8 بهمن 1403

کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ای لغو انتصاب ظریف را خواستار شد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هرگونه اظهار و بیان مواضع نظام در حوزه بین الملل و سیاست خارجی برعهده مسئولان دیپلماسی کشور به ویژه وزیر امور خارجه است و اظهارات مخدوش و غیرمسئولانه از سوی افراد غیرمسئول، تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست.
خوبه همه دارند نباید باشه اما هست و کار خودش و میکنه نکته جالب دقیقا اینجاست که :فعالیت جناب ظریف دقیقا تو دهنی به دوستان خودش هست که دائم می گویند دولت هیچ کاره استدولت خیلی کارها از دستش برمیاد منجمله انتصاب غیر قانونی حالا تهش از معاونت راهبردی حذف می شه ولی از سیستم که خارج نمی شود !
09:41 - 8 بهمن 1403

31 واکنش
4569 بازدید