5 ساعت پیش

ایران: حملات آمریکا نقض صریح بند یک تفاهمنامه اسلام‌آباد است

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حملات هوایی بامداد امروز آمریکا به جنوب کشور را نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم اسلام‌آباد خواند و اعلام کرد: آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهدشکنی بخشی از ماهیت آن است.
آمریکا رسما ایران و ببازی گرفته
08:59 - 7 تیر 1405

2 واکنش
1214 بازدید