30 دی 1404

دسترسی به ربات‌های هوش‌مصنوعی به حالت عادی برگشت

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که دسترسی به ربات‌های هوش مصنوعی‌، به حالت عادی برگشته است.
خدایا شکرت که بدیهی ترین مسائل رو هم نمیفهمین. برای لاگین کردن توی عمو ژپتو باید از طریق اوپن ای آی لاگین کنی که خب نمیشه. نسخه معمپلی و رایگان بدون لاگینش هم کلا ۳ تا پیام میتونی بدی. عکس هم واست بسازه نمیتونی دانلودش کنی چون عکس لود نمیشه. یه مشت ادمی که هیچ سوادی ندارین شدین همه کاره.
15:58 - 30 دی 1404

65 واکنش
9720 بازدید



1 پاسخ

در پاسخ به و
یارو یه مدرک خریده از پیام نور واحد زرشک تپه.حتی حوضه علمیه هم قبول نشده.فقط تنها چیزی که داشته سابقه بسیجی فعال تو محله خودش و حمل کیف رییس بسیج پایگاه و ... رو داشته.حالا شده امیر و رئیس و .... چه میدونه این چیزایی که داری میگی چیچیه