دوستان با توجه به پویش قبلی که لینکشو میزارم https://farsnews.ir/Mehrdadind/1768996260749846143 و با توجه به اینکه اینترنت بینالملل وصل نشده و ظاهرا نمیخوان ما رو از این خاموشی دیجیتال بیرون بیارن لازمه که در تجمع کنیم که ببینیم صدامونو میشنون یا نه. پس روز سهشنبه ۸ بهمن ساعت ۹ صبح جلوی مجلس تجمع کنیم که اینترنت رو وصل کنن.
رئیس جمهور . رئیس مجلس