اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

در حالی که آمریکا طبق بند اول تفاهم‌نامه با ایران متعهد به «پایان فوری جنگ در لبنان» است، رژیم صهیونیستی از حمله به بلندی‌های «علی الطاهر» خبر داد.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ طبق ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل، نیروی هوایی «به دو تروریست مسلح حزب‌الله در منطقه کوه علی طاهر در جنوب لبنان که تهدیدی برای نیروهای (اشغالگر اسرائیلی) بودند، حمله کرد.»تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان در شرایطی انجام شده که آمریکا در تفاهم‌نامه با ایران متعهد به «پایان فوری و دائمی جنگ در لبنان» شده است.مقامات ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو در روزهای اخیر بارها مدعی شده‌اند که حضور اشغالگرانه اسرائیل در لبنان ادامه خواهد داد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی آویخای ادرعی درباره تجاوز امروز مدعی شد که ارتش این رژیم «دو خرابکار مسلح حزب‌الله» را در بلندی‌های علی الطاهر رویت کرد.وی گفت که آنها، «تهدیدی برای نیروهای ما در منطقه امنیتی (لبنان) بودند.ادرعی افزود: «پس از شناسایی تروریست‌ها، نیروی هوایی و نیروهای میدانی بلافاصله آنها را هدف قرار دادند تا تهدید را خنثی کنند.»#نتانیاهو#رژیم_صهیونیستی#جنگ#لبنان#ایران#آمریکا#ترامپبا دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس در جریان آخرین تحولات جهان قرار گیرید.
15:49 - 3 تیر 1405
بین‌الملل
آمریکا و اروپا
غرب آسیا




50 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌امیر حسام رجایی‌
@amirhes3 ساعت پیش
در پاسخ به
صدای توافق است اینها چیزی نیس!

@Vahid63ja3 ساعت پیش
در پاسخ به
دیگه نمی‌شه کاریش کرد..

@user1781855645123 ساعت پیش
در پاسخ به
اینم از سیب و گلابی تفاهم نامه اسلام استاین حملات آقای قالیباف ادامه داره

@user1781273086113 ساعت پیش
قالیباف کجایی؟ دقیقا کجایی؟پس تو که گفتی با مذاکرات از خون ریزی در لبنان جلوگیری کردی

@Nafass3 ساعت پیش
در پاسخ به
آقای قالیباف گفتن اگه نمیرفتیم سوئیس شیعیان زیادی در لبنان شهید میشدن!رفتن سوئیس دیگه ؛ کسی شهید شهید نمیشه!

@F_f_f3 ساعت پیش
در پاسخ به
نقض تفاهم نامهاونها هر بار به دلیلی و توجیهی حمله میکنند و شما تا کجا میخواهید چشم پوشی کنید!!!تنها متحدتون که از شما بیشتر کشته داده و رها نکنید.چطور اسراییل و امریکا اشکارا میگن ما متحدیم و ضربه به کدوم و اون یکی پاسخ میده

@user17091003954307513703 ساعت پیش
در پاسخ به
اگر قبول داشته باشیم صهیونیست ها به هیچ وجه راضی به آرامش نيستند و به شدت دنبال ایجاد اسرائیل بزرگ هستن جبهه مقاومت و مردم با شرفی که در سایر کشورهای عرب و مسلمان باقی مانده‌اند اگر باقیمانده باشد. از این آرامش نسبی ايجاد قدرت بازدارنده در تمام زمینه ها نمایند

@hasan136113622 ساعت پیش
هیس ، توافق وفاقیون بهم میخوره،سکوت.از نظر این جماعت، هر کی خلاف توافق حرف بزنه با اسراییله.

@user17091005402908973772 ساعت پیش
در پاسخ به
ممنون که خبر دادی .الان تیم دولت تکذیب میکنه .

تصویر نمایه‌ی ‌...ـــ ...--‌
@motevaselian2 ساعت پیش
در پاسخ به
ایران هم هیچکاری نمیکنه چون در فکر وارد کردن گندم کانزاس هست

@user17091005402908973772 ساعت پیش
در پاسخ به
ملت یارانه موشکی ندارن؟ من میخوام یارانه را بفرستم تل‌آویو 🚀🚀🚀

@Saeid_rafiei2 ساعت پیش
در پاسخ به
آقای #قالیباف کلاهت رو بزار بالاتر

@user1748487380932 ساعت پیش
در پاسخ به
به نظرم متن تفاهم نامه ای که آمریکای جنایتکار معرفی کرده با واقعیت قابل استناد تره تا متن آقایون وفاق،هرروز داره به لبنان حمله میکنه و نیروهای حزب الله را شهید میکنه اما دریغ از عکس العمل مملوس از جانب آقایون،لطفا حقیقت پشت ماجرا را به مردم بگید مردم حق دارند بدونن چی دادید و در ازای آن چی گرفتید

@dr_mohsen_oulad2 ساعت پیش
در پاسخ به
و ما تفاهم و ما سکوت

@user1769030442122 ساعت پیش
در پاسخ به
اسرائیل جنایت می کنه، جلیلی چی ها هم عقده گشایی می کنند

@user1769030442122 ساعت پیش
در پاسخ به
پروفسورهای تهی مغز جلیلی چی! این چند روز که اسرائیل حمله نمی کرد ناراحت بودید که نمی‌تونید به قالیباف فحش بدید. درسته ؟

تصویر نمایه‌ی ‌محمد فرجی‌
@user1712477279422 ساعت پیش
در پاسخ به
بگیرید این هم اسرائیل. مار پوست خود را بیندازد خوی و ذات خود را نمی اندازد

@user1778312826562 ساعت پیش
قالیباف باید استعفا بدههاشمی چی ها یکبار باید از سیاست حذف بشوندفقط دزدی و خسارت دارند

@AzIran2 ساعت پیش
در پاسخ به
ترس از کفار معنی ندارهمماشات هم بیشتر از این باعث جسارت بیشتر رژیم صهیونی میشهاز خدا بترسید و با توکل به او حمله کنیدان‌شاءالله پیروز خواهیم شد