@user1777844907143 ساعت پیشدر پاسخ بهاخر مگر ما مجلس داریم که این اقا نمی دانم چکاره کیمسیون کشاورزی باشد
@mohebali222 ساعت پیشدر پاسخ بهآدم میتونه رئیس بانک مرکزی کشور باشه، اما ندونه که خرید اقلام خوراکی از دشمن تا چه حد خطرناکه!پستهای کلیدی حکومت به آسانی سکه های برجام به بعضی افراد بخشیده شده
@Abbas_N1102 ساعت پیشدر پاسخ بهایشون 4 ماه پیش رئیس کمیسیون بوده! الان پدر بچه هاش هست! رئیس کمیسیون وقتی مجلس نداریم معنی نمیده از عناوین کاذب استفاده نکنید
@user1751670376792 ساعت پیشدر پاسخ به ومتاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.مطالبهلزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان
همانگونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده میشود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان قیمتهای خود را از مدتها پیش افزایش دادهاند و همچنان بهصورت هفتگی و ماهانه بر قیمتها میافزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدتها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیمگیران، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان به مردم تحمیل میشود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار میرود دولت هرچه سریعتر، بهجای طرح بهانهها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و انشاءالله این تلاشها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا
دولت ، مجلس ، قوه قضائیه، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی، تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها، کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور
0100گزارش از مطالبه
@elm42002 ساعت پیشدر پاسخ بهوزارت خارجه 200 و 300 ساله خاصیت برای کشور نداشته .. هرچه زودتر تعطیل شود، و نهاد اسلامی جایگزین شود .
@user1733732843832 ساعت پیشدر پاسخ بهممنون آقای دبیر کمیسیون کشاورزی. آدم حرف های مسئولین زحمت کش رو میشنود خوشحال میشود
@user1751670376792 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی دشمن میاد اول بارش باران رو با هارپ و غیره و تکنولوژی خودش قطع میکنه و با خشکسالی روبرو میشیم و مجبور به استفاده از ذخایر آبی زیرزمینی میشیم و تازه به این موضوع پی میبریم این برداشت ها باعث نشست زمین شده و غیره...چطور هنوز کاری نکردیم و در بی عملی و ترک فعل برخی مدیران گیر کردیم.حق آب رو از ت…نمایش بیشتر
@user1764083521492 ساعت پیشدر پاسخ بهامریکا دشمن نیست پزشکیان کفت اکر ادم حسابش کنند دوست وبرادرش هستند با امریکا تفاهمنامه هم امضا کرده با افتخار جلوی دوربین گرفت کلاهبردار قبلی می گفت علی برکت الله این کلاهبردار میگه علی نهجالبلاغهالله
@SonofIRI1 ساعت پیشدر پاسخ بهافرینراستی مسئولین نادان توجه کنند که با خرید سی پی کالاف و گیم پس ایکس باکس و... کلی به امریکا از طرف ایرانیا پول داده میشه
@Faalian1 ساعت پیشدر پاسخ بهمگر دست تو است همتی و دولت قبلا قرار خرید را گذاشته اند و به زودی می خرند شما فعلا در تعطیلات مجلس استراحت کنید.