند. کافیست در فضای مجازی و تلویزیون و پیامک ها و تبلیغات نگاهی بیاندازید. همه در حال دادن پیشنهاد برای دادن وام هستند ،آنهم با اقساط رنگ به رنگ!!!!! و الان اکثریت مردم ،گرفتار ،عدم توان بازپرداخت اقساط وام خود شده اند چه برسد به جریمه های دیرکرد و حتی اصل وام. دیگر نه تنها ،سراسر کشور را بانک های ربوی ،فراگرفته است ،بلکه صدها سایت و برنامه و اپلیکیشن وام دهنده ،مثل موریانه کل کشور و اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده و این اپلیکیشن های ربوی ،مردم را عادت به گرفتن وام دادند و آنها را با تبلیغات زیاد و در سایه، این حجم از تورم و گرانی ،به سمت خود کشیده و گرفتار کرده اند. حالا ،انواع و اقسام جریمه دیرکرد و و تهدید هم به بدبختی مردم اضافه شده است. بورس کشور تعطیل شده و کسانی که از کارگزاری ها اعتبار گرفته بودند ،دیگر نمی‌توانند زندگی خود را تامین کنند و بدتر از آن اینکه ،کسانی که اعتبار از کارگزاری ها گرفته اند ، انها را نیز نمیتوانند پرداخت کنند و سر رسید همه آنها فرا رسیده است. جریمه و مسئولیت اصل و جریمه اعتبار به گردن شخص وام گیرند و یا اعتبار گیرنده است ،نه به گردن مسئولانی که باعث وضع موجود شده اند. گرانی افسارگسیخته ، یک طرف ،و صدها سایت و برنامه و بانک های ربا خوار در طرف دیگر ،عرصه را برای مردم همیشه در صحنه ،پرچم به دست و قشر عادی تنگ کرده ،چه برسد به قشر ضعیف تر که دیگر توانی برایشان باقی نمانده است. وام ها باید برای تولید کارخانه داده شود تا اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کند و باعث کاهش،قیمت ها و افزایش تولید گردد ،نه برای بازی با نان و معیشت مردم و گرفتار کردن آنها در انواع و اقسام ،اقساط ربوی با جریمه های سنگین بابت دیرکرد اقساط. اقساط وام مسکن کمر شکن شده .این چه وامی هست که سازندگان ،دقیقا بر حسب مقدار وام ،قیمت را افزایش می‌دهند و از قبل قدرت خرید آن وام را پیشخور می‌کنند !!! این وام ها ،فقط و فقط باعث پیشخور کردن گرانی ها هستند و خود عامل گرانی و گرفتار کردن مردم در قسط و جریمه و اصل وام است. تولید کنندگان و کاسبان و املاکی ها و صاحبان مواد خوراکی ،از قبل هر افزایش حقوق و وام و اعتباری را در قیمت های خود محاسبه و پیشخور می‌کنند. همانطور که متاسفانه در یارانه و کالا برگ شاهد آن بودیم . پس این وام ها فقط باعث ویرانی و فلاکت بیشتر است. تورم کشور باید نزدیک به صفر باشد تا این وام ها جواب دهد و اقتصاد و کشور در شرایط رونق قرار گرفته باشد نه در شرایط بحرانی ،اینطور از تورم کاسبی کنند. رباخواران و صندوق هایی که از تورم و گرانی ،کاسبی راه انداخته اند و تحریم و جنگ و فقر برای آنها نعمت شده است ، شاید به این نکته توجه نکرده باشند و یادشان رفته است که ،خدای متعال هست و ناظر بر اعمال شما ، و دستتان را باز میگزارد تا هر آنچه می‌خواهید انجام دهید تا بر بار خود بیافزایید ، ولی در آخر، اینجا محل گذر است و زود می‌گذرد و در نهایت در دادگاه عدل الهی حاضر خواهید شد. تورم صفر اگر نباشد و زیاد باشد ،همه به سمت وام گرفتن می‌روند و فساد ایجاد میشود ، و همه در چرخه گرفتن وام و تورم گرفتار می‌شوند. این وام دهندگان ربوی را از اقتصاد کشور حدف کنید و تورم را ،که بستر تولید این حجم از رباخواری میشود را مهار کنید. گرانی و تورم و کاهش ارزش ریال و تولید صندوق های ربوی باید خط قرمز مسئولان باشد. انشالله با تدابیر قوه قضائیه و سازمان های نظارتی و بازرسی و علمای محترم و حوزه علمیه قم و بانک مرکزی این وضعیت سامان بگیرد.

قوه قضائيه، دولت مجلس سران قوا, علما و روحانیون حوزه علمیه, نهادهای نظارتی و بازرسی, بانک ها و صندوق ها و اپلیکیشن های مالی, کارگزاری های بورس, آقای همتی و آقای مدنی زاده و فرزین, بانک ها و موسسات مالی و اعتباری, سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر و شورای نگهبان, رهبر معظم انقلاب و شورای عالی دفاع, جناب آقای اژه رئیس محترم قوه قضائیه و بانک مرکزی

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

@user17779839331519 اردیبهشت 1405
Replying to
م
مهدی مهدی

@user177798393315  •  15 اردیبهشت 1405

مطالبه برخورد با عوامل گرانی پی در پی روغن موتور
Demand

برخورد با عوامل افزایش قیمت روغن موتور

بعد از افزایش پی در پی قیمت روغن موتور طی چند ماه اخیر به یک باره ابلاغیه انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران مبنی بر افزایش قیمت 30 درصدی انواع روغن موتور باعث شده در عرض چند روز روغن موتور در بازار تا 55 درصد گرانتر نسبت به هفته گذشته به دست مصرف کننده برسد. هرچند این افزایش ها تا هفته گذشته هم بسیار زیاد بود ولی این افزایش ناگهانی واقعا عامل نگرانی عمومی مردم را ایجاد کرده است. خواهشمندیم نهاد های مزتبط با عوامل این گرانی ها برخورد کنند تا در این شرایط جنگی مردم توان تحمل شرایط را داشته باشند.

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official