پیشنهادها

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن آپ اسکرولد | Upscrolled

این برنامه در ایران فیلتر نمی باشد به تازگی پیام رسان ایکس (توئیتر) اقدام به حذف تیک آبی مسولین ایرانی کرده است، با توجه به دشمنی دیرینه مقامات آمریکایی و برخی سران اروپایی هم چنین سوء استفاده این مقامات از ابزارهای هوش مصنوعی و پیام رسان ها علیه امنیت ملی ایران، به جهت جلوگیری از هرگونه اقدام مخرب در مواقع حساس از مسئولین محترم تقاضا داریم این پیام رسان‌ها را به طور رسمی ترک کرده و از این پس از از برنامه جهانی Upscrolled جهت انتقال پیام‌ها استفاده کنند. تا الان سردار قاآنی و سردار مجید موسوی نیز در این برنامه حساب کاربری ایجاد کردن .

کشور، مردم و مسئولان مربوطه ونمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
15:13 - 6 اردیبهشت 1405
سیاست
ارتباطات و فناوری اطلاعات
رسانه




20 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein6 اردیبهشت 1405
لطفاً از پویش حمایت فرمائید.و برای دوستان ، آشنایان و مسئولین ارسال فرمائید .

تصویر نمایه‌ی ‌مطالبه گر - از این صفحه دیدن فرمایید‌
@user17091003733437664278 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein8 اردیبهشت 1405
لطفاً حمایت بفرمائید.

تصویر نمایه‌ی ‌SON3o1f3IRI‌
@SonofIRI8 اردیبهشت 1405
مگه خودمون برنامه نداریم که بریم توی اون؟؟!ویراستی کشکه؟چرا برنامه های خودمونو جهانی نکنیم؟!

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein8 اردیبهشت 1405
مخلوط اینستاگرام و ایکس هستش .خیلی از طرفداران فلسطین داخلش حساب کاربری دارن سردار قاآنی و سردار مجید موسوی چند نمونه ش

@Haj_hamid8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
هر زمان مسیولین گوشی ایفون گذاشتند کنار و از گوشی ساخت داخل استفاده کردند میشه به همچین موردی دست یافت

تصویر نمایه‌ی ‌جلال ترابی‌
@jalaltorabi8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام حمایت شد

تصویر نمایه‌ی ‌سه قطعه کاگاش (به جز بک)‌
@Parande_mohajer8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ما چرا باید با نت ملی از این اپ فیلتر شده حمایت کنیم؟ یا نمی فهمید یا واقعا نمیفهمییید

تصویر نمایه‌ی ‌FarsNet‌
@FarsNet8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
هرموقع اینترنت وصل شد میشه تصميم گرفت فعلا به ما ربطی نداره

@user17091005116435790278 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام کاش به جای این پویش از پویش رفع محدودیت آپ‌اسکرولد رو ايجاد می‌کردید )مثل رفع محدودیت گوگل(

@user1773533235659 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مثلا انتقام میگیرسد از توییتر با اینکار؟

@user170910126322323047911 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مجلس و شورای امنیت و وزارت اطلاعات یا هر نهادی که مربوط میشه باید تمامی مدیران از رئیس جمهور و مجلس و قوه قضائیه و کارمندان میانی باید از حضور اینها در ایکس و تلگرام و واتساب اینستگرام وغیره جلوگیری هم برا امنیت خودشان هم امنیت ایران چه دلیلی دارد که به پلتفرمهای دشمنتان اطمینان میکنید

تصویر نمایه‌ی ‌رسانه پویش های مردم ایران‌
@NewIran11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چرا آموزش های فنی حرفه‌ای به اشتغال منجر نمی‌شود ؟!چرا آموزشگاه های فنی حرفه‌ای فقط کلاس‌های صوری برگزار میکنند و فقط مدرک صادر میکنند و کارآموزان حرفه ای یاد نمیگیرند ؟!از صفحه من دیدن کنید و در پویش های دیگر هم شرکت کنید https://farsnews.ir/user177715564218/1777364576328460981
مطالبه

