6 اردیبهشت 1405
پیشنهادها

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن آپ اسکرولد | Upscrolled

این برنامه در ایران فیلتر نمی باشد به تازگی پیام رسان ایکس (توئیتر) اقدام به حذف تیک آبی مسولین ایرانی کرده است، با توجه به دشمنی دیرینه مقامات آمریکایی و برخی سران اروپایی هم چنین سوء استفاده این مقامات از ابزارهای هوش مصنوعی و پیام رسان ها علیه امنیت ملی ایران، به جهت جلوگیری از هرگونه اقدام مخرب در مواقع حساس از مسئولین محترم تقاضا داریم این پیام رسان‌ها را به طور رسمی ترک کرده و از این پس از از برنامه جهانی Upscrolled جهت انتقال پیام‌ها استفاده کنند. تا الان سردار قاآنی و سردار مجید موسوی نیز در این برنامه حساب کاربری ایجاد کردن .

کشور، مردم و مسئولان مربوطه ونمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

@user17681513347424 اردیبهشت 1405
برنامه بومی ویراستی را داریم، همانجا ، مردم و اعضای قوای سه گانه و فعالین رسانه ای، در ارتباط باشند
افراد بین المللی و خارجی ویراستی نصب کنند ؟به نظرت نصب می کنند ؟ما این برنامه رو جایگزین برنامه بین المللی ایکس قرار می دیم ...
18:30 - 24 اردیبهشت 1405

1 واکنش
619 بازدید



1 پاسخ

@user17681513347428 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کره جنوبی و ژاپن و روسیه یا چین هر کدوم برنامه های جایگزین فیس بوک، رواج داره، که بقیه دنیا استفاده نمیکنند، اصلا مگه قراره مخاطب مسئولین کشور و پاسخخواهی مردم در فضای بین الملل باشه زیر نظر یک برنامه خارجی( اصلا برنامه بی طرف و ضداستعماری) یا فضای داخلی