12 خرداد 1405

ادامه بمباران جنوب لبنان؛ صدور هشدار تخلیه برای نبطیه

در حالیکه حملات هوایی و توپخانه‌ای به مناطق جنوبی لبنان ادامه دارد، سخنگوی ارتش اسرائیل در اطلاعیه‌ای به ساکنان النبطیه خواست شهر را تخلیه کنند.
من که نفهمیدم ؟؟؟؟؟
19:12 - 12 خرداد 1405

1 واکنش
4997 بازدید