لزوم احیای آزمون‌های ادواری فنی و حرفه ای برای ارتقای کیفیت مهارت‌آموزی

در رویکرد فنی حرفه‌ای برگزاری آزمون های فنی حرفه‌ای به آموزشگاه سپرده شده و بیشتر از اینکه برای هنرجویان ایجاد اشتغال کند برای مربیان و آموزشگاه ایجاد اشتغال است.بسیاری از افراد با آموزش‌های تجربی خودشان و خودآموز میتوانند از آزمون مهارت موفق بیرون بیایند ولی فنی حرفه‌ای به عمد برگزاری آزمون‌های ادواری را محدود میکند . افراد با تجربه برای گرفتن یک پروانه مجبور به رفتن به آموزشگاه میشوند و دوره های صوری و غیر واقعی برگزار میشود تا گواهینامه فنی حرفه‌ای صادر شود . عملکرد آموزشگاه های فنی حرفه‌ای بسیار پایین است به آمار مراجعه کنیم به ازای چند مدرک فنی حرفه‌ای که صادر میشود در واقعیت اشتغال ایجاد میشود ؟ بحران اقتصادی و اشتغال وابستگی به عوامل زیادی دارد یکی همین کیفیت پایین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای و برگزار نشدن آزمون‌های ادواری است . وقتی آموزشگاه ببیند فقط مرجع صدور مدرک فنی حرفه ای نیست محبور خواهد شد کیفیت را بالا ببرد و از صدور مدرک به آموزش واقعی تغییر کنند

سازمان فنی حرفه‌ای، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی ره، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش عالی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌محسن گودرزی‌
@user17716437696912 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام برادر من از پویش شماحمایت کرد ممنون از حمایت شما از پویش من🙏

تصویر نمایه‌ی ‌ابوالقاسم اردبیلی‌
@abolghasem_ardebili12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاش یه پویش هم راه میوفتاد که مسئولین توی برنامه های داخلی هم کانال داشته باشن برای ارتباط بهتر الان مثلا بله خیلی نرم افزار بدی هستش که مردم باید مجبور به استفاده باشن ولی مسئولین کسر شان هستش براشون بیان اونجا با مردم ارتباط داشته باشنکلا معلوم نیست مسئولین چشونه که انقد مردم رو نامحرم میدونن

@erfanzakaria15 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ع
عرفان

@erfanzakaria  •  11 اردیبهشت 1405

مطالبه

استفاده از ذخیره‌ها در سازمان تأمین اجتماعی به جای برگزاری آزمون جدید

بسمه تعالی جناب آقای مصطفی سالاری مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی موضوع: درخواست بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای ذخیره آزمون ۱۴۰۳ به‌جای برگزاری آزمون‌های جدید با سلام و احترام؛ بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند، در حالی که سازمان تأمین اجتماعی با چالش کمبود نیروی انسانی (برآورد شده در حدود ۵۰۰۰ نفر) مواجه است، تناقض قابل توجهی در مدیریت منابع انسانی سازمان مشاهده می‌شود؛ بدین صورت که هم‌زمان، ۵۰۰۰ نفر از نیروهای پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ در وضعیت «ذخیره»، آماده به‌کار و در انتظار جذب هستند. برگزاری آزمون‌های استخدامی جدید، علاوه بر هزینه‌های گزاف مالی، زمان‌بر بودن فرآیند گزینش و ریسک عدم تطابق نیروهای جدید با استانداردهای سازمان، مدیریت منابع را با چالش روبرو می‌کند. در مقابل، استفاده از نیروهای ذخیره سال ۱۴۰۳ که پیش‌تر با دقت و بر اساس استانداردهای سازمان گزینش شده‌اند، راهکاری هوشمندانه، کم‌هزینه و کارآمد برای رفع فوری کمبود نیروی انسانی سازمان است. لذا صمیمانه تقاضا داریم با نگاهی تحولی و با هدف مدیریت بهینه منابع، دستور فرمایید نسبت به جایگزینی نیروهای ذخیره سال ۱۴۰۳ به‌جای برگزاری آزمون‌های جدید و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی این عزیزان، اقدام لازم صورت پذیرد. با سپاس و تجدید احترام نمایندگان نیروهای ذخیره آزمون استخدامی ۱۴۰۳ سازمان تأمین اجتماعی #جذب_نیروهای_ذخیره_تامین_اجتماعی #حق_ما_استخدام_است #تامین_اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی کشور

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17681513347424 اردیبهشت 1405
برنامه بومی ویراستی را داریم، همانجا ، مردم و اعضای قوای سه گانه و فعالین رسانه ای، در ارتباط باشند

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein5 خرداد 1405
آپ‌اسکرولد باز شد می تونید ثبت نام کنید