کاش در کشور ما هم مدلی از استعفای اسلامی الگوسازی میشد
@user1770061671125 ساعت پیشدر پاسخ بهآمریکا چقدر ابر قدرت هست.به گوحالا بریم تو تاریخ انگلیس همیجور قوی و چسبناک سوار جهان بود.باج میگرفت مرتب.حالا تو بپرسی آیا آمریکا در انگلیس پایگاه داره.گوگل می پیچونه. میگه نه.آمریکا حتا به انگلیس رحم نکرده.پایگاه داره.بقول جفری ساکس هر کشور که پایگاه آمریکا در کشورش هست.مستعمره هست